God dag jenter
Noe det ei stund sian eg ha vøre her inne :/ ha hatt det litt travelt sjønn dåkk…
Fie fekk reaksjona på sprøyta i sluttn a uka før 2 uke sian, og like etter det så fekk ho influensa, så den uka ho va tell pappaen så va ho ikje i barnehagen, ogsååååå fekk ho 2 jæksla nede oppi alt det hære….så ho ha ikje spist det store den uka ho va tell pappaen…men gjekk mye frukt, bær og kjeks

beire enn ingenteng då
No ha eg fått ho heim igjen, og ho e frisk…(næstn) litt snørrat, og litt hoste igjen, men formen og matløsta e kommen seg bra

tennern e og kommen igjønnom

så no har ho 4 jæksla, 4 tenner oppe framme og 4 tenner nede framme
Ellers så ha eg og hatt influensa…..skikkelig manne influensa :/ og har endå hoste :/
Eg ha åg begynnt å tren (nåkka eg ikje ha gjort på 1.5 år) årna meg medlemsskap på et treningssenter som heita førr easy fit, kost bære 199,- i mnd og det e døgn åpent

men e det e kunn treningssenter, ikje bastu og solarium som det e på stamina og andre senter, men så e det jo relativt belli i forhold

så her e det mye trening om dagen, og eg kjenn alerede forskjell
I mårra ska eg å få tatovering

spent!!!! så det e mamma som ska hent Fie i barnehagen i mårra, det bi spennanes, det bi første gången det e nån ainner enn meg eller papapen som hent ho….spent på om ho vill va med, eller om ho slår seg vrang å vill ikje….men ho må no bære ta ho med seg om ho vill eller ikje…..
Eg har ei innlevering i statestikk…..HUFF!!! ska begynn på den no!
Ser åg at sukkersnusk ha fått baby

ååååh, føl eg ha gådd glipp a mye her no :/ meeen ska prøv å les meg opp igjen

eller så kan dåkk oppdater meg på det nye