Onsdag 7. mai

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Tidlig morgen hos mampap i dag, Å da ble det fyring i ovnen, barne-tv på lillebror og strikking på meg før resten av huset tok morgen
ImageUploadedByBV Forum1399442997.117227.jpg
Straks skal T kjøres i Bhg. Siste dag med øving til konsert i morgen :) gleder meg til å se dem. Som T sa: "du kommer til å gråte, mamma!" :-p

Ellers en tur på barnetreffen og innom jobbkotoret med sykemeldingen for helgen.
Formen er stigende, men jeg skjønner hvorfor man må ha antib. i 10 dager!!
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!

Tidlig morgen hos mampap i dag, Å da ble det fyring i ovnen, barne-tv på lillebror og strikking på meg før resten av huset tok morgen
Vis vedlegget 60219
Straks skal T kjøres i Bhg. Siste dag med øving til konsert i morgen :) gleder meg til å se dem. Som T sa: "du kommer til å gråte, mamma!" :-p

Ellers en tur på barnetreffen og innom jobbkotoret med sykemeldingen for helgen.
Ha en fin dag!

Surfer mobilt!

God morgen!

Hva strikker du der da?:)

Hehe så herlig gutt du har, skikkelig troa på konserten:D hihi
Fortsatt god bedring ;)

Hello :)

Liana sov gjennom hele natten.. hjalp å ha på nattposen :) igår når jeg skulle sjekke hun før vi la oss, så måtte jeg legge hun på puta, og da sa hun "Lila, Lila" i søvne, som betyr Emira:P hehe stor fan av storesøster :) men jeg våknet av at Leoh var litt urolig rundt 5:30, og da lå han uten dyne..så må nok få seg pose snart han å;)

Regnvær idag også! Kjedelig.. men da kan man fyre og kose seg inne da :) hehe..

Hallo Hallo :)

Like sliten som hver morgen jeg, tross 8 timer søvn :eek: :p Mannen tar Hermine om natta, så jeg sover sammenhengende...men likevel blir jeg liksom ikke uthvilt :confused: Skal til legen med Hermine neste uke, så da får jeg spørre om det er noe som bør sjekkes opp...men jeg tror egentlig det "bare" kommer av at hjernen jobber på høygir hele tiden.

Mannen leverte Hermine til bhg, hun var ikke helt happy akkurat men dagens hennes hadde vært helt suuuuper i går så håper dagen idag blir like bra :) Hun hadde vært den "gamle Hermine" igjen sa de, og det var godt å hente ei strålende blid jente som ikke ville hjem ;)

Jeg er kommet til Uit men ikke fått gjort noe enda, annet enn å drikke kaffe :P Sitter og ser ut på sola, og er glad for at jeg går til og fra Uit så jeg iallfall får litt sol ;)

Ellers så skal mannen snart reise bort 2 uker med jobben, og jeg sitter og ser på flybilletter og vurderer tur til Oslo/Tønsberg i den perioden han er borte :) Har lyst å reise litt ;)

Vis vedlegget 60219
Straks skal T kjøres i Bhg. Siste dag med øving til konsert i morgen :) gleder meg til å se dem. Som T sa: "du kommer til å gråte, mamma!" :p

Ha en fin dag!

Surfer mobilt!
Bra du får sykemelding slik at du får kommet deg skikkelig! Ingen vits i å presse seg selv, iallfall ikke nå mens du er alene med barna ;)

Så spennende med konsert da :D

Liana sov gjennom hele natten.. hjalp å ha på nattposen :) igår når jeg skulle sjekke hun før vi la oss, så måtte jeg legge hun på puta, og da sa hun "Lila, Lila" i søvne, som betyr Emira:p hehe stor fan av storesøster :) men jeg våknet av at Leoh var litt urolig rundt 5:30, og da lå han uten dyne..så må nok få seg pose snart han å;)

Hehe, morro når de drømmer :rolleyes:

Jeg MÅ også ut å kjøpe slik pose snart altså!!! Hermine sover nå med strikkajakke oppå pysjamasen :P

Like sliten som hver morgen jeg, tross 8 timer søvn :eek: :p Mannen tar Hermine om natta, så jeg sover sammenhengende...men likevel blir jeg liksom ikke uthvilt :confused: Skal til legen med Hermine neste uke, så da får jeg spørre om det er noe som bør sjekkes opp...men jeg tror egentlig det "bare" kommer av at hjernen jobber på høygir hele tiden.

