Onsdag morning:-)

Hurra hurra hurra! <3 <3 <3

Simone har feira med juice og kjeks til ettermiddagssnacks ;-)
Oioioi, så stas.:-)
Her ble det ikke noe "feiring", men action ble det, for bilen låste seg av seg selv når både jenta og nøklene var inne i bilen i dag.:-P Skjønte det var noe gærnt når pappaen hadde ringt meg sååå mange ganger mens jeg hadde undervisning. Når jeg fikk ringt tilbake hadde han nettopp rydda bort rotet etter den knuste bakruta.. Stakkars pappaen som fikk panikk.♡

Oioioi, så stas.:-)
Her ble det ikke noe "feiring", men action ble det, for bilen låste seg av seg selv når både jenta og nøklene var inne i bilen i dag.:-P Skjønte det var noe gærnt når pappaen hadde ringt meg sååå mange ganger mens jeg hadde undervisning. Når jeg fikk ringt tilbake hadde han nettopp rydda bort rotet etter den knuste bakruta.. Stakkars pappaen som fikk panikk.♡

Åh herregud så synd jeg synst på han! Det må være forderdelig! Tipper Jenny tok det mer med ro enn han :-) bra han fikk komt seg inn, men veldig kjedelig med knust bakrute da! Du fikk deg vel en støkk du også når du hadde så mange tapte anrop tenker jeg.
Det var litt av en feiring ;-p
Pappan har vært alene med Simone fra 13-21 i dag så jeg gleder meg til i morgen når hun våkner! Vi skal ut å se om vi finner noen på et gartneri som kan gi litt råd om blomsterbedet i innkjørselen. Vi har ikke lov av kommuna å ha noe som er høyere enn 14 cm, jeg vil ha noe som er fint om vinteren men blomstrer om sommeren, hvite steiner rundt eller bark, og en fin kant av et eller annet slag så ikke bedet går helt inn i asfalten. Oooog jeg vet jo nada om blomster og slikt og har knapt rørt noe slikt i mitt liv ;-p
Ikke kan vi sette opp gjerde mot veien heller før vi har søkt og fått klarsignal fra kommuna pga det skal være fri sikt for bilene i nabolaget. Føler ting blir vanskelig med alle mulige slags regler, men forstår jo at de vil at det skal være oversiktelig når det bor så mange barn her :-) vi får nok opp gjerdet men vi må kanskje sette det en meter inn på plena.

Oioioi, så stas.:)
Her ble det ikke noe "feiring", men action ble det, for bilen låste seg av seg selv når både jenta og nøklene var inne i bilen i dag.:p Skjønte det var noe gærnt når pappaen hadde ringt meg sååå mange ganger mens jeg hadde undervisning. Når jeg fikk ringt tilbake hadde han nettopp rydda bort rotet etter den knuste bakruta.. Stakkars pappaen som fikk panikk.♡
Åh, så redd han må ha blitt :o

Åh herregud så synd jeg synst på han! Det må være forderdelig! Tipper Jenny tok det mer med ro enn han :) bra han fikk komt seg inn, men veldig kjedelig med knust bakrute da! Du fikk deg vel en støkk du også når du hadde så mange tapte anrop tenker jeg.
Pappan har vært alene med Simone fra 13-21 i dag så jeg gleder meg til i morgen når hun våkner! Vi skal ut å se om vi finner noen på et gartneri som kan gi litt råd om blomsterbedet i innkjørselen. Vi har ikke lov av kommuna å ha noe som er høyere enn 14 cm, jeg vil ha noe som er fint om vinteren men blomstrer om sommeren, hvite steiner rundt eller bark, og en fin kant av et eller annet slag så ikke bedet går helt inn i asfalten. Oooog jeg vet jo nada om blomster og slikt og har knapt rørt noe slikt i mitt liv ;-p
Ikke kan vi sette opp gjerde mot veien heller før vi har søkt og fått klarsignal fra kommuna pga det skal være fri sikt for bilene i nabolaget. Føler ting blir vanskelig med alle mulige slags regler, men forstår jo at de vil at det skal være oversiktelig når det bor så mange barn her :) vi får nok opp gjerdet men vi må kanskje sette det en meter inn på plena.
Det er fint å ordne litt i hagen - men så mye regler da gitt??
Vi bor i et ganske tettbygd boligfelt, men ikke i borettslag, har det noe å si kanskje?
Styret har hvertfall blitt enige i at alle må få styre selv, både husfarge, utbygging, gjerder osv - så lenge kommune og nabo er enig :p Synes det er en grei måte å gjøre det på slik vi bor her, for allt husene er veldig like. Det er godt å kunne gjøre uteplass og slikt litt mer personlig :)
Ikke at vi gjør så mye ute i hagen da :p :o

