Onsdag 29. januar

Hei og hopp :)

Jeg sitter da her å venter på at Leoh skal stå opp :P hehe.. men ser ut som om han sover godt ;)
Lille soveminimannen min:rolleyes:
ha6uzapy.jpg

Har lyst på kaffe skjønner dere! For er litt sigen her jeg sitter :P men lager jeg nå, så kan dere være sikker på at han våkner! Haha..

Planene idag er å få gjort litt husarbeid og forberede litt til middag (kutte opp grønnsaker:P)
Og ellers slappe av før stormen ;) er jammen støl etter den lille treningsøkten min idag:eek: viser vel bare hvor godt jeg hadde av det;):P

Ønsker dere en fin dag <3
Så søt! Og så flink du er.
Jeg aner ikke hva vi skal ha til middag. Må bli noe enkelt til ungene siden vi skal få middg ute i dag :)

Jeg har lagt inn et nytt videoklipp på secret (siste ordet ble autocorrecta til sexterapeuter :eek: ) av den lille Duploingeniøren min i arbeid ;)

Jeg har lagt inn et nytt videoklipp på secret (siste ordet ble autocorrecta til sexterapeuter :eek: ) av den lille Duploingeniøren min i arbeid ;)
Jeg må få somlet meg til å legge ut video jeg og. Eskil elsker å spille gitar :)

Vi håper det kommer noen, det er litt glissent
ImageUploadedByBV Forum1390989416.774116.jpg

E sovnet på bussen og sov i 45 minutter, så han er klar for å leke!!

Så søt! Og så flink du er.
Jeg aner ikke hva vi skal ha til middag. Må bli noe enkelt til ungene siden vi skal få middg ute i dag :)

Her blir det no gryterett greier med ris til :) er så kjekt med sånne retter, for er bare til å røre sammen noe av dem man har av grønnsaker og kjøtt :P heheh..

God morgen!
Hermine sov fra 18.30-07.30, kun avbrutt av mme kl 05! Sliten jente ja!!! ...meeeen siden vi forsov oss (jeg skrudde bare av klokka og sov til Hermine våkna) så måtte vi spise frokost hjemme før bhg. Like greit det, for Hermine spiser så dårlig i bhg, til frokost altså :confused: Men her hjemme spiste hun ei brødskive, ett egg, ei halv pølse og en hel kopp juice :eek:

Kom til bhg kl 09 og der var de bare to stykker på jobb (idag igjen). De spurte ikke om jeg kunne jobbe, men jeg gikk derifra med skikkelig dårlig magefølelse. 9 små unger, hvorav en skriker hele dagen...det føles ikke godt å levne sin egen unge oppi det hele når det mangler en voksen der...iallfall når Hermine er en sånn som kan surre og gå for seg selv hele dagen og egentlig ikke kreve noe fra noen, er så redd for at hun da skal bli glemt litt av til fordel for de som bråker og skriker :( Jeg ringte nå og sa at jeg kan komme å være vikar, selv om jeg egentlig ikke har tid. De hadde møte nå om personalsituasjonen, og skulle ringe meg tilbake etterpå. Jeg føler jo på ett vis at jeg heller kunne hatt Hermine hjemme da, siden jeg først ikke får studert, men på den andre siden får jeg jo tjent litt penger OG vært sammen med henne hele dagen...så det er jo litt i pose og sekk :p ;)

Dagens utblåsning fra meg :p

Edit: De hadde ringt nevøen til en av de ansatte og han skulle komme og være vikar. Ikke ideelt men da har de iallfall et par ekstra hender til rutinearbeidet o.l. Ped.lederen sa at de måtte lære seg bedre å skille, for jeg som mor og jeg som vikar skulle ikke blandes (at jeg ble bedt om å være vikar når jeg kommer for å levere ungen om morran), de skal ringe meg kl 07.30 som de gjør med alle andre vikarer! Er enig i det da! Så da blir det ikke jobb idag iallfall. Men jeg ga beskjed om at det er uholdbart at de bare er 2 voksne på 9 unger, og da vil jeg heller stille å være der som en siste nødløsning om de ikke finner noen andre!