Mannen leverte Hermine til bhg, hun var ikke helt happy akkurat men dagens hennes hadde vært helt suuuuper i går så håper dagen idag blir like bra :) Hun hadde vært den "gamle Hermine" igjen sa de, og det var godt å hente ei strålende blid jente som ikke ville hjem ;)

Jeg er kommet til Uit men ikke fått gjort noe enda, annet enn å drikke kaffe :P Sitter og ser ut på sola, og er glad for at jeg går til og fra Uit så jeg iallfall får litt sol ;)

Ellers så skal mannen snart reise bort 2 uker med jobben, og jeg sitter og ser på flybilletter og vurderer tur til Oslo/Tønsberg i den perioden han er borte :) Har lyst å reise litt ;)

Er stort sett bare leveringa som er vond.. de fleste barn kommer i bedre humør ganske raskt :) Liana gråt ved levering i begynnelsen.. men hun stoppa å gråte innen jeg var på avdelinga til Emira :P

Håper det ikke er noe alvorlig med deg da! Er ubehagelig å gå rundt trøtt og utslitt:(

Hehe, morro når de drømmer :rolleyes:

Jeg MÅ også ut å kjøpe slik pose snart altså!!! Hermine sover nå med strikkajakke oppå pysjamasen :P

Haha alt for å holde seg varm:D Liana blir fort kald på føttene..akkurat som meg.. og blir man kald der, så skal det ikke mye til før man fryser i hele seg.. så hun må ha på medium-tykke ullsokker nå + posen..siden hun alltid skal sove oppå dyna :P

Hehe ja herlig når de drømmer:) hun ble jo overlykkelig når Emira kom hjem igår kveld..så hadde nok savna hun:P hehe..

Kanskje vi er hjemme og ;)

Surfer mobilt!

Bra du får sykemelding slik at du får kommet deg skikkelig! Ingen vits i å presse seg selv, iallfall ikke nå mens du er alene med barna ;)

Så spennende med konsert da :D
Jeg er friskmeldt nå, det var sykemelding for helgen som var :-p
Jeg har jo ingen faste vakter å sykemeldes fra, så nå takker jeg bare ja til det jeg absolutt orker ;)

Surfer mobilt!

Liana sov gjennom hele natten.. hjalp å ha på nattposen :) igår når jeg skulle sjekke hun før vi la oss, så måtte jeg legge hun på puta, og da sa hun "Lila, Lila" i søvne, som betyr Emira:P hehe stor fan av storesøster :) men jeg våknet av at Leoh var litt urolig rundt 5:30, og da lå han uten dyne..så må nok få seg pose snart han å;)

Deilig å sove hele natten da! Gjorde vi i natt og. Hehe. For en gangs skyld :-)

Så søøt da.. Drømmer om Emira og :-)
Regner her og... Æsj. Kjedelig :p

Kos dere i inneværet :-)

Usj,så kjedelig å ikke være uthvilt... hadde sjekket litt mangler osv hos legen?men kan være det bare er mye for deg også....
Jeg er også slik stort sett... i natt sov jeg uavbrutt fra 00-07,og videre til 8.30. Helt dø da jeg sto opp :p

Så flott at hun var seg selv igjen. Kan neppe være hyggelig når de gråter og er lei seg :(

Herlig tid å reise bort et par uker det! Bare å hoppe på et fly :-) :-)

Vis vedlegget 60219

Ha en fin dag!

