onsdag-torsdag (termingruppekrig status)

Sånn skal det låte! :D Da får vi passe på at det er her det kommer opp flest varsler hele tida. :D
Her hos meg poppet det plutselig opp 20 varsler på rappen. Blir helt tussete. :p
Og halvparten var fra meg? ;) Hihi:) Vanskelig å holde følge med varslene til tider, ja.. En kjapp tur på vaskerommet for litt klesbretting også er det plutselig 10-15 nye varsel...

Får passe på å fylle på kaffe fra min NYE KAFFEMASKIN!!! *ELSK* så hodet og fingrene greier å følge med på skravlingen:)
 
Og halvparten var fra meg? ;) Hihi:) Vanskelig å holde følge med varslene til tider, ja.. En kjapp tur på vaskerommet for litt klesbretting også er det plutselig 10-15 nye varsel...

Får passe på å fylle på kaffe fra min NYE KAFFEMASKIN!!! *ELSK* så hodet og fingrene greier å følge med på skravlingen:)
Vet ikke, har ikke tid til å sjekke de! :D
Det går så fort i svingene at jeg glemte bort kaffen jeg satte på i sted. Hørte plutselig *ding!* og så skrudde den seg av. :p
Nye kaffemaskin-dupeditter er alltid moro! :D
 
Har du ikke kjøkkenmaskin, da? Så kan du bare slenge alle ingrediensene oppi og sette den på. :D Eventuelt gå ut på gata og huke tak i en tilfeldig forbipasserende og be vedkomme komme og kna en deig for en stakkars gravid dame. :p

Haha, joda, har kjøkkenmaskin :) Fantastisk oppfinnelse! Den dura og knadde deig, mens jeg fikk gjort unna litt annet på kjøkkenet! Herlig!
 
Vet ikke, har ikke tid til å sjekke de! :D
Det går så fort i svingene at jeg glemte bort kaffen jeg satte på i sted. Hørte plutselig *ding!* og så skrudde den seg av. :p
Nye kaffemaskin-dupeditter er alltid moro! :D
Da må du lese og skrive fortere;) Haha:)

Kaffemaskin er deilig!:) Svigerinna mi har en, og hver gang jeg er på besøk drikker jeg kaffe fra jeg kommer til jeg går derfra, så jeg ønsket meg sånn av de tilk jul:) Og fikk det!! Også fikk vi et helt lite lass med kapsler i tillegg som de hadde bestilt feil, for de bruker bare to-tre typer kapsler.. Det kommer sikkert vi også til å gjøre etterhvert, men veldig kjekt å ha så mange forskjellige å smake på nå i starten sånn at vi kan finne en favoritt uten å kjøpe mange dyre pakker;)
 
Haha, joda, har kjøkkenmaskin :) Fantastisk oppfinnelse! Den dura og knadde deig, mens jeg fikk gjort unna litt annet på kjøkkenet! Herlig!
Flinke maskinen! Hva skulle man gjort uten alle disse fancy dupedittene man har overalt. :D
 
Haha, joda, har kjøkkenmaskin :) Fantastisk oppfinnelse! Den dura og knadde deig, mens jeg fikk gjort unna litt annet på kjøkkenet! Herlig!
Så flink du er! Nøtteliten skravler så mye at jeg ikke greier å komme meg fra og være flink på vaskerommet;) hihi=)

Jeg utvidet kjøkkenet mitt med en foodprosessor i jula:) Såååå fornøyd:) Nå har jeg kjøkkenmaskin, foodprosessor og stavmikser og føler jeg bare mangler en oppskjærsmaskin:) Gjør snart ingen deler av jobben selv;)
 
Så flink du er! Nøtteliten skravler så mye at jeg ikke greier å komme meg fra og være flink på vaskerommet;) hihi=)

Jeg utvidet kjøkkenet mitt med en foodprosessor i jula:) Såååå fornøyd:) Nå har jeg kjøkkenmaskin, foodprosessor og stavmikser og føler jeg bare mangler en oppskjærsmaskin:) Gjør snart ingen deler av jobben selv;)
Det er da ikke min feil at du også har grodd fast. :D Men jeg skulle faktisk også ha satt på en klesvask, så vi kan ta det samtidig. :p
 
Hehe jeg klarer ikke oppdatere meg på alt en gang siden i går før der er mange nye varsler! Men her får skravla gå. Vaske klær vaske klær vaske klær...
Egentlig helt genialt med arveklær! Selv om det er mye arbeid å både gå gjennom alle eskene/posene og ikke minst vaske og brette ...
 