Deilig med en god natt for dere også! :) frokosten til Hermine hørtes god ut! Og hun spiste mye :) kanskje det er så mye annet spennende gjøre i bhg at hun ikke har like god tid å spise der ;-p

Skjønner frustrasjonen din ang bhg og vikar. Ikke noe gøy å få dåelig samvittighet npr man leverer ungen sin, og heller ikke gøy å bekymre seg for om Hermine får nok oppmerksomhet. Kjekt at hun er flink å leke seg selv, men kjedelig om det skal bli en " hvilepute" når det er lite folk på jobb..

Hahah fin autocorrect! :P

Slitsomt med sånne dager! Men sånn er det da av og til ;) hehe du kan tenke det at morgenene ofte er litt slitsomme med trass og ikke-samarbeid, når både jeg og samboer reagerer når begge jentene er i godt humør på samme morgen :p hahah..

Hehe, du sier noe der ja:-) Det er nok bare å vente seg mer, tror det var at hun ville ha av seg smekka (som hun ikke fikk lov til) at det klikka for henne, så det skulle ikke mye til i dag hehe:-)

God morgen!

Simone sov godt i natt :) hun gjør det hver natt nå for hun er så sliten etter bhg, men hun de veldig sur og grinete de fleste ettermiddager ga hun sover litt dårlig i bhg. Men de jobber med saken, så det går seg nok til på sikt :)

jeg har vært på sykehuset siden mandag, og er nå på vei til trondheim. Har infeksjon i kroppen og er generelt dårlig, så sambo fikk meg innlagt før jeg svimte av. Var litt småsur på han for jeg trodde jeg bare mangla blod, og synst det var unødvendig, men det viste seg at jeg hadde både virusinfeksjon og en bakterie i halsen. Fått masse antibiotika intravenøst, og i dag, 14 dager etter at jeg mista stemma, er den endelig på vei tilbake!!! <3 nå sitter vi på flyplassen og venter på flyet. Jeg får rullestol hit og dit så jeg ikke svimer av..haha! Snakk om latskap ;-p ellers så fikk jeg vite med legen at jeg spiser "feil" mat med for lite næring, og drikker for "mye" vann og for lite annet med kalorier og næring. Det var litt overraskende, for trodde jeg spiste mye og relativt sunt, og en god del usunt også egentlig. Men pga behandlinga skal jeg drikke minst to liter om dagen, og når jeg drakk bare vann, så skyllte jeg ut igjen næringsstoffene visst ok. Skulle vel vært på tråden min dette og ikke dagsrråden...men men...

Har ikke vært her så mye de siste dagene for har ikke orket, så er lite oppdatert. Er alle små og store friske? Det var så mye sykdom en stund synst jeg..

Godt det er tak i mannen din, ingen tvil om at han kjenner deg godt:-) Synes det er nifst av og til at egen mann kjenner en bedre enn en selv noen ganger, men dog betryggende:D:)

Godt de oppdaget at du burde forandre kostholdet, virker som du blir godt ivaretatt:-) Heldigvis blåser det ikke så mye i Tr.Heim i dag, men det er dessverre overskyet. Håper du får hvilt deg mens du er her, masse god bedring:-)

Jeg må få somlet meg til å legge ut video jeg og. Eskil elsker å spille gitar :)
Gjør det!!! :D
Jeg syntes det ble så mye enklere når jeg bare kunne lage link via Dropbox å kopiere inn, for dit lastes alt fra mobilen automatisk ;) Styret med Photobucket ble for tungvindt for meg :P

Jeg sitter da her å venter på at Leoh skal stå opp :p hehe.. men ser ut som om han sover godt ;)
ha6uzapy.jpg

Har lyst på kaffe skjønner dere! For er litt sigen her jeg sitter :p men lager jeg nå, så kan dere være sikker på at han våkner! Haha..

