Onsdag 29. januar

Hei :-)
Har vært ute å lekt med Wael og fetteren hans på 20 mnd,pluss lillesøsteren min :-)
Mina er med mamma på tur idag med bilen...
Kom akkurat inn,og har spist litt tacoris med grønnsaker.

Hva styrer dere med på idag da?
Planene for resten av dagen? :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Vedlegg

• 1391004187176.jpg
    1391004187176.jpg
    41,3 KB · Visninger: 14
  • 1391004200788.jpg
    1391004200788.jpg
    31,5 KB · Visninger: 14
  • 1391004210817.jpg
    1391004210817.jpg
    21 KB · Visninger: 16
Bare sitter å venter:) hvor mange barn pleier det å være?
ååå, stakkars, så noe ensom ut der han sitter i vinduet og venter på barna! ;)
Kommet noen flere ennå?

Det er veldig varierende hvor mange det blir. Det er flest som kan på tirsdager. I dag ble det 4 barn og 4 foreldre til sammen :)
Det ble litt tidlig og litt kort med den duppen E hadde på vei dit da, så han sover igjen nå :p

Hei :)
Har vært ute å lekt med Wael og fetteren hans på 20 mnd,pluss lillesøsteren min :)

Planene for resten av dagen? :) :)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så koselige bilder :D
Her blir det en kjapp pølsemiddag. Lillesøs kommer med kjæresten sin, for å passe guttene mens vi skal ut på middag! :D

Så koselige bilder :D
Her blir det en kjapp pølsemiddag. Lillesøs kommer med kjæresten sin, for å passe guttene mens vi skal ut på middag! :D
Takk :-)
Åh,så hyggelig da.. Herlig med kjærestetid ! Kos dere masse ♥

Her ble det kyllingpølser i lompe. Lett her og idag :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Hei :-)
Har vært ute å lekt med Wael og fetteren hans på 20 mnd,pluss lillesøsteren min :-)

Planene for resten av dagen? :-) :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Så bra at Wael er i form igjen! Syns han var veldig lik deg på det siste bildet. :)

Vi har nettopp spist fajitas. Jenny var mest interessert i créme fraiche'n, så da skjærte vi opp kylling, mais, paprika, tomat og agurk og klina inn MASSE c.f. Det var en slager!;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

God dag jenter :-)

Fie ha fått vaksina i dag, og ho vart nåkka fornærma på "stekkedama" men gjekk fort over :-)

Fekk faktisk skryt a helsesøster ang min måte å takkel ho når ho e lei seg, også fekk eg skryt ang måtn eg vist ho ting å tang, å vist ho at enkelte teng ikje va fale (ho va litt skeptisk tell gummimatta på golve :-P)

Det føltes godt at eg jær det "rætt" :-D

Føreløbi så e fie i go form :-) spent på om ho bi dåle :-S

Kjæm tebake seinar i kveld å førtæl litt meir om dagen i dag :-)

Her e det snart kveldsmat på Fie :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Så bra at Wael er i form igjen! Syns han var veldig lik deg på det siste bildet. :)

Vi har nettopp spist fajitas. Jenny var mest interessert i créme fraiche'n, så da skjærte vi opp kylling, mais, paprika, tomat og agurk og klina inn MASSE c.f. Det var en slager!;)

Ja,godt begge er bedre nå :-)
Er alt fint med Jenny? :-)

Ja,mange sier han likner en del på meg.. har et par babybilder jeg kan ta bilde av senere idag.
Bare jeg var blond og blåøyd hehe.
Elsker fajitas...mmm ..ikke frist meg :rolleyes::rolleyes:

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ja,godt begge er bedre nå :-)
Er alt fint med Jenny? :-)

Ja,mange sier han likner en del på meg.. har et par babybilder jeg kan ta bilde av senere idag.
Bare jeg var blond og blåøyd hehe.
Elsker fajitas...mmm ..ikke frist meg :rolleyes::rolleyes:

Kålormen Wael 14.10.11♡
Ja, Jenny har det fint - takk som spør.:) Hun har hatt en periode med urolige netter, dårlig matlyst og sikling, så det er nok tenner på vei. De siste to-tre nettene har vi gitt litt ibux før natta og da har hun sovet hele natta. Håper det fortsetter slik!;)

No e eg tellbake :-)

Eg va ein kort tur på skola i dag.
Så for eg innom byen på turn heim :-) der kjøpt eg meg en jakke på super salg :-) ha lagt ved bilde av den :-) den kosta 1399,- tidligar og no kåsta den 200,- :-D KUPP!!

