Onsdag 26.03.

Ja. Det kan virke som om Papmers sitter bedre på de slanke barna, bleiene er jo veldig smale ;)

Vi brukte kun Libero fram til 6 måneder, var da "problemene" oppsto ;) Importerte til og med libero på sykehuset, fordi jeg syntes nyfødtbleiene til Pampers lukta så fælt :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja det syntes vi også, derfor vi aldri har likt dem og. Aldri prøvd på større barn/ baby fordi de andre bleiene vi har brukt har fungert greit og vi likte ikke lukta til Pampers.
Men det er helt sikkert - ALT av engangsbleier lukter mye mer når man er vant til tøy :p

MArianne: Vi har to bleier som egentlig er for små til Eskil. Vil du prøve de til Hermine? De er veldig nette og kan fint brukes som avvenningstruser/ bleier om det trengs, men det er knapper på de da

Har ikke opplevd det med Libero eller Rema sine vi heller. Men det er vel som med alt annet at det varierer fra barn til barn :)

Surfer mobilt!

Ja er nok det :) så det er bra det finnes forskjellige merker og type bleier :D

Vel, de lakk gelé, hun fikk røde merker på lårene av strikken og Up&Go lakk tiss :eek: I det hele lite fornøyd med Libero for vårt barn :p

Får dere bleier i bhg? Vi må ta med selv den sorten barnet bruker ;)

Ja skjønner godt at dere ikke bruker Libero på Hermine :P hadde aldri jeg gjort heller om det var vårt tilfelle;)

Vi "får" bleier i bhgen ja:) men koster vel ca en 100lapp i mnd.. jeg kunne egentlig tenkt meg å ikke betale det, og heller kjøpe inn det vi bruker hjemme.. menmen :P

MArianne: Vi har to bleier som egentlig er for små til Eskil. Vil du prøve de til Hermine? De er veldig nette og kan fint brukes som avvenningstruser/ bleier om det trengs, men det er knapper på de da
JA det vil vi gjerne :D har vurdert å kjøpe et par tøybleier til bruk om morran. Vi bytter bleie mellom morgenstell og bhg, og synes det er så dumt å kaste bleier hun bare har tisset en gang i ;)

JA det vil vi gjerne :D har vurdert å kjøpe et par tøybleier til bruk om morran. Vi bytter bleie mellom morgenstell og bhg, og synes det er så dumt å kaste bleier hun bare har tisset en gang i ;)

Ta tar jeg de med. Det er alt-i-ett, altså alt sitter sammen, man må bare brette inn innlegget etter vask. Det er festet i den ene enden for at det skal tørke fortere :)

Back
Topp