Planene idag er å få gjort litt husarbeid og forberede litt til middag (kutte opp grønnsaker:p)
Og ellers slappe av før stormen ;) er jammen støl etter den lille treningsøkten min idag:eek: viser vel bare hvor godt jeg hadde av det;):p

Utrolig godt bilde på den babydingsen altså, hva slags merke er det? Han ser ut som en liten engel:-) Jeg lurer faktisk på om vi må ha en til, men tror det blir en rimelig variant:-)

Håper du fikk koset deg med kaffe:-)

Jeg sitter da her å venter på at Leoh skal stå opp :p hehe.. men ser ut som om han sover godt ;)

Har lyst på kaffe skjønner dere! For er litt sigen her jeg sitter :p men lager jeg nå, så kan dere være sikker på at han våkner! Haha..

Planene idag er å få gjort litt husarbeid og forberede litt til middag (kutte opp grønnsaker:p)
Og ellers slappe av før stormen ;) er jammen støl etter den lille treningsøkten min idag:eek: viser vel bare hvor godt jeg hadde av det;):p

hihi, søtingen! For en snorkeunge :P
Her blir det bare restemat idag :eek: Vi har så mye mat igjen fra de siste tre dagene som må spises ;)

Hehe, du sier noe der ja:-) Det er nok bare å vente seg mer, tror det var at hun ville ha av seg smekka (som hun ikke fikk lov til) at det klikka for henne, så det skulle ikke mye til i dag hehe:-)

Kjenner til sånne klikk :P Liana er ekstrem på å bli sinna for den minste lille ting, og om det har skjedd så er ALT galt etterpå:eek: Emira er mer sånn som sutrer og gråter for alt og ingenting..hehe

Utrolig godt bilde på den babydingsen altså, hva slags merke er det? Han ser ut som en liten engel:-) Jeg lurer faktisk på om vi må ha en til, men tror det blir en rimelig variant:-)

Håper du fikk koset deg med kaffe:-)

Bilde er litt klarere enn det man ser her ;) er en av avent sine babycaller.. er ganske kjekt å kunne se dem i et annet rom når de er så små.. hehe..

Hehe fikk kost meg med kaffe, mwn Leoh våkna ikke før 11:30:eek::p så hadde rukket å drikke før han våkna :P heheh

hihi, søtingen! For en snorkeunge :P
Her blir det bare restemat idag :eek: Vi har så mye mat igjen fra de siste tre dagene som må spises ;)

Hehe ja, skikkelig snorkeunge som sov hele 12 timer:eek::D

Restemat er greit det også :) sparer både tid og penger ;):) hehe jeg blir glad om det er nok mat igjen til alle neste dag..hehe men stort sett er det enten akkurat nok, eller så er det 1-2 personer igjen til jentene som havner i fryseren :)

Så deilig at dere også har sovet godt! :)
Er enig med deg i at er man syk så er man syk, og er man frisk nok til badeland, så er man frisk nok til skolen. Jeg måtte alltid være hjemme en ekstra dag etter feber osv da jeg var liten, men det var aldri snakk om belønning i form av utflukter av den grunn. Da måtte jeg være inne og slappe av og selvfølgelig leke og annet man gjør som små. Skjønner st du vil ha det litt forutsigbart når du studerer og har dine frister! Skjer der ofte eller var det engangs?
Første gangen for akkurat denne situasjonen da, men de er nok litt "merkelige" på hva de kan og ikke kan gjøre. Jeg tenker jo at jentungen lurte mora si trill rundt!:p
Så sant jeg ikke kasta opp eller hadde feber, så måtte jeg prøve meg på skolen og heller dra hjem hvis jeg ikke ble bedre. Syns det var en fin tommelfingerregel og vil videreføre den selv. :) Formen går seg som regel til når man "kommer i gang".
Jeg fikk melding om at jenta skulle dra på skolen, men Jenny ble hjemme hos paps uansett, for da var jeg bare irritert på hele greia.:p Jeg responderte med at det var bra at hun følte seg bedre og at Jenny ble hjemme, og fikk "ok" til svar.

Back
Topp