Onsdag 5.nov

Vi har handla litt til farsdag idag. Hermine valgte ut en rød kjærlighet på pinne til pappa...spørs om hun ikke blir å stjele den når han (hun) åpner pakken. Pakka inn gavene i gråpapir og så fikk hun tegne på pakkene. Det første hun sa da han kom fra jobb idag var "æ har kjøpt mange pakka til dæ pappa, og tegna på dem, det e en hemmelighet!" Så nå vet han iallfall det da, og jeg tror vi må jobbe litt mer med forståelse for begrepet "hemmelighet" :p
Hehe, så moro da :)
SPørs om jeg skal ta en handletur med guttene før de skal til besteforeldrene på lørdag :)
 
Hehe, så moro da :)
SPørs om jeg skal ta en handletur med guttene før de skal til besteforeldrene på lørdag :)
Er jo litt morro å la de få velge selv da :) blir mange interessante gaver
Iallfall på det viset :p T er jo så stor da, at han finner sikkert på en fin gave :)

Legger ikke så mye penger i sånt da, men morro å ha henne med på avgjørelsen! :) ...selv om hun for det meste ville løpe villmann mellom reolene og gjorde meg en anelse svett :p
 
Er jo litt morro å la de få velge selv da :) blir mange interessante gaver
Iallfall på det viset :p T er jo så stor da, at han finner sikkert på en fin gave :)

Legger ikke så mye penger i sånt da, men morro å ha henne med på avgjørelsen! :) ...selv om hun for det meste ville løpe villmann mellom reolene og gjorde meg en anelse svett :p
Tror ikke T skal få bestemme. Han sa til pappaen at de måtte kjøpe fjernstyrt brannbil til meg i bursdagsgave
:p
 
Tror ikke T skal få bestemme. Han sa til pappaen at de måtte kjøpe fjernstyrt brannbil til meg i bursdagsgave
:p
Syntes det var en knakende god idè :p

Jeg bestemte butikk da, så fikk Hermine velge! Til onkelens bursdag bestemte hun at han skulle få hammer, så da ble det hammer :p :)
 
Ja like greit :) de er så redde, så de ligger under sofaen, får ikke tatt de ut... hehe. Går på do, spiser etc med en gang vi går ut.. stakkars små :-(
Ja har flere av de, men prøver å ikke ta de så ofte.

Prøv å sov litt. Kanskje det gjør deg godt :)
Kjenner til den følelsen at man er lei av å rydde, vaske osv.... Føler ikke at jeg gjør noe annet snart. ...

Hva skal dere spise da? :)

Redselen dems går nok over :) ene katten vi hadde når jeg bodde hjemme, brukte vel 2-3 uker på seg før han turte å komme fram! Samme dag som mamma sa at vi antageligvis bare får levere han tilbake, så kom han fram :p

Hehe ja blir rydding og husarbeid flere ganger om dagen her.. men har blitt vandt med det..ta det før der blir for ille :) verre når jeg tar på meg sånne ekstra oppdrag som å gå gjennom alle leker i hus o.l :p hehe..

Middagen ble "jeger gryte" (pose) med tilsatte grønnsaker og hjorte kjøtt ;) har fått en del kjøtt av mamma fra sverige..hehe..
 
Hallo :)
Vi sov til 07 idag, Hermine så på ipad i senga til kl 08 så jeg fikk slumre til da :)

Vi har vært på shopping med svigermor. Kjøpt endel julegaver og farsdagsgave. Svigermor kjøpte Hestravotter til Hermine med ullfòr, de skal hun få til jul :D Da får hun både gode votter, Nøstebarn skinnlue og Nøstebarn ulltøy til jul fra de. Herlig å få praktiske ting man selv ikke har råd til ;)

Nå sover Hermine. Har fått vaska opp den nye voksiposen akkurat i tide, er -5 og sur vind.

Tror det blir fiskekaker, wokede grønnsaker og ovnsbakte potetbåter til middag idag :)

Hestravottene med ullfôr er supre! Har brukt de i flere vintre til ungene (eller Liana fikk sine første i fjord:p ), og holdt hendene gode og varme :)

Middagen hørtes veldig god ut :)
 
Jeg tok en rassia i lekene for noen uker siden her, og konstaterte at vi IKKE skal ønske oss noe leker til jul. Har mer enn nok :p

Skal ønske akebrett med ratt, ski (sånne som man spenner på skoene), tegnesaker, puslespill, store perler etc.

Veldig greit å ønske seg andre ting enn leker ja!.. kommer til å ha så og si samme ønsker som dere ;)

Mer en nok leker her å.. Har kjøpt en barbie til Emira som hun skal få til bursdagen sin..en hun har ønsket seg i flere år:p så vil jeg kjøpe nytt akebrett og evt noen få klær.. og vil også ha ordentlige ski til hun til jul, for da kan Liana då de som er til å binde på skoene.. aaaaltfor små for Emira!
 
Back
Topp