onsdag-torsdag (termingruppekrig status)

MTDC

Forumet er livet
VIP
10497 innlegg.. Greier vi minst 1000 så vi har sjanse på topp 3? :)
 
Vi prøver, i hvert fall! :)

BVforum via HTC
 
Satser på det kommer flere til i løpet av ettermiddagen/kvelden som kan bidra:) Jeg har ingen spesifikke planer før jeg får beskøk av ei venninne kl 12 i morgen, så jeg skal skrive så busta fyker;) Kanskje jeg må sette meg et personlig mål om å nå minst 1000 innlegg i dag;) Tror jeg ligger på litt over 800;)
 
Vi får skrive til krampa tar oss :) Kjæresten har bursdag i dag, så har egentlig en del ting å gjøre :p Skal bake, lage middag og så får vi gjester i kveld... Men skal skrive i vei så godt det lar seg gjøre :) regner med bekkenet krever sine pauser i dag også, så det er jo en yppelig anledning til å få skrevet litt :p
 
Enda godt den appen finnes, så kan man bedrive multi-tasking! :p
Må nesten en tur til jordmor i morgen formiddag (bare så vidt man har tid, vettu! :p), men utover det har jeg null planer for det neste døgnet. :) gubben jobber kveldsskift denne uka, så kan skravle med god samvittighet. :p

BVforum via HTC
 
Vi får skrive til krampa tar oss :) Kjæresten har bursdag i dag, så har egentlig en del ting å gjøre :p Skal bake, lage middag og så får vi gjester i kveld... Men skal skrive i vei så godt det lar seg gjøre :) regner med bekkenet krever sine pauser i dag også, så det er jo en yppelig anledning til å få skrevet litt :p
Nei, vet du hva.. I dag er en viktig dag på forumet, så dette må han ordne selv ;) Hihi:) Synes du er superflink=)

Her er det klesvask som står på agendaen ettersom jeg arvet to fulle søppelsekker med klær og alt må vaskes gjennom (tanta mi, som jeg arvet av, røyker) pluss at jeg må vaske de minste størrelsene til baby.. Har heldigvis fått meg tørketrommel, så det går unna.. Har så begrenset med tørkeplass at jeg måtte ha ventet kjempelenge på å sette i gang nye vasker om jeg ikke hadde fått trommelen i hus;)

Bekkenet og ryggen sliter her også, så da tar jeg en etappe her og en på vaskerommet utover dagen:)
 
Enda godt den appen finnes, så kan man bedrive multi-tasking! :p
Må nesten en tur til jordmor i morgen formiddag (bare så vidt man har tid, vettu! :p), men utover det har jeg null planer for det neste døgnet. :) gubben jobber kveldsskift denne uka, så kan skravle med god samvittighet. :p

BVforum via HTC
Fantastisk:) Den appen kommer veldig godt med når man er ute av huset, selv om den er litt vrien til tider (siden du ikke får varsel osv).. Hadde tenkt å bruke den i går når jeg måtte på sykehuset på sjekk, men tok med 2-åringen så da funket det dårlig;)

Men jeg lurer nesten på om du må flytte den jordmortimen din noen dager frem, altså;) hihi:) Godt å se det er flere som er engasjerte;)
 
Hoho, ja, jeg vurderte det faktisk selv. :p bare så synd hun kun jobber torsdager, og det er kontroll hos legen neste torsdag. Så tungvindt å bytte begge, liksom. :p

BVforum via HTC
 
Hoho, ja, jeg vurderte det faktisk selv. :p bare så synd hun kun jobber torsdager, og det er kontroll hos legen neste torsdag. Så tungvindt å bytte begge, liksom. :p

BVforum via HTC
Haha:) Ja, du skal få slippe det;) Legger ut her ettersom vi skriver jeg, sånn at vi har litt oversikten over hvordan vi ligger an:) Sånn typ "nå har vi skrevet 100 innlegg og kl er ..." :)
 
Ja, det er kanskje lurt! Så har vi full kontroll på hvordan det ligger an. Vi vil jo ikke ende opp på sisteplass i dag også, slik som i går! Fysj a meg! ;)
 
