Onsdag 5.nov

En tråd i 'September 2012' startet av Fru H, 5 Nov 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Hehe, så moro da :)
    SPørs om jeg skal ta en handletur med guttene før de skal til besteforeldrene på lørdag :)

2. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Er jo litt morro å la de få velge selv da :) blir mange interessante gaver
    Iallfall på det viset :p T er jo så stor da, at han finner sikkert på en fin gave :)

Legger ikke så mye penger i sånt da, men morro å ha henne med på avgjørelsen! :) ...selv om hun for det meste ville løpe villmann mellom reolene og gjorde meg en anelse svett :p

3. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Veldig greit med praktisk gave. Pappan får hansker og en t-skjorte også ;)

• Liker Liker x 1
  4. Fru H Mot nye tider September 2012 VIP

Tror ikke T skal få bestemme. Han sa til pappaen at de måtte kjøpe fjernstyrt brannbil til meg i bursdagsgave
    :p

• Liker Liker x 2
  5. Marian87 September 2012 September 2012 Junilykke 2020 ♡ Aprillykke 2016

Syntes det var en knakende god idè :p

Jeg bestemte butikk da, så fikk Hermine velge! Til onkelens bursdag bestemte hun at han skulle få hammer, så da ble det hammer :p :)

• Morsom Morsom x 1
  6. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Redselen dems går nok over :) ene katten vi hadde når jeg bodde hjemme, brukte vel 2-3 uker på seg før han turte å komme fram! Samme dag som mamma sa at vi antageligvis bare får levere han tilbake, så kom han fram :p

Hehe ja blir rydding og husarbeid flere ganger om dagen her.. men har blitt vandt med det..ta det før der blir for ille :) verre når jeg tar på meg sånne ekstra oppdrag som å gå gjennom alle leker i hus o.l :p hehe..

Middagen ble "jeger gryte" (pose) med tilsatte grønnsaker og hjorte kjøtt ;) har fått en del kjøtt av mamma fra sverige..hehe..

• Liker Liker x 1
  7. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Hestravottene med ullfôr er supre! Har brukt de i flere vintre til ungene (eller Liana fikk sine første i fjord:p ), og holdt hendene gode og varme :)

Middagen hørtes veldig god ut :)

8. Anita87 Fulltidsmamma Oktobermirakler 2013 September 2012

Veldig greit å ønske seg andre ting enn leker ja!.. kommer til å ha så og si samme ønsker som dere ;)

Mer en nok leker her å.. Har kjøpt en barbie til Emira som hun skal få til bursdagen sin..en hun har ønsket seg i flere år:p så vil jeg kjøpe nytt akebrett og evt noen få klær.. og vil også ha ordentlige ski til hun til jul, for da kan Liana då de som er til å binde på skoene.. aaaaltfor små for Emira!

Del denne siden