Onsdag 26.03.

Hei jenter :)
Vel hjemme fra Sverige. Har vært hos legen med Mina,mens oldemoren til barna passet Wael her hjemme. 1t og 15 min forsinket.yey!
Han henviste hun til orteoped med benet,men vi flytter jo,så må finne en orteoped i Sverige. Så ikke noe alvorlig ut.
Sjekket ører og hals. Bittelitt rødt begge steder,men ikke noe store greier.

Ungene har spist kveldsmat å spiser yoghurt nå. Favoritten deres hehe...

Hva skal dere ikveld da?:)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Sånn er det noen ganger - må bare la ting ligge og akseptere at det får vente til senere ;)

Moro at dere drar til Tromsø. Jeg har aldri vært nord for Trondheim før, så skulle gjerne dratt dit selv! Er det bare for å besøk Marianne og Hermine, eller har dere andre ærend der i samme slengen?


Sent from my iPhone using BV Forum
Gratulerer med forlovelsen :) Går fort til august. Den kjolen du la ut igår var helt nydelig. Hadde ikke tid til å skrive igår her :):)

Hvor ligger Refsnes igjen? Husker navnet så godt.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Sånn er det noen ganger - må bare la ting ligge og akseptere at det får vente til senere ;)

Moro at dere drar til Tromsø. Jeg har aldri vært nord for Trondheim før, så skulle gjerne dratt dit selv! Er det bare for å besøk Marianne og Hermine, eller har dere andre ærend der i samme slengen?


Sent from my iPhone using BV Forum
For Marianne&Hermine only :-D


******************
Surfer mobilt!
 
God morgen:D

Jeg har vært på solfrokost i bhgen med alle 3 :) sambo leverte jentene rundt 7:30 (vanlig tid), jeg og Leoh kom innen 1 time;) Liana gråt litt når jeg skulle reise, men var vel mest fordi Leoh hadde på seg hennes (for små) votter :p haha.. "min min" furtet hun mens jeg tok på han vottene!

Leoh ble visst sliten av den ene timen i bhgen, så han slokna i senga;) men han likte å få så mye oppmerksomhet og bli bært rundt av flere :D
Nå er det litt kaffe mocca på meg!

Ha en finfin dag <3
Så kos med solfrokost :) Har solen kommet frem nå? :):)

Stas for Leoh kan jeg tenke meg hehe.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Æsj, er så kjipt når husarbeidet bygger seg opp, er så innmari demotiverende å sette i gang da :p

Det blir alltids nok å pakke med seg, uansett hvor lite man tror man trenger ;) Vi har også ekstra sett med regntøy E kan låne, dersom det blir bare øspøs! Blir fryktelig vått med regn på all snøen her ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Må se litt i morgen og prioritere det viktigste :) Hermine i form?


******************
Surfer mobilt!
 
God onsdag!

Vi har sovet godt og sto opp kl 07.40 :D Herlig!!!! Det trengte vi alle mann!

I går kveld vaska jeg over hele huset med klorin, alle skapdører, dørhåntak, leker osv. Duploklosser og lekekopper fikk gå gjennom oppvaskmaskina. Håper jeg har vaska sjauen ut av huset nå altså...holder på å kokvaske håndklær nå, så står sengetøyet for tur!

Vi er hjemme idag også, går jo greit når Hermine er frisk hele dagen da, så vi går nok ut etterpå og leker. Selv om det er masse vind :p Tror også vi skal gå til butikken og kjøpe mer kloring på spray, den er så praktisk! Og så må jeg handle inn til det jeg skal bake til helgens besøk av Tea og Eskil :D

Hva skal dere idag?


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Kastet H opp igår? Håper dere er ferdige nå. Er så fælt med oppkast og syke barn :(

Greit å vaske leker og alt annet også :)

Så koselig med besøk av Tea og Eskil da :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Så kos med solfrokost :) Har solen kommet frem nå? :):)

Stas for Leoh kan jeg tenke meg hehe.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

Jepp solen er her :D men ikke i bhgen, for dem ligger så nærme fjellsida som skygger for solen hele vinteren:p men i leiligheten er den om morgen og ettermiddagen, men ikke så lenge enda;)

Hehe Leoh elsker oppmerksomhet, så var bare kos å bli holdt, snakka med OG gå rundt å se:)
 
Spiser yoghurt å griser litt;)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 

Vedlegg

  • 1395851607309.jpg
    1395851607309.jpg
    41,4 KB · Visninger: 8
Dere er velkommen på besøk for å se Nordens Paris ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Ja, hvis du mener det, så kommer vi plutselig! :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Gratulerer med forlovelsen :) Går fort til august. Den kjolen du la ut igår var helt nydelig. Hadde ikke tid til å skrive igår her :):)

Hvor ligger Refsnes igjen? Husker navnet så godt.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Takk! :) Refsnes ligger på Jeløya utenfor Moss. Se http://www.refsnesgods.no/no/bryllup :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må se litt i morgen og prioritere det viktigste :) Hermine i form?


******************
Surfer mobilt!
Jada, hun er i storform hele dagen! Spiste masse kjøttkaker og brun saus til middag! Første gang på dagesvis hun har hatt lyst på middagsmat :) ...men hun har jo hele tiden kastet opp i 21-23 tiden på kvelden, så nå venter vi i spenning :confused: Litt som russisk rullett med omgangssyken :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Kastet H opp igår? Håper dere er ferdige nå. Er så fælt med oppkast og syke barn :(

Greit å vaske leker og alt annet også :)

Så koselig med besøk av Tea og Eskil da :)
Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Hun kastet opp torsdag, lørdag og mandag...så om rytmen fortsetter slik så kommer det en runde idag også...er veldig spent altså!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hei jenter :)
Vel hjemme fra Sverige. Har vært hos legen med Mina,mens oldemoren til barna passet Wael her hjemme. 1t og 15 min forsinket.yey!
Han henviste hun til orteoped med benet,men vi flytter jo,så må finne en orteoped i Sverige. Så ikke noe alvorlig ut.
Sjekket ører og hals. Bittelitt rødt begge steder,men ikke noe store greier.

Ungene har spist kveldsmat å spiser yoghurt nå. Favoritten deres hehe...

Hva skal dere ikveld da?:)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Bra det ikke var noe alvorlig med Mina da!




Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Hun kastet opp torsdag, lørdag og mandag...så om rytmen fortsetter slik så kommer det en runde idag også...er veldig spent altså!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Uff.. hunhar ikke fått et eller annet magevirus og ikke omgangssyken? Tvi tvi for i kveld.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
 
Back
Topp