Ja, det er kanskje lurt! Så har vi full kontroll på hvordan det ligger an. Vi vil jo ikke ende opp på sisteplass i dag også, slik som i går! Fysj a meg! ;)
Huff.. Må nok ta på meg litt av skylda for den.. Var jo i Hønefoss på sykehus og bytur med vesla, og da jeg kom hjem var jeg helt kake.. Hadde tenkt å skrive masse på kvelden for å ta igjen litt av det tapte, men jeg sovnet kl 22!!!! :p Tror jeg legger ut hver time jeg, så blir det et ekstra innlegg i timen også;)
 
Kjempelurt å skrive opp hvor mange innlegg vi har ja, greit å følge med :) Ikke noe gøy med sisteplass nei!!

Har en klesvask durende på vaskerommet jeg også... Prøver å få gjort unna litt i dag :) Men nå når jeg satte meg ned med pcn for å skrive her er det visst veldig vanskelig å rive seg løs og få gjort noe mer :p Hm... Må få satt den deigen til kransen min nå altså.... Hehe :p
 
Det ble temmelig stille fra alle så fort kravet var nådd i går, egentlig, så du får ikke ta hele skylda. :p
Satser på at det dukker opp flere her utover dagen, så blir det kanskje litt enklere å nå målet om 1000 :p
 
Kjempelurt å skrive opp hvor mange innlegg vi har ja, greit å følge med :) Ikke noe gøy med sisteplass nei!!

Har en klesvask durende på vaskerommet jeg også... Prøver å få gjort unna litt i dag :) Men nå når jeg satte meg ned med pcn for å skrive her er det visst veldig vanskelig å rive seg løs og få gjort noe mer :p Hm... Må få satt den deigen til kransen min nå altså.... Hehe :p
Tiden flyr veldig fort foran PCen ja;) Får jo opp varsel i ett kjør også blir det sånn "må bare sjekke hva de skriver først", også sitter jeg her da;) Hihi:) Men nå skal jeg rive meg løs et helt minutt for å hente pølsene jeg har på koking så jeg får meg litt kjapp lunsj foran PCen;)
 
Kjempelurt å skrive opp hvor mange innlegg vi har ja, greit å følge med :) Ikke noe gøy med sisteplass nei!!

Har en klesvask durende på vaskerommet jeg også... Prøver å få gjort unna litt i dag :) Men nå når jeg satte meg ned med pcn for å skrive her er det visst veldig vanskelig å rive seg løs og få gjort noe mer :p Hm... Må få satt den deigen til kransen min nå altså.... Hehe :p
Har du ikke kjøkkenmaskin, da? Så kan du bare slenge alle ingrediensene oppi og sette den på. :D Eventuelt gå ut på gata og huke tak i en tilfeldig forbipasserende og be vedkomme komme og kna en deig for en stakkars gravid dame. :p
 
49 innlegg siste timen! Råbra! Må nok få opp farten noe om vi skal greie 1000 innlegg, men januar 2013 (som jeg også bidrar litt hos, fy på meg!!) har bare 26, så det lover bra!:)
 
Skamme seg, må ikke hjelpe de! :p
Er vel uansett april 13 og juni 12, med september 13 på en god tredjeplass, som er de verste å slå. :p
 
Skamme seg, må ikke hjelpe de! :p
Er vel uansett april 13 og juni 12, med september 13 på en god tredjeplass, som er de verste å slå. :p
Helt klart! Også bidrar jeg bare når det kommer varsel på ting jeg har skrevet før på den gruppa.. Har seg nemlig sånn at jeg ikke får tid til å skrive nye innlegg der nå, siden det kommer opp varsel i ett kjør.. Så den gruppa som skravler mest blir automatisk den jeg skavler mest i også;)
 
Helt klart! Også bidrar jeg bare når det kommer varsel på ting jeg har skrevet før på den gruppa.. Har seg nemlig sånn at jeg ikke får tid til å skrive nye innlegg der nå, siden det kommer opp varsel i ett kjør.. Så den gruppa som skravler mest blir automatisk den jeg skavler mest i også;)
Sånn skal det låte! :D Da får vi passe på at det er her det kommer opp flest varsler hele tida. :D
Her hos meg poppet det plutselig opp 20 varsler på rappen. Blir helt tussete. :p
 
Back
Topp