Onsdag 5.nov

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
God formiddag!
Det ble en litt hektisk morgen da vi sov lenge alle mann!
Men vi var mer effektive med hjelp fra mannen :)
Nå er jeg på buss til skolen og skal bRe jobbe til 14 i dag. Må hente Teodor som er ferdig 14.30, og så er det foreldresuppe i Bhg :)
 
Hei.
Så deilig å sove lenge. Når våknet dere?
Kos deg på jobb og suppekos :)
 
Hei. Ble vekket 6.30 av W og M våknet 7.10. Herlig!

Strømmen gikk da, så fikk den tilbake nå. Vaktmesteren måtte hjelpe meg :)

Igår hentet vi 3 kattunger på 3 mnd. De er såååå nydelige.

Vi fikk ikke så god kjemi med den andre katten vi hentet for en stund siden, så vi ga den bort.

Ungene er i bhg, K på jobb, og jeg skal snart igang med å rydde litt. Utrolig hodepine idag. Kjedelig.

Håper dere har det fint. Rekker ikke å være så aktiv som jeg ønsker :-(
 
Hei.
Så deilig å sove lenge. Når våknet dere?
Kos deg på jobb og suppekos :)
Sov ikke superlenge da, men mannen slo av klokken min som ringte kl 7, og så slumret jeg til 7.20 før jeg dro meg ut av sengen. Da hadde han vekt T og begynt stell av han :)
 
Fru H: så koselig å få servert suppe da :) Ekstra godt på denne tiden av året;)


Lennypenny: ntååå har dere fått en gjeng med katter?:D så koselig! Like greit å gi bort den andre før den ble for stor ;)
Har du mer av de tablettene for hodet eller?


Hei hei :)
Morgen litt før 7, og jeg har ryddet gjennom det meste av leker her! Sliten og lei.. hehe.. så nå har jeg fått i meg frokost og skal slappe av med kaffe :) så blir det å forberede noe middag etterhvert;)

Ønsker dere en fin dag :)
 
Fru H: så koselig å få servert suppe da :) Ekstra godt på denne tiden av året;)


Lennypenny: ntååå har dere fått en gjeng med katter?:D så koselig! Like greit å gi bort den andre før den ble for stor ;)
Har du mer av de tablettene for hodet eller?


Hei hei :)
Morgen litt før 7, og jeg har ryddet gjennom det meste av leker her! Sliten og lei.. hehe.. så nå har jeg fått i meg frokost og skal slappe av med kaffe :) så blir det å forberede noe middag etterhvert;)

Ønsker dere en fin dag :)
Ja de er flinke til å arrangere treff i barnehagen :)
Jeg er ikke så effektiv i dag, høres ut som du har fått gjort masse!
Leker må ryddes gjennom hos oss også :eek:
 
Fru H: så koselig å få servert suppe da :) Ekstra godt på denne tiden av året;)


Lennypenny: ntååå har dere fått en gjeng med katter?:D så koselig! Like greit å gi bort den andre før den ble for stor ;)
Har du mer av de tablettene for hodet eller?


Hei hei :)
Morgen litt før 7, og jeg har ryddet gjennom det meste av leker her! Sliten og lei.. hehe.. så nå har jeg fått i meg frokost og skal slappe av med kaffe :) så blir det å forberede noe middag etterhvert;)

Ønsker dere en fin dag :)

Ja like greit :) de er så redde, så de ligger under sofaen, får ikke tatt de ut... hehe. Går på do, spiser etc med en gang vi går ut.. stakkars små :-(
Ja har flere av de, men prøver å ikke ta de så ofte.

Prøv å sov litt. Kanskje det gjør deg godt :)
Kjenner til den følelsen at man er lei av å rydde, vaske osv.... Føler ikke at jeg gjør noe annet snart. ...

Hva skal dere spise da? :)
 
Ja de er flinke til å arrangere treff i barnehagen :)
Jeg er ikke så effektiv i dag, høres ut som du har fått gjort masse!
Leker må ryddes gjennom hos oss også :eek:

Det blir nok ikke treff i barnehagen her før i desember.. da har dem julefrokost :) jeg syns det er så koselig :D og suppe fristet meg veldig nå :p haha..

