Onsdag 26.03.

Ja, det er en av grunnene til at vi slutta med Libero! Vi opplevde flere ganger at når nattbleien var skikkelig full så lakk det slik gelé og den lå på huden hennes om morran :eek: og det var umulig å få vasket det bort fra huden!

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Seriøst?:eek:

Vi har alltid bare brukt libero, men aldri opplevd noe sånt:eek:

Seriøst?:eek:

Vi har alltid bare brukt libero, men aldri opplevd noe sånt:eek:
Skjedde flere ganger, med ulike bleiepakker!

Ikke opplevd det etter at vi bytta til Pampers!

Ja, det er en av grunnene til at vi slutta med Libero! Vi opplevde flere ganger at når nattbleien var skikkelig full så lakk det slik gelé og den lå på huden hennes om morran :eek: og det var umulig å få vasket det bort fra huden!

Dette var ikke en Liberobleie, og jeg lover deg at alle bleiene er fylt med det samme, det ser man bare de først blir åpnet :p
Nei så kjedelig!:eek: håper ikke at bleiene ble ødelagt?

Jeg ble mer redd for maskinen... Skyller den uten noe i nå, så får jeg vaske bleiene og håpe på det beste!

Dette var ikke en Liberobleie, og jeg lover deg at alle bleiene er fylt med det samme, det ser man bare de først blir åpnet :p

Jeg ble mer redd for maskinen... Skyller den uten noe i nå, så får jeg vaske bleiene og håpe på det beste!
Joda, jeg vet at det er inni alle bleietypene, poenget mitt var bare at vi opplevde gelélekasje i Libero ;) :p

Men hvorfor i alle dager hadde du lagt en engangsbleie i en våtpose? :p

FAEN (beklager...!)
Jeg skulle starte en maskin med tøybleier og kjører alltid en kald skylling først (heldigvis i dette tilfellet!)
I våtposen bleiene lå i, lå det også tydeligvis en engangsbleie!
Er det noen som har åpnet de bleiene og kikket hva som er inni der og hva som skjer med det når det blir vått?!
Fy flate. Tonnevis med oppbløtet gele har fylt hele maskinen og gnidd seg inn i de tøybleiene som var der. JEg tørket og tørket med papir, men det var jhammen meg ekkelt og vanskelig å få bort :eek:
Vet det var min egen feil, men æsj altså!!!!

Oi, håper du får det vekk

Vi har hel regndress fra Reflex, regntøy fra NameIt og Barnevaderen. Det er kun den sistnevnte som har holdt henne tørr ;)

Når de bader i søledammer er det kun vader som holder dem tørr! Vannet vil sive inn mellom sko og buksekant uansett hvilket merke det er på regnklærne. Så det er bhg jobb å følge med at barnet ikke sitter i vannet, og så sjekke om ungen er våt og evt bytte på ungen om de ser at dem sitter i søla!

Ja, jeg ble irritert selv altså...

Å så synd at hun var så våt!:oops: ikke noe godt det!..
Husker ikke helt åssen merke Liana har, siden det er etter Emira..men har brukt forskjellige fra sportsbutikker jeg da.. stormberg og vill har funket bra her.. men har jo hendt at Emira har blitt våt på beina etter å ha sittet i vanndammer, men da har det rent inn via beina/skoa.. name it ble det slitt hull på regnbuksa ganske fort egentlig..så det gidder jeg ikke kjøpe igjen!;)

Nei, det er flere som sier name it er dårlig. Tror jeg ender med helly hansen i morgen + nye vintersko, pengene flyr gitt.

Ja, men om skoene ikke holdt tett trekker jo fukten oppover de andre klærne hun har på seg :(

Ja, det spørs om det har hendt her altså, er de dock bootsene vanntett, og er de varme rundt 1-5 grader synes du?

