Åh herregud så synd jeg synst på han! Det må være forderdelig! Tipper Jenny tok det mer med ro enn han

bra han fikk komt seg inn, men veldig kjedelig med knust bakrute da! Du fikk deg vel en støkk du også når du hadde så mange tapte anrop tenker jeg.
Det var litt av en feiring ;-p
Pappan har vært alene med Simone fra 13-21 i dag så jeg gleder meg til i morgen når hun våkner! Vi skal ut å se om vi finner noen på et gartneri som kan gi litt råd om blomsterbedet i innkjørselen. Vi har ikke lov av kommuna å ha noe som er høyere enn 14 cm, jeg vil ha noe som er fint om vinteren men blomstrer om sommeren, hvite steiner rundt eller bark, og en fin kant av et eller annet slag så ikke bedet går helt inn i asfalten. Oooog jeg vet jo nada om blomster og slikt og har knapt rørt noe slikt i mitt liv ;-p
Ikke kan vi sette opp gjerde mot veien heller før vi har søkt og fått klarsignal fra kommuna pga det skal være fri sikt for bilene i nabolaget. Føler ting blir vanskelig med alle mulige slags regler, men forstår jo at de vil at det skal være oversiktelig når det bor så mange barn her

vi får nok opp gjerdet men vi må kanskje sette det en meter inn på plena.