God morgen!
Hermine sov fra 18.30-07.30, kun avbrutt av mme kl 05! Sliten jente ja!!! ...meeeen siden vi forsov oss (jeg skrudde bare av klokka og sov til Hermine våkna) så måtte vi spise frokost hjemme før bhg. Like greit det, for Hermine spiser så dårlig i bhg, til frokost altså

Men her hjemme spiste hun ei brødskive, ett egg, ei halv pølse og en hel kopp juice
Kom til bhg kl 09 og der var de bare to stykker på jobb (idag igjen). De spurte ikke om jeg kunne jobbe, men jeg gikk derifra med skikkelig dårlig magefølelse. 9 små unger, hvorav en skriker hele dagen...det føles ikke godt å levne sin egen unge oppi det hele når det mangler en voksen der...iallfall når Hermine er en sånn som kan surre og gå for seg selv hele dagen og egentlig ikke kreve noe fra noen, er så redd for at hun da skal bli glemt litt av til fordel for de som bråker og skriker

Jeg ringte nå og sa at jeg kan komme å være vikar, selv om jeg egentlig ikke har tid. De hadde møte nå om personalsituasjonen, og skulle ringe meg tilbake etterpå. Jeg føler jo på ett vis at jeg heller kunne hatt Hermine hjemme da, siden jeg først ikke får studert, men på den andre siden får jeg jo tjent litt penger OG vært sammen med henne hele dagen...så det er jo litt i pose og sekk
Dagens utblåsning fra meg
Edit: De hadde ringt nevøen til en av de ansatte og han skulle komme og være vikar. Ikke ideelt men da har de iallfall et par ekstra hender til rutinearbeidet o.l. Ped.lederen sa at de måtte lære seg bedre å skille, for jeg som mor og jeg som vikar skulle ikke blandes (at jeg ble bedt om å være vikar når jeg kommer for å levere ungen om morran), de skal ringe meg kl 07.30 som de gjør med alle andre vikarer! Er enig i det da! Så da blir det ikke jobb idag iallfall. Men jeg ga beskjed om at det er uholdbart at de bare er 2 voksne på 9 unger, og da vil jeg heller stille å være der som en siste nødløsning om de ikke finner noen andre!