Så va eg å handla inn et par nye øser og visper, inkl elektrisk visp :-D

Også va eg innom en hudklinikk, som heita clinikk 82, der va eg å hørt om prisa på behandling av arr etter kvise i ansiktet, også kjøpt eg ett sett med renseprodukter fra md, også ska eg mæst sannsynlig tellbake å få behandling, og det kosta 550,- pr behandling, og eg mått kansje ha 8-10 behandlinger... Det bi kje belli...

Ellers som eg sa tidligere så ha Fie fått vaksina i dag, gjekk bra etter at ho ha fått roa seg ned.

Ho e vørte 9,2kg og 78,5cm :-)

Vedlegg

• 1391022227613.jpg
    1391022227613.jpg
    46,6 KB · Visninger: 10
  • 1391022240434.jpg
    1391022240434.jpg
    88,8 KB · Visninger: 10
  • 1391022255227.jpg
    1391022255227.jpg
    80,6 KB · Visninger: 10
  • 1391022266779.jpg
    1391022266779.jpg
    105,2 KB · Visninger: 10
Her er et bilde av meg.. var vel rundt 20 mnd :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡

Ntååå så koselig bilde :D hehe er det moren din du sitter med?

Så for eg innom byen på turn heim :-) der kjøpt eg meg en jakke på super salg :-) ha lagt ved bilde av den :-) den kosta 1399,- tidligar og no kåsta den 200,- :-D KUPP!!

Også va eg innom en hudklinikk, som heita clinikk 82, der va eg å hørt om prisa på behandling av arr etter kvise i ansiktet, også kjøpt eg ett sett med renseprodukter fra md, også ska eg mæst sannsynlig tellbake å få behandling, og det kosta 550,- pr behandling, og eg mått kansje ha 8-10 behandlinger... Det bi kje belli...

Ellers som eg sa tidligere så ha Fie fått vaksina i dag, gjekk bra etter at ho ha fått roa seg ned.

Så fine mål på store-lille jenta da :D hehe.. blir spennede med behandling! Åssen type behandling er det?:)

Så fine mål på nette lille Fie ;) Hun vokser fint da :)

Oioi, det var dyrt ja. Mannen her gikk i fjor på en 6 måneders antibiotikakur for akne, men det tok problemet helt bort :D måtte til lege for å få den medisinen da, var tablettkur med en tablett om dagen i 6 måneder ;)

Synes jakka var råkul, og billig! :D Synd vi ikke har Lene V i Tromsø...

Klarer ikke helt å henge med i skravlinga idag kjenner jeg :p Er så sliten og ør ;) Men kommer sterkere tilbake i morgen ;)

Så fine mål på store-lille jenta da :D hehe.. blir spennede med behandling! Åssen type behandling er det?:)

Eg e ikje helt seker på korsjn behandling det er…men ho snakka om nå "pensling" så regn med at de pensel på nå greier :P

Så fine mål på nette lille Fie ;) Hun vokser fint da :)

Oioi, det var dyrt ja. Mannen her gikk i fjor på en 6 måneders antibiotikakur for akne, men det tok problemet helt bort :D måtte til lege for å få den medisinen da, var tablettkur med en tablett om dagen i 6 måneder ;)

Synes jakka var råkul, og billig! :D Synd vi ikke har Lene V i Tromsø...

Ja, eg ha faktisk bytta prevensjon åg no :P fra p-ring tell p-piller som heita diane, og de ska då hjølp mot kviser/acne…og bi av og til brukt som behandling av kviser/acne…det du snakk om e sekkert det som heita førr Roaccutan, det e et ganske sterkt stoff, som kan virke inn på så mange områder :/ spesielt førr oss damer…det svekk ofte den prevensjon vi bruk, og man kan bi sinnsforstyrra, alvorlig deprimet, endring i personlighet…sååå den sjansen tar eg ikje helt endå :P

eg har og en del arr, og det trru ikje sånner tabeletta tar hånd om :/

Ja, eg ha faktisk bytta prevensjon åg no :P fra p-ring tell p-piller som heita diane, og de ska då hjølp mot kviser/acne…og bi av og til brukt som behandling av kviser/acne…det du snakk om e sekkert det som heita førr Roaccutan, det e et ganske sterkt stoff, som kan virke inn på så mange områder :/ spesielt førr oss damer…det svekk ofte den prevensjon vi bruk, og man kan bi sinnsforstyrra, alvorlig deprimet, endring i personlighet…sååå den sjansen tar eg ikje helt endå :P

eg har og en del arr, og det trru ikje sånner tabeletta tar hånd om :/
Neineinei, var absolutt ikke Roaccutan han gikk på!!!! :eek: Dette var et rent antibiotikum, eneste bivirkning var tørr hud og tørre slimhinner ;) Det han tok het Tetracyclin :)

Eg e ikje helt seker på korsjn behandling det er…men ho snakka om nå "pensling" så regn med at de pensel på nå greier :P

Hahaha ja godt mulig det da :P:))

Back
Topp