Ja, det spørs om det har hendt her altså, er de dock bootsene vanntett, og er de varme rundt 1-5 grader synes du?
Doc Bootsene er som en mellomting mellom cherrox og gummistøvel ;) Vanntett og varm :)

Joda, jeg vet at det er inni alle bleietypene, poenget mitt var bare at vi opplevde gelélekasje i Libero ;) :p

Men hvorfor i alle dager hadde du lagt en engangsbleie i en våtpose? :p

Det er to rom i den Våtposen. Et til rene bleier og er til brukte. Hadde sikkert pakket en ekstra engangs en dag vi brukte den, for det hender vi Må bruke det. Jeg sjekket posen før vask, men må ha oversett bleien.

Surfer mobilt!

Det er to rom i den Våtposen. Et til rene bleier og er til brukte. Hadde sikkert pakket en ekstra engangs en dag vi brukte den, for det hender vi Må bruke det. Jeg sjekket posen før vask, men må ha oversett bleien.

Surfer mobilt!
Ah, skjønner, fort gjort! Men så kjedelig da. Fikk du maskinen rein?

Skjedde flere ganger, med ulike bleiepakker!

Ikke opplevd det etter at vi bytta til Pampers!

Merkelig at vi aldri har opplevd det.. verken på comfort eller up&go:confused: barnehagen bruker pampers..men jeg er ikke så fan av de :P men hadde nok byttet om vi å opplevde det samme som dere!;)

Jah, tenkte ikke på den med engang :P får håpe du får skylt vekk det! Så det ikke kommer noe på klær osv:confused:

Nei, det er flere som sier name it er dårlig. Tror jeg ender med helly hansen i morgen + nye vintersko, pengene flyr gitt.

Pengene flyr på ytterklær ja:eek: gleder meg til de ikke vokser mer :P haha..

Kjøpte helly hansen til Emira nå i vinter..og virker som et mer slitesterkt stoff :) men spent på om det holder til en aktiv 4åring!:D også et tips er å kjøpe uten strikk i livet på regnbuksene..de er ofte så stramme:eek:

Ah, skjønner, fort gjort! Men så kjedelig da. Fikk du maskinen rein?

Jeg tror det, kjører en vask til nå. Håper bleiene rekker å tørke før vi drar!! Helst bør keg pakke de i kveld :-o

Surfer mobilt!

Merkelig at vi aldri har opplevd det.. verken på comfort eller up&go:confused: barnehagen bruker pampers..men jeg er ikke så fan av de :P men hadde nok byttet om vi å opplevde det samme som dere!;)
Har ikke opplevd det med Libero eller Rema sine vi heller. Men det er vel som med alt annet at det varierer fra barn til barn :)

Surfer mobilt!

Vel, de lakk gelé, hun fikk røde merker på lårene av strikken og Up&Go lakk tiss :eek: I det hele lite fornøyd med Libero for vårt barn :p

Får dere bleier i bhg? Vi må ta med selv den sorten barnet bruker ;)

Vel, de lakk gelé, hun fikk røde merker på lårene av strikken og Up&Go lakk tiss :eek: I det hele lite fornøyd med Libero for vårt barn :p

Får dere bleier i bhg? Vi må ta med selv den sorten barnet bruker ;)

Ja det er tydelig at ikke alt passer alle :D
Jeg har hatt inntrykk av at pampers passer best til litt nettere barn, kan det stemme?
Våre har passet bra til både Libero og Rema hvertfall.
Men dere vet jo hvilke bleier vi foretrekker :p :D

Ja det er tydelig at ikke alt passer alle :D
Jeg har hatt inntrykk av at pampers passer best til litt nettere barn, kan det stemme?
Våre har passet bra til både Libero og Rema hvertfall.
Men dere vet jo hvilke bleier vi foretrekker :p :D
Ja. Det kan virke som om Papmers sitter bedre på de slanke barna, bleiene er jo veldig smale ;)

Vi brukte kun Libero fram til 6 måneder, var da "problemene" oppsto ;) Importerte til og med libero på sykehuset, fordi jeg syntes nyfødtbleiene til Pampers lukta så fælt :p

Back
Topp