Tror han beholdt roen helt frem til hun blir begynte å gråte. Heldigvis hadde han ikke kommet seg hjemmefra enda og befant seg fortsatt i garasjen.:)
Det skjedde noe slikt med søs og eldstemann da han var liten. Men bilen stod på tomgang!!!
Husker ikke helt hva hun gjorde, men jeg tror Falk kom og dirket opp bilen...

Åh herregud så synd jeg synst på han! Det må være forderdelig! Tipper Jenny tok det mer med ro enn han :-) bra han fikk komt seg inn, men veldig kjedelig med knust bakrute da! Du fikk deg vel en støkk du også når du hadde så mange tapte anrop tenker jeg.
Ikke kan vi sette opp gjerde mot veien heller før vi har søkt og fått klarsignal fra kommuna pga det skal være fri sikt for bilene i nabolaget. Føler ting blir vanskelig med alle mulige slags regler, men forstår jo at de vil at det skal være oversiktelig når det bor så mange barn her :-) vi får nok opp gjerdet men vi må kanskje sette det en meter inn på plena.
Ja, det ble en uforglemmelig dag for han tror jeg. :-P
Heldigvis befant han seg i garasjen når det skjedde, og ikke ute på tur. ;)

Kjedelig med alle søknadene og reglene til kommunen som man må forholde seg til. Skjønner jo at de er til for en grunn, men det kan bli i meste laget. Gjerde er greit å ha ja! Særlig når Simone skal opp på to og springe villmann.;)
Var har to bed med steiner rundt og dekkbark. Et bed har svært få blomster (poengløst), og det andre har helårsgrønne småbusker. Helt ok og minimalt med arbeid for meg.;)

Har ikke sovet så mye de siste 3 ukene pga smerter, så var skikkelig digg og sove og ikke kjenne smerter. Har vært plaget siden jeg blei født med nakken og magen. Så var innlagt på sjukhus pga når jeg var lita. Nakke og skuldre blir verre dess mer stressa jeg er, men altså sånn er det bare og går som regel fint for det, bare det når den låser seg jeg sliter mye, for får ikke gjort noen ting annet enn og sitte eller ligge rett opp. Mhm, skal ringe i morgen:);)

såpass ja :eek: stakkars deg da, for nakke og magevondt er jo ikke akkurat noe godt.. Håper det ordner seg ganske snart! skjønner at du ikke får gjort stort når nakken låser seg:( med vondt nakke eller rygg, så klarer man ikke mye:(

Oioioi, så stas.:)
Her ble det ikke noe "feiring", men action ble det, for bilen låste seg av seg selv når både jenta og nøklene var inne i bilen i dag.:p Skjønte det var noe gærnt når pappaen hadde ringt meg sååå mange ganger mens jeg hadde undervisning. Når jeg fikk ringt tilbake hadde han nettopp rydda bort rotet etter den knuste bakruta.. Stakkars pappaen som fikk panikk.♡

uff ja, ikke rart han fikk panikk da:P hadde blitt ganske så redd selv, men virker ofte som om pappane blir ekstra redd av og til :P

Tusen takk dere!!
Tida raser virkelig unna.. Snart har vi 1-åringer dere!! :)

JAAAAA :eek: tenk på det a, bare 3 mnd igjen ( + - ) , så har vi 1 åringer istedenfor babyer :eek: men da kommer det en ny baby i dette hus, så er greit for meg :P hahah.. men sykt hvor fort tiden har gått!