Hehe jeg klarer ikke oppdatere meg på alt en gang siden i går før der er mange nye varsler! Men her får skravla gå. Vaske klær vaske klær vaske klær...
Egentlig helt genialt med arveklær! Selv om det er mye arbeid å både gå gjennom alle eskene/posene og ikke minst vaske og brette ...
Arvetøy er en genial ting! Er man heldig finner man mange skatter gjemt i eskene og posene. :)
 
Ja, arvetøy er fantastisk... Hehe, hender man finner noen "gullkorn" som man ikke fatter at kan ha vært brukt også da :p Mamma kom med noe arvetøy fra da jeg var lita, haha, huff!!
 
Ja, arvetøy er fantastisk... Hehe, hender man finner noen "gullkorn" som man ikke fatter at kan ha vært brukt også da :p Mamma kom med noe arvetøy fra da jeg var lita, haha, huff!!

Hehe har også fått endel hvitt og turkis tøy fra svigermor, mye snålt! Lilla, turkis, grønt... Haha jaja det har jo sin sjarm!
 
Jeg er hjemme med minste jenta i dag, hun er så forkjølet at jeg fant ut at hun skulle få en kose dag med mammaen sin! Er ikke så ofte det skjer. Men hun er jo pokkers avhengig av å bli aktivisert år ikke storesøster er her! Tydeligvis ganske avhengig av henne!
I ettermiddag skal vi på leketime, der skal vi feire en av ungene som blir 6år, så må vel snart finne fram kjoler til ungene og pakke gave! Men ingen stress enda:) blir hentet av gubben kl 4:)
 
Hehe har også fått endel hvitt og turkis tøy fra svigermor, mye snålt! Lilla, turkis, grønt... Haha jaja det har jo sin sjarm!

Haha, ikke sant :) Mamma kom med en skjorte som tanta mi hadde sydd til meg... den var hvit med rosa blomster og blå blader... og jeg tenkte bare oi, må vi ha på denne? Har mamma sagt til tante at ho har levert den til meg så tante forventer at vi bruker den?? Hjelp!! Men så sa ho heldigvis at tante ikke vet at jeg har den, tror kanskje ho så skrekken i øya mine :p
 
Haha, ikke sant :) Mamma kom med en skjorte som tanta mi hadde sydd til meg... den var hvit med rosa blomster og blå blader... og jeg tenkte bare oi, må vi ha på denne? Har mamma sagt til tante at ho har levert den til meg så tante forventer at vi bruker den?? Hjelp!! Men så sa ho heldigvis at tante ikke vet at jeg har den, tror kanskje ho så skrekken i øya mine :p
Hihihihi.. Kan dere ikke legge ut bilder av disse artige plaggene? Det er så morsomt å se babytøy fra 70-80 tallet, de var så fantastisk lite redde for farger og mønster på den tida. :p
 
Hihihihi.. Kan dere ikke legge ut bilder av disse artige plaggene? Det er så morsomt å se babytøy fra 70-80 tallet, de var så fantastisk lite redde for farger og mønster på den tida. :p

Skal se om jeg finner den når jeg må ned å sette på tørketrommelen om litt :p
 
Det er da ikke min feil at du også har grodd fast. :D Men jeg skulle faktisk også ha satt på en klesvask, så vi kan ta det samtidig. :p
God plan;) Jeg spiste lunsj mens jeg skravlet, da, så sånn sett var det egentlig ganske effektiv utnytting av tiden;) Ferdig nå og helt gåen i ryggen.. Men nå har jeg satt på 2 vasker, brettet sammen 2 og tørket 2 i dag, så jeg er egentlig rimelig fornøyd:) Begynner å bli drålig med tørkeplass nå, så det blir bare en 60-grader eller to resten av dagen sånn at jeg kan hive det i tørketrommelen;)

Eller kanskje jeg skal flytte tørkestativet til peisestua og fyre? Det hadde vært effektivt det, men da tror jeg at jeg må snøbade for å overleve.. Er så utrolig varm for tiden:p
Hehe jeg klarer ikke oppdatere meg på alt en gang siden i går før der er mange nye varsler! Men her får skravla gå. Vaske klær vaske klær vaske klær...
Egentlig helt genialt med arveklær! Selv om det er mye arbeid å både gå gjennom alle eskene/posene og ikke minst vaske og brette ...
Ja, det er helt fantastisk.. Føler jeg må vaske alt og så gå gjennom det etterpå.. Det jeg ikke vil ha skal leveres på Freetex, men jeg må liksom være sikker på at det ikke lukter og har flekker før jeg gir det fra meg;P
 
Neimen da kan vi jo bare gi oss da siden vi har klart minimumskravet - haha :)
 
Så flinke vi er :) Nesten det samme på to timer som vi hadde på hele gårsdagen :)
 
Ikke sant. :p

Foreløpig har vi et snitt på 63 innlegg i timen. Med denne farten, og med 8 timer hvile (trenger vi det, eller? :p) ligger vi an til å klare 1008 innlegg før klokken 12.00 i morgen. :p
 
Back
Topp