Onsdag 7. mai

Heisann:-)

Jeg har vært på babykino i dag, og sett filmen The other woman. Helt greit film når man er trøtt og ikke helt klarer å følge med hele tiden:-)
Mye vind her i dag, men heldigvis grei temp for å trille litt. Snart kommer mann og barn hjem, tror det blir lasagne til middag idag, men ikke hjemmelaget, så vet ikke hvor godt det er:-)

Testet ny smokk, men den dugde ikke noe særlig den heller, ser ut til at mam er den som fungerer best.
Den tar hun i hvertfall av og til;)

Koselig med kino da :) selvom man ikke klarer å følge med heletiden :P

Husker det tok noen måneder før Leoh ble glad i smokk.. han likte også best mam sine..og nå er han mye mer glad i de;) så bare fortsett å gi, så kan det godt hende hun liker de mer og mer :)

Ja,deilig. Tror de var slitne :-) :-) Mina våknet kun kl 00 :D:D
Vi har spist hjemmelaget kylling-karrisuppe med kikerter og grønnsaker(tror gubben må åpne egen restaurant snart hehe) :-) ,fått begynt på skoleoppgsven. Får sikte på en 6'er denne gangen også ;)

Nå skal de snart dusje... bare litt Dora først :-)
Hvs gjør dere ?? :-)

Håper denne natten blir like bra :)

Virker som om mannen din lager mye god mat :D er han glad i å lage mat eller? Sambo her sa idag til Emira at snart er det han som må lage maten når jeg jobber..hun virket en smule skeptisk :P haha

Jeg sitter å sløver i sofan med teppe og tv :D

Hehe så hun klarer det altså? :D
Liana har klart å tatt av sin noen få ganger..men den har sånne "body-knapper" på skuldrene..så de spretter opp av og til :P den forrige hun hadde var det en opp-ned glidelås:)
På jenta til søstra mi måtte de snu posen med glidelåsen på ryggen så hun ikke skulle kle den av seg :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hei hei ;)

Jeg hentet en sliten Liana idag! Hun hadde ikke sovet mer enn 30 min.. men det som var problemet var vel at det ble en litt senere henting enn vanlig, også var hun iskald på hendene siden hun har lekt i vanndammer:( gikk bra når hun kom hjem da:) fikk slappe av med Frost før middag;)

Ellers har jeg gjort overraskende lite før de andre kom hjem :P haha men det betyr bare at det er mer å gjøre imårra:confused::oops::p;)

Slapper av i sofan..og blir nok ikke så lenge til jeg legger meg!

På jenta til søstra mi måtte de snu posen med glidelåsen på ryggen så hun ikke skulle kle den av seg :p

Haha ikke noen dum idé ;) den vi hadde forsto ikke Emira eller Liana noe av..men glidelåsen ble ødelagt :P så derfor måtte vi kjøpe ny.. hehe

Hei hei ;)

Jeg hentet en sliten Liana idag! Hun hadde ikke sovet mer enn 30 min.. men det som var problemet var vel at det ble en litt senere henting enn vanlig, også var hun iskald på hendene siden hun har lekt i vanndammer:( gikk bra når hun kom hjem da:) fikk slappe av med Frost før middag;)

Ellers har jeg gjort overraskende lite før de andre kom hjem :P haha men det betyr bare at det er mer å gjøre imårra:confused::oops::p;)

Hermine kom også inn med røde, iskalde hender...men det var fordi hun hadde lekt i en vanndam uten votter :p

Håper denne natten blir like bra :)

Virker som om mannen din lager mye god mat :D er han glad i å lage mat eller? Sambo her sa idag til Emira at snart er det han som må lage maten når jeg jobber..hun virket en smule skeptisk :P haha

Jeg sitter å sløver i sofan med teppe og tv :D
Takk :-) HÅPER det for deres del og :-)
Ja,han elsker å lage mat og å bare miksr masse sammen.. jeg kaller det trylling ;)
Klarer aldri noe slikt.
Hehe så samboeren din er ikke såååå flink som deg hehe? :-) :-) deilig å slappe av og se tv...

Samme her og :-) :-)

Hei hei ;)

Stakkars... godt dere fikk sett på Frost :-) går mye av det samme her og. Nå er det Mikke Mus klubbhus som er begges favoritt,og Dora og Diego hehe .. :-) :-) de sitter som tente lys... men M har mer mark enn han. Han har vært tv-slave siden vi kom hjem da han var 1 dag gammel ;)

Herlig ettermiddag med gutta!
T var helt fantastisk i hele dag. Han som haaater når Lillebror har snørr ropte mens jeg var på do: "mamma, E hadde snørr, men jeg tørket det bort!" :p
Etter legging ble det mye husarbeid, da svigermor kommer på overnatting i morgen pga T sin konsert.
Det blir utrolig spennende med konserten :)
Håper alle har hatt en fin kveld.

Surfer mobilt!

Hermine kom også inn med røde, iskalde hender...men det var fordi hun hadde lekt i en vanndam uten votter :p

Ja samme her :P lekte med sand og søle..og gikk og vasket hendene i vanndammer :P hehe.. så ikke rart dem var røde og kalde!

Takk :-) HÅPER det for deres del og :-)
Ja,han elsker å lage mat og å bare miksr masse sammen.. jeg kaller det trylling ;)
Klarer aldri noe slikt.
Hehe så samboeren din er ikke såååå flink som deg hehe? :-) :-) deilig å slappe av og se tv...

Samme her og :-) :-)

Haha så kjekt med en som kan matmagi:D:P hehe..

Jeg er nok liter erfaren enn han:P men maten han har laget er veldig god:) problemet er mest at det er bare jeg som vet hvordan man bør tilberede maten så ungene liker det best mulig ;):) dem spiser ikke om grønnsakene er i for store biter osv :P

Stakkars... godt dere fikk sett på Frost :-) går mye av det samme her og. Nå er det Mikke Mus klubbhus som er begges favoritt,og Dora og Diego hehe .. :-) :-) de sitter som tente lys... men M har mer mark enn han. Han har vært tv-slave siden vi kom hjem da han var 1 dag gammel ;)

Kan vel si at frost blir satt på hver dag :P men de orker ikke se hele filmen da.. kaaaansje Emira kan det en sjelden gang ;) men dem liker å få slappe litt av med tv eller pc den første halvtimen etter barnehagen:)

Hahaha er rart hvor forskjellige dem kan være :D Herlig da! Leoh er også veldig glad i tv:eek: han sitter å gliser og sparker villt når han ser noe kjent som frost, lille jack og introen til hotel cæsar..hahaha :P

Koselig med kino da :) selvom man ikke klarer å følge med heletiden :p

Husker det tok noen måneder før Leoh ble glad i smokk.. han likte også best mam sine..og nå er han mye mer glad i de;) så bare fortsett å gi, så kan det godt hende hun liker de mer og mer :)

Satser på at hun tar den til slutt:-) Hun sutter på den i vogna nå hvertfall, men jeg må hjelpe henne med å få tak på den først:-)

Hehe så hun klarer det altså? :D
Liana har klart å tatt av sin noen få ganger..men den har sånne "body-knapper" på skuldrene..så de spretter opp av og til :p den forrige hun hadde var det en opp-ned glidelås:)

Jada, hun er en liten luring den frøkna hehe:D

Back
Topp