Det er fint å ordne litt i hagen - men så mye regler da gitt??
Vi bor i et ganske tettbygd boligfelt, men ikke i borettslag, har det noe å si kanskje?
Styret har hvertfall blitt enige i at alle må få styre selv, både husfarge, utbygging, gjerder osv - så lenge kommune og nabo er enig :p Synes det er en grei måte å gjøre det på slik vi bor her, for allt husene er veldig like. Det er godt å kunne gjøre uteplass og slikt litt mer personlig :)
Ikke at vi gjør så mye ute i hagen da :p :o

Vi bor ikke i borettslag vi heller, men et helt nytt nabolag :-) det er en regel om å ikke ha høye planter ved inn/utkjørsel pga sikkerhet, og det samme gjelder gjerder/hekker inntill veien. Vi bor på enden og kan komme til å sperre litt sikt for bilene om vi setter opp gjerdet i tomtegrensa, og lekeplassen er rett over veien, så de vil vel bare ha fri sikt der barna ferdes mye :-) vi kan bestemme farger og slikt selv men har blitt enige med de andre i rekka om at alle tar lik husfarge (hvitt) :-) ellers kan vi vel forøvrig gjøre det vi vil.
Jeg må innrømme at jeg ikke er noe særlig glad i hagearbeid eller utearbeid i det hele tatt, men det må til for å få det fint :-) trivst best inne om sommeren og ute om vinteren når lufta er fri for pollen og insekt..hihi..

Åh herregud så synd jeg synst på han! Det må være forderdelig! Tipper Jenny tok det mer med ro enn han :) bra han fikk komt seg inn, men veldig kjedelig med knust bakrute da! Du fikk deg vel en støkk du også når du hadde så mange tapte anrop tenker jeg.
Ikke kan vi sette opp gjerde mot veien heller før vi har søkt og fått klarsignal fra kommuna pga det skal være fri sikt for bilene i nabolaget. Føler ting blir vanskelig med alle mulige slags regler, men forstår jo at de vil at det skal være oversiktelig når det bor så mange barn her :) vi får nok opp gjerdet men vi må kanskje sette det en meter inn på plena.

sånn er det å bo i et "fritt" land :P men kjedeig er det å ikke kunne gjøre helt som man vil! håper du finner noe planter av no slag som du liker da ;) har heller ikke peiling på sånt :eek: :P

Ja, det ble en uforglemmelig dag for han tror jeg. :-P
Heldigvis befant han seg i garasjen når det skjedde, og ikke ute på tur. ;)

Kjedelig med alle søknadene og reglene til kommunen som man må forholde seg til. Skjønner jo at de er til for en grunn, men det kan bli i meste laget. Gjerde er greit å ha ja! Særlig når Simone skal opp på to og springe villmann.;)
Var har to bed med steiner rundt og dekkbark. Et bed har svært få blomster (poengløst), og det andre har helårsgrønne småbusker. Helt ok og minimalt med arbeid for meg.;)

Så bra at han fortsatt var hjemme da! :-)

Det blir nok noe med minimalt med arbeid her også ;-) kanskje jeg skal ansette en gartner (svigermor)..hehe..nei jeg får vel bare suck it up og være voksen, ansvarlig og selvstendig og ordne opp selv ;-)

såpass ja :eek: stakkars deg da, for nakke og magevondt er jo ikke akkurat noe godt.. Håper det ordner seg ganske snart! skjønner at du ikke får gjort stort når nakken låser seg:( med vondt nakke eller rygg, så klarer man ikke mye:(

Om jeg er heldig er det borte til mandag:)
Så vi satser på det:) Nå sitter jeg bare i sofaen og slapper av mens Emmeth sover. Sambo spiller ps3, regner ute, så er innedag idag:) Jentene er i bhgen:)

Om jeg er heldig er det borte til mandag:)
Så vi satser på det:) Nå sitter jeg bare i sofaen og slapper av mens Emmeth sover. Sambo spiller ps3, regner ute, så er innedag idag:) Jentene er i bhgen:)

Ja men da håper vi på det, også får ikke nakken din lov til å holde på sånn mer ;):P
Deilig med litt avslapping:) Så det er flere her med samboer som liker ps3?:P
Regner her også idag, så blir hvertfall ikke noe gåtur.. men er kveldsåpent her idag, så har lyst å se litt etterpå :)

Gratulerer til Simone og Jenny:-)

Ja ikke sant:confused: dem kunne fiksa det da, for er jo mange barn sov sover mye bedre ute, så det burde være et valg foreldrene kan ta..så lenge det ikke er for kaldt eller varmt da;) har Hermine fått plass i den bhg eller?

*sender fra pipe-gjøken*

jepp, hun begynner 26.august! :)

jepp, hun begynner 26.august! :)

så spennende :D Liana begynner en gang i august også, men har ikke fått noen dato enda ;) Det er en liten privat bhg, som jeg selv har jobbet i 1 år for noen år siden :) derfor jeg fikk plass til Emira, og ble såå glad for at dem ordnet plass der :D

Back
Topp