Surfer mobilt!
Flink du er til å strikke !! :-)
Hehe,blir nok en spennende konsert for Teodor kan jeg tenke meg :-)

Er du bedre? Flott :-)

God dag :-)
Vært på biblioteket og tatt kopier av pass,fødselsattester ol som.vi skal sende inn for å søke om oppholdstillatelse. Får pers.nr i posten i morgen og da kan vi starte. Myyyye papirer!!! 18 stk idag,og mer skal jeg hente hos pappa også :p

Vært på butikken og fant kalkunpølser og grove pølsebrød! Uvanlig her. Drit godt var det med pølser idag ;)

Gubben la seg litt,Mina sitter på Ipaden og Wael romsterer inne på kjøkkenet hører jeg :p

Hodepine og nakkevondt,og drittvær her og ... søren.... blir bare hjemme idag :-)

Skal skrive en oppgave etterpå.
Har muligens fikset meg praksisplass fra høsten på apoteket her. Det er helt supert. Hun måtte høre med sjefen bare :-) Men,virket skikkelig positiv :-) :-)

Deilig å sove hele natten da! Gjorde vi i natt og. Hehe. For en gangs skyld :-)

Så søøt da.. Drømmer om Emira og :-)
Regner her og... Æsj. Kjedelig :p

Kos dere i inneværet :-)

Oj så bra at dere også har sovet hele natta :D kansje ungene var skikkelig slitne etter den lille ferien? :)

God dag :-)
Vært på biblioteket og tatt kopier av pass,fødselsattester ol som.vi skal sende inn for å søke om oppholdstillatelse. Får pers.nr i posten i morgen og da kan vi starte. Myyyye papirer!!! 18 stk idag,og mer skal jeg hente hos pappa også :p

Vært på butikken og fant kalkunpølser og grove pølsebrød! Uvanlig her. Drit godt var det med pølser idag ;)

Gubben la seg litt,Mina sitter på Ipaden og Wael romsterer inne på kjøkkenet hører jeg :p

Hodepine og nakkevondt,og drittvær her og ... søren.... blir bare hjemme idag :-)

Skal skrive en oppgave etterpå.
Har muligens fikset meg praksisplass fra høsten på apoteket her. Det er helt supert. Hun måtte høre med sjefen bare :-) Men,virket skikkelig positiv :-) :-)

Så mye papirer:eek: høres fryktelig kjedelig ut..haha :P

Dumt at du har vondt igjen:( håper det gir seg raskt!

Sååå bra at du kansje får deg praksisplass:D:D:D blir spennede da!:)

Gratulerer Marianne og Fru H med skravle premie i dag:-)

Vis vedlegget 60219
Straks skal T kjøres i Bhg. Siste dag med øving til konsert i morgen :) gleder meg til å se dem. Som T sa: "du kommer til å gråte, mamma!" :p

Ha en fin dag!

Surfer mobilt!

Så bra du er i bedre form igjen:-)
Hva er du strikker på?

Liana sov gjennom hele natten.. hjalp å ha på nattposen :) igår når jeg skulle sjekke hun før vi la oss, så måtte jeg legge hun på puta, og da sa hun "Lila, Lila" i søvne, som betyr Emira:p hehe stor fan av storesøster :) men jeg våknet av at Leoh var litt urolig rundt 5:30, og da lå han uten dyne..så må nok få seg pose snart han å;)

Så deilig med ei god natt:-) Jeg bruker også nattpose på lillesøster nå. Storesøster tar den bare av seg om natten, kanskje det er litt varmt til henne.

Jeg er kommet til Uit men ikke fått gjort noe enda, annet enn å drikke kaffe :p Sitter og ser ut på sola, og er glad for at jeg går til og fra Uit så jeg iallfall får litt sol ;)

Bra H har hatt en fin dag i barnehagen i går:-)
Synd å høre at du er så sliten, minner meg om hvordan jeg selv hadde det før disse flotte B12 sprøytene jeg får i rompa nå. Verd å sjekke det ut:)

Back
Topp