Onsdag 26.03.

Heeei :)

Da har jeg plassert rumpa i sofan:) sitter her med såå vond eggløsning:oops: dritt at sånt ikke stopper ved sterilisering! :p paracet hjalp ikke heller:confused: men går vel over snart, for har holdt på i noen timer nå!

Det har vært litt stillere her idag, for Emira er hes og har sår hals..så er nok vondt å snakke:( men ellers fin i formen da :) hvis det er meldt fint vær imårra, så kaaaansje jeg kan holde hun hjemme og heller ta en tur på café..men er ikke sikker ennå ;) blir fort kjedelig for hun om vi ikke får gått ut!..
 
Uff.. hunhar ikke fått et eller annet magevirus og ikke omgangssyken? Tvi tvi for i kveld.

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡
Vel, siden jeg og mannen lå med omgangssyken i helgen er vi ganske sikker på at hun har samme virus, bare i en mer langtrukket variant. ;)


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Heeei :)

Da har jeg plassert rumpa i sofan:) sitter her med såå vond eggløsning:oops: dritt at sånt ikke stopper ved sterilisering! :p paracet hjalp ikke heller:confused: men går vel over snart, for har holdt på i noen timer nå!

Det har vært litt stillere her idag, for Emira er hes og har sår hals..så er nok vondt å snakke:( men ellers fin i formen da :) hvis det er meldt fint vær imårra, så kaaaansje jeg kan holde hun hjemme og heller ta en tur på café..men er ikke sikker ennå ;) blir fort kjedelig for hun om vi ikke får gått ut!..
Hehe, ja vi har hatt endel hjemmedager nå kan man si! ;) Idag var ikke været noe særlig, men vi måtte ut å lufte oss likevel!!! Hun er ikke så syk at hun ikke blir lei om vi ikke finner på noe! :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jada, hun er i storform hele dagen! Spiste masse kjøttkaker og brun saus til middag! Første gang på dagesvis hun har hatt lyst på middagsmat :) ...men hun har jo hele tiden kastet opp i 21-23 tiden på kvelden, så nå venter vi i spenning :confused: Litt som russisk rullett med omgangssyken :eek: :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Det må jo bare gå bra :D :D
 
Utrolig sliten i dag og nettopp hjemme fra foreldremøte med info fra skolen T skal begynne på. Det blir spennende altså :D
Nå skal jeg se et par episoder av en serie med mannen og deretter kommandere meg selv i seng :D
Ha en fin natt alle sammen - i morgen starter pakking til Marianne og Hermine-besøk, det blir utrolig koselig!
 
God kveld:)

Hva slags merke på regnklær har dere til barna? Nasse kom hjem søkkvåt til skinnet fra barnehagen i dag, hun har heldrakt fra Reflex. Vinterskoene jeg kjøpte skal returneres de er ikke vanntette.
Mannen hadde vist blitt sur på personalet i dag, siden de ikke har fulgt med og latt henne sitte i vanndammen.
 
God kveld:)

Hva slags merke på regnklær har dere til barna? Nasse kom hjem søkkvåt til skinnet fra barnehagen i dag, hun har heldrakt fra Reflex. Vinterskoene jeg kjøpte skal returneres de er ikke vanntette.
Mannen hadde vist blitt sur på personalet i dag, siden de ikke har fulgt med og latt henne sitte i vanndammen.
Uff, så synd hun var våt :(
SKal ærlig innrømme at vi ikke har vært så mye ute i klissvått vær med Lillebror...
Men han har en Reima vår/ høstdress som har holdt han tørr de våteste dagene vi har vært ute. Ellers har vi god erfaring med regnbukse fra Stormberg og Helly Hansen.
 
FAEN (beklager...!)
Jeg skulle starte en maskin med tøybleier og kjører alltid en kald skylling først (heldigvis i dette tilfellet!)
I våtposen bleiene lå i, lå det også tydeligvis en engangsbleie!
Er det noen som har åpnet de bleiene og kikket hva som er inni der og hva som skjer med det når det blir vått?!
Fy flate. Tonnevis med oppbløtet gele har fylt hele maskinen og gnidd seg inn i de tøybleiene som var der. JEg tørket og tørket med papir, men det var jhammen meg ekkelt og vanskelig å få bort :eek:
Vet det var min egen feil, men æsj altså!!!!
 
Uff, så synd hun var våt :(
SKal ærlig innrømme at vi ikke har vært så mye ute i klissvått vær med Lillebror...
Men han har en Reima vår/ høstdress som har holdt han tørr de våteste dagene vi har vært ute. Ellers har vi god erfaring med regnbukse fra Stormberg og Helly Hansen.

