Onsdag 29. januar

Neineinei, var absolutt ikke Roaccutan han gikk på!!!! :eek: Dette var et rent antibiotikum, eneste bivirkning var tørr hud og tørre slimhinner ;) Det han tok het Tetracyclin :)

åååh :) åkei :) men tetracyclin tar vell ikje arr….har ikje så mye kviser lenger, e mæst arr :/

ja, heheeh, låg vell kansje litt i navnet på behandlingen :P eg føll dåle med i dag :P hihihi

Hahah ikke alltid like lett :P blir spennede å se om det hjelper da :)

Hahah ikke alltid like lett :P blir spennede å se om det hjelper da :)

Ja :-) ska ta bilda a meg sjørl kvar kveld, så ser eg jo om det hjølp :-) og viss eg ser bedringe, så tenkt eg å del det med dåkk :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Neineinei, var absolutt ikke Roaccutan han gikk på!!!! :eek: Dette var et rent antibiotikum, eneste bivirkning var tørr hud og tørre slimhinner ;) Det han tok het Tetracyclin :)

Tetrasylin har jeg gått på i 9 dager nå og mannen sier jeg har fått mye mindre acne og finere hud:) Jeg kjenner ingenting til bivirkninger:)

•☆tastedingsen☆•

Ja :-) ska ta bilda a meg sjørl kvar kveld, så ser eg jo om det hjølp :-) og viss eg ser bedringe, så tenkt eg å del det med dåkk :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jaaaa! Det må du gjøre om det hjelper :D en jente jeg kjenner hadde samme problem.. hadde masse arr fra kviser, spesielt på kinnene.. hun gikk på en eller annen behandling, og er nå heeeelt fin! ;)

Idag har Nelly vært i bhgen, men hu hadde vært veldig sint i hele dag. Og da hu kom hjem kasta hu opp. Så hu var tydeligvis ikke i form. Og tempen var på 39.. Jeeeiiij! Og noen timer etter jentene var lagt kom Mathea gråtende ut fra rommet og sa at Nelly hadde kasta opp igjen. Da var det opp og bytte på senga, men mannen duska henne. Hu hylgråt og ville ikke vaske håret sitt, men måtte jo det når det var fullt av oppkast:-/ ÆSJ..

Idag har jeg ellers ikke gjort så mye annet enn og kose litt med Emmeth<3 Han tok 5 skritt idag, så nå går han snart ordentlig og ikke bare noen skritt:D:D Stolt da, ja;) hehe...

Jeg har vært skikkelig dårlig igjen i kroppen idag.. Svimmel, uvel og kvalm! Jeje...

Uansett er jeg takknemlig for alt det gode jeg har i livet mitt:) Verdens beste mann og 3 beste skattebasser av noen småtroll:)<3

Nå skal jeg straks legge meg også får jeg se hva morgendagen bringer!:)

Back
Topp