Har drøyet dette med lekene sååå lenge nå..og siden jeg lovte Emira å finne Elsa barbien hennes, så måtte jeg gå gjennom det meste uansett :p for den var jo søkk borte!! fant den til slutt inni en bil sammen med leke-brødskive og noe pålegg.. haha :D Liana som har lekt sikkert :p
 
Hallo :)
Vi sov til 07 idag, Hermine så på ipad i senga til kl 08 så jeg fikk slumre til da :)

Vi har vært på shopping med svigermor. Kjøpt endel julegaver og farsdagsgave. Svigermor kjøpte Hestravotter til Hermine med ullfòr, de skal hun få til jul :D Da får hun både gode votter, Nøstebarn skinnlue og Nøstebarn ulltøy til jul fra de. Herlig å få praktiske ting man selv ikke har råd til ;)

Nå sover Hermine. Har fått vaska opp den nye voksiposen akkurat i tide, er -5 og sur vind.

Tror det blir fiskekaker, wokede grønnsaker og ovnsbakte potetbåter til middag idag :)
 
Fru H: så koselig å få servert suppe da :) Ekstra godt på denne tiden av året;)


Lennypenny: ntååå har dere fått en gjeng med katter?:D så koselig! Like greit å gi bort den andre før den ble for stor ;)
Har du mer av de tablettene for hodet eller?


Hei hei :)
Morgen litt før 7, og jeg har ryddet gjennom det meste av leker her! Sliten og lei.. hehe.. så nå har jeg fått i meg frokost og skal slappe av med kaffe :) så blir det å forberede noe middag etterhvert;)

Ønsker dere en fin dag :)
Jeg tok en rassia i lekene for noen uker siden her, og konstaterte at vi IKKE skal ønske oss noe leker til jul. Har mer enn nok :p

Skal ønske akebrett med ratt, ski (sånne som man spenner på skoene), tegnesaker, puslespill, store perler etc.
 
Koselig med suppe i Bhg og vi kom nesten nettopp hjem! Det var så gøy å leke litt ekstra :)
 
Hallo :)
Vi sov til 07 idag, Hermine så på ipad i senga til kl 08 så jeg fikk slumre til da :)

Vi har vært på shopping med svigermor. Kjøpt endel julegaver og farsdagsgave. Svigermor kjøpte Hestravotter til Hermine med ullfòr, de skal hun få til jul :D Da får hun både gode votter, Nøstebarn skinnlue og Nøstebarn ulltøy til jul fra de. Herlig å få praktiske ting man selv ikke har råd til ;)

Nå sover Hermine. Har fått vaska opp den nye voksiposen akkurat i tide, er -5 og sur vind.

Tror det blir fiskekaker, wokede grønnsaker og ovnsbakte potetbåter til middag idag :)
Så fine gaver, og så deilig å være i gang med å handle inn!! :)
 
Så fine gaver, og så deilig å være i gang med å handle inn!! :)
Ja, det er veldig kjekt. Har så innmari mange å handle til, så for at det skal bli billigst mulig er det greit å være ute i god tid slik at jeg finner ting på tilbud :) G-Sport hadde Norheim skihansker til 49kr og Bula buff til 49kr. Så da ble det julegaver til guttene til søs :D Kjøpte garn på Sparkjøp, så skal svigermor strikke en jakke til Natalie for meg :)
 
Vi har handla litt til farsdag idag. Hermine valgte ut en rød kjærlighet på pinne til pappa...spørs om hun ikke blir å stjele den når han (hun) åpner pakken. Pakka inn gavene i gråpapir og så fikk hun tegne på pakkene. Det første hun sa da han kom fra jobb idag var "æ har kjøpt mange pakka til dæ pappa, og tegna på dem, det e en hemmelighet!" Så nå vet han iallfall det da, og jeg tror vi må jobbe litt mer med forståelse for begrepet "hemmelighet" :p
 
Vi har handla litt til farsdag idag. Hermine valgte ut en rød kjærlighet på pinne til pappa...spørs om hun ikke blir å stjele den når han (hun) åpner pakken. Pakka inn gavene i gråpapir og så fikk hun tegne på pakkene. Det første hun sa da han kom fra jobb idag var "æ har kjøpt mange pakka til dæ pappa, og tegna på dem, det e en hemmelighet!" Så nå vet han iallfall det da, og jeg tror vi må jobbe litt mer med forståelse for begrepet "hemmelighet" :p
Hehe.... Morsomt :)

Har handlet vi og, ble et par tykke ullstrømper og 2 par med vanter. Litt kjedelig, men nødvendig :)
 
Back
Topp