Hun var skikkelig kald sa mannen, hun var kald når de kom hjem også stakkars. Kanskje vi bør teste en av de merkene, synes det er så rart, for Reflex bruker jo å være bra.
 
Hun var skikkelig kald sa mannen, hun var kald når de kom hjem også stakkars. Kanskje vi bør teste en av de merkene, synes det er så rart, for Reflex bruker jo å være bra.
Ja, men om skoene ikke holdt tett trekker jo fukten oppover de andre klærne hun har på seg :(
 
Hehe, ja vi har hatt endel hjemmedager nå kan man si! ;) Idag var ikke været noe særlig, men vi måtte ut å lufte oss likevel!!! Hun er ikke så syk at hun ikke blir lei om vi ikke finner på noe! :p


Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hehe nei de blir fort utålmodige! Været har vært litt dumt her idag å.. sur vind, overskyet og litt flygende snø.. så håper det er bedre imårra :)
 
Utrolig sliten i dag og nettopp hjemme fra foreldremøte med info fra skolen T skal begynne på. Det blir spennende altså :D
Nå skal jeg se et par episoder av en serie med mannen og deretter kommandere meg selv i seng :D
Ha en fin natt alle sammen - i morgen starter pakking til Marianne og Hermine-besøk, det blir utrolig koselig!
Vi gleder oss veldig :D


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
God kveld:)

Hva slags merke på regnklær har dere til barna? Nasse kom hjem søkkvåt til skinnet fra barnehagen i dag, hun har heldrakt fra Reflex. Vinterskoene jeg kjøpte skal returneres de er ikke vanntette.
Mannen hadde vist blitt sur på personalet i dag, siden de ikke har fulgt med og latt henne sitte i vanndammen.
Vi har hel regndress fra Reflex, regntøy fra NameIt og Barnevaderen. Det er kun den sistnevnte som har holdt henne tørr ;)

Når de bader i søledammer er det kun vader som holder dem tørr! Vannet vil sive inn mellom sko og buksekant uansett hvilket merke det er på regnklærne. Så det er bhg jobb å følge med at barnet ikke sitter i vannet, og så sjekke om ungen er våt og evt bytte på ungen om de ser at dem sitter i søla!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
God kveld:)

Hva slags merke på regnklær har dere til barna? Nasse kom hjem søkkvåt til skinnet fra barnehagen i dag, hun har heldrakt fra Reflex. Vinterskoene jeg kjøpte skal returneres de er ikke vanntette.
Mannen hadde vist blitt sur på personalet i dag, siden de ikke har fulgt med og latt henne sitte i vanndammen.

Å så synd at hun var så våt!:oops: ikke noe godt det!..
Husker ikke helt åssen merke Liana har, siden det er etter Emira..men har brukt forskjellige fra sportsbutikker jeg da.. stormberg og vill har funket bra her.. men har jo hendt at Emira har blitt våt på beina etter å ha sittet i vanndammer, men da har det rent inn via beina/skoa.. name it ble det slitt hull på regnbuksa ganske fort egentlig..så det gidder jeg ikke kjøpe igjen!;)
 
FAEN (beklager...!)
Jeg skulle starte en maskin med tøybleier og kjører alltid en kald skylling først (heldigvis i dette tilfellet!)
I våtposen bleiene lå i, lå det også tydeligvis en engangsbleie!
Er det noen som har åpnet de bleiene og kikket hva som er inni der og hva som skjer med det når det blir vått?!
Fy flate. Tonnevis med oppbløtet gele har fylt hele maskinen og gnidd seg inn i de tøybleiene som var der. JEg tørket og tørket med papir, men det var jhammen meg ekkelt og vanskelig å få bort :eek:
Vet det var min egen feil, men æsj altså!!!!
Ja, det er en av grunnene til at vi slutta med Libero! Vi opplevde flere ganger at når nattbleien var skikkelig full så lakk det slik gelé og den lå på huden hennes om morran :eek: og det var umulig å få vasket det bort fra huden!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
FAEN (beklager...!)
Jeg skulle starte en maskin med tøybleier og kjører alltid en kald skylling først (heldigvis i dette tilfellet!)
I våtposen bleiene lå i, lå det også tydeligvis en engangsbleie!
Er det noen som har åpnet de bleiene og kikket hva som er inni der og hva som skjer med det når det blir vått?!
Fy flate. Tonnevis med oppbløtet gele har fylt hele maskinen og gnidd seg inn i de tøybleiene som var der. JEg tørket og tørket med papir, men det var jhammen meg ekkelt og vanskelig å få bort :eek:
Vet det var min egen feil, men æsj altså!!!!

Nei så kjedelig!:eek: håper ikke at bleiene ble ødelagt?
 
Back
Topp