Onsdag 7. mai

God dag :)
Vært på biblioteket og tatt kopier av pass,fødselsattester ol som.vi skal sende inn for å søke om oppholdstillatelse. Får pers.nr i posten i morgen og da kan vi starte. Myyyye papirer!!! 18 stk idag,og mer skal jeg hente hos pappa også :p

Vært på butikken og fant kalkunpølser og grove pølsebrød! Uvanlig her. Drit godt var det med pølser idag ;)

Gubben la seg litt,Mina sitter på Ipaden og Wael romsterer inne på kjøkkenet hører jeg :p

Hodepine og nakkevondt,og drittvær her og ... søren.... blir bare hjemme idag :)

Skal skrive en oppgave etterpå.
Har muligens fikset meg praksisplass fra høsten på apoteket her. Det er helt supert. Hun måtte høre med sjefen bare :) Men,virket skikkelig positiv :) :)

Det var masse papirer:-)

Deilig med pølse i brød noen ganger, fikk sannelig lyst på det selv;)
Håper hodepina har gått over, det er så slitsomt.

Heisann:-)

Jeg har vært på babykino i dag, og sett filmen The other woman. Helt greit film når man er trøtt og ikke helt klarer å følge med hele tiden:-)
Mye vind her i dag, men heldigvis grei temp for å trille litt. Snart kommer mann og barn hjem, tror det blir lasagne til middag idag, men ikke hjemmelaget, så vet ikke hvor godt det er:-)

Testet ny smokk, men den dugde ikke noe særlig den heller, ser ut til at mam er den som fungerer best.
Den tar hun i hvertfall av og til;)

Jeg har vært på babykino i dag, og sett filmen The other woman. Helt greit film når man er trøtt og ikke helt klarer å følge med hele tiden:-)
Mye vind her i dag, men heldigvis grei temp for å trille litt. Snart kommer mann og barn hjem, tror det blir lasagne til middag idag, men ikke hjemmelaget, så vet ikke hvor godt det er:-)

Testet ny smokk, men den dugde ikke noe særlig den heller, ser ut til at mam er den som fungerer best.
Kos med kino,aldri vært på babykino :(

Lasagne er min favorittmat.. nam nam :-) toro sin er god syntes jeg :-) gidder aldri lage hjemmelaget hehe..

Vi har spist hjemmelaget kylling-karrisuppe med kikerter og grønnsaker(tror gubben må åpne egen restaurant snart hehe) :-) ,fått begynt på skoleoppgsven. Får sikte på en 6'er denne gangen også ;)

Nå skal de snart dusje... bare litt Dora først :-)
Hvs gjør dere ?? :-)

Kos med kino,aldri vært på babykino :(

Lasagne er min favorittmat.. nam nam :) toro sin er god syntes jeg :) gidder aldri lage hjemmelaget hehe..
'
Det er veldig godt ja, denne var fra meny, bare å varme:-) Den var faktisk ikke så verst.

Bra H har hatt en fin dag i barnehagen i går:-)
Synd å høre at du er så sliten, minner meg om hvordan jeg selv hadde det før disse flotte B12 sprøytene jeg får i rompa nå. Verd å sjekke det ut:)
Hmm, ja det kan jo hende. Skader ikke å sjekke iallfall! Tidligere har slik utmattelse kommet i forbindelse med mye hodepine og stiv nakke...men nå har jeg ikke vondt noe sted heller, er bare sliten :p :confused: Er jo mer sliten nå enn da vi ammet som mest på natten :eek:

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Så trivelig med babykino! Det har jeg aldri prøvd, kanskje neste gang ;)

Du får dyppe smokken i mm, kanskje hun vil ha den da :p

Så trivelig med babykino! Det har jeg aldri prøvd, kanskje neste gang ;)

Du får dyppe smokken i mm, kanskje hun vil ha den da :p

Det var veldig kos:-)

Hehe, jeg har forsøkt, med nasse gav jeg bare opp, men nå har jeg tenkt å fortsette, det går allerede litt bedre synes jeg. Det er under sovinga jeg vil hun skal klare å ta den, og holde på den;)

Hmm, ja det kan jo hende. Skader ikke å sjekke iallfall! Tidligere har slik utmattelse kommet i forbindelse med mye hodepine og stiv nakke...men nå har jeg ikke vondt noe sted heller, er bare sliten :p :confused: Er jo mer sliten nå enn da vi ammet som mest på natten :eek:

Det er noe rart da ja, slitsomt å gå å ha det slik, håper du finner ut av det:-)

Hallo :)
Henta ei strålende blid jente i bhg som kom løpende mot meg med åpne armer da hun ble hentet, fikk en skikkelig bamseklem :D hun hadde sovet 2.5 timer og var så fornøyd :) Så nå ser det ut til å gå bedre og bedre igjen :)

Etter bhg lekte hun ute sammen med tanta si helt til kl 16.30, så spiste vi deilig gratinert torsk med bacon og ostesaus på til middag og Hermine spiste MASSE :D Og enda ville hun ha smoothie og cheerios til barne-tv 30 min etterpå :eek:

Nå har snuppa akkurat sovna og jeg skal se på tv og gjøre absolutt ingenting! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

God dag :-)
Vært på biblioteket og tatt kopier av pass,fødselsattester ol som.vi skal sende inn for å søke om oppholdstillatelse. Får pers.nr i posten i morgen og da kan vi starte. Myyyye papirer!!! 18 stk idag,og mer skal jeg hente hos pappa også :p

Vært på butikken og fant kalkunpølser og grove pølsebrød! Uvanlig her. Drit godt var det med pølser idag ;)

Gubben la seg litt,Mina sitter på Ipaden og Wael romsterer inne på kjøkkenet hører jeg :p

Hodepine og nakkevondt,og drittvær her og ... søren.... blir bare hjemme idag :-)

Skal skrive en oppgave etterpå.
Har muligens fikset meg praksisplass fra høsten på apoteket her. Det er helt supert. Hun måtte høre med sjefen bare :-) Men,virket skikkelig positiv :-) :-)
Så bra at du kanskje får praksisplass :)

Jeg synes falukorv med løksaus er så godt! Og svenske kjøttboller :P

Usj,så kjedelig å ikke være uthvilt... hadde sjekket litt mangler osv hos legen?men kan være det bare er mye for deg også....
Jeg er også slik stort sett... i natt sov jeg uavbrutt fra 00-07,og videre til 8.30. Helt dø da jeg sto opp :p

Så flott at hun var seg selv igjen. Kan neppe være hyggelig når de gråter og er lei seg :(

Herlig tid å reise bort et par uker det! Bare å hoppe på et fly :-) :-)
Ja, det er litt tungt å skulle gjøre alt hverdagen krever når man ikke har energi til å løfte opp armen sin engang :P Men alt går når man må, bare ikke i lengden kjenner jeg ;)

Tenker at vi blir å besøke mannen i Oslo den ene helgen iallfall, og bo på hotell gratis ;) Og så besøke søsteren min i uken etterpå. Kan ikke ta fri fra bhg og skole i to uker, men en uke skal gå greit. :)

Så deilig med ei god natt:-) Jeg bruker også nattpose på lillesøster nå. Storesøster tar den bare av seg om natten, kanskje det er litt varmt til henne.

Hehe så hun klarer det altså? :D
Liana har klart å tatt av sin noen få ganger..men den har sånne "body-knapper" på skuldrene..så de spretter opp av og til :P den forrige hun hadde var det en opp-ned glidelås:)

Back
Topp