Onsdag 26.02 :)

så masse fine bilder!
Ble kjempeflotte møbler! Fint akvarie dere har :)
Og for en liten søtnos, men så masse hår han har fått igjen :eek: Skulle ønske Hermine hadde like mye hårvekst ;)

Takk, søta!:)

Ja, jeg liker godt stilen på møblene, blei 100 ganger finere som hvite;)
Hehe, håret hans gror fortere enn ugress:o Må snart stusse panneluggen litt igjen, men går ikke med på og klippe han med maskina igjen nei, gutten min skal ha hår på hue<3 Er så søtt:) Og han er ennå litt "baby", så lar det være sånn:):)
Hermine har da fått en del hår hu også, har lagt merke til de søte små strikkene og hårspennene<3

Ja, jeg bruker nå full dose, og ikke halv dose, når vi bruker forstøver maskin. Så håper vi det hjelper:)
Men liker dårlig han blir så mye blå rundt leppene og hendene, er ekkelt. Og på natta strever han og med pusten, så vurderer og gi han flutide på natta og.

Gikk fint på møtet med skolen:) var bare sånn obligatorisk møte vi måtte ha ifølge loven pga hu har vært så mye syk i høst. Er for og forhindre at noen barn kanskje ikke har det så bra hjemme og det synes jeg er et flott tiltak for de barna som evt trenger det:)

Du har virkelig vært heldig med de små sovenurkene dine:p;):D:rolleyes::rolleyes: Herlig når de små har så godt sovehjerte:)
Du har et nydelig 3kløver:)

Kansje du kan ringe den legen du var hos sist, og spørre om du kan gi han den medisinen på natta også? Skjønner godt du syns det er ekkelt at han blir blå og strever med pusten:(

Aha okey :) så bra at dem tar sånne møter! For som du sier, så er det nok noen få som trenger det ;)

Ja har vært utrolig heldig med søvn! Ikke som forventet i det heletatt;) hehe.. så bare holder fast på alle rutiner :P hehe.. takk, må si jeg syns du også har et utrolig vakkert 3kløver:rolleyes::D <3

Takk for det! Passe skjønne de ungene dine og ;)
Det er først i det siste at jeg har begynt med kaffe i sengen :p Og jeg liker det veldig godt. I dag daffet jeg til og med rundt i morgenkåpe frem til 45 minutter før vi skulle ta buss :p Til vanlig har jeg vært veldig avhengig av å stå opp, dusje og ordne meg med en gang. Men det er litt godt å ta det med ro så lenge ungene leker fint på morgenen!

Ntåå, må jo nesten si meg enig i det;) hehehe..
Vettu, det hørtes jo bare ut som en flott morgen, skulle mer enn gjerne gjort det jeg også, meeeen soverommene er oppe og stua er nede;) Så blir kaffe på meg i.... SOFAEN:D
Digg og bare daffe rundt på morran, blitt mye flinkere til og slappe av selv og, og merker godt stor forskjell:) Tenker masse på deg, snupp:)

Skal kjøpe hvite stofftrekk til spisebordstolene neste uke:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ååå det er så fint! Men er det ikke litt riski med småbarn? Vi har stoler med svart stofftrekk med litt hvitt på..blir så fort skittent:eek::P

Ntåå, må jo nesten si meg enig i det;) hehehe..
Vettu, det hørtes jo bare ut som en flott morgen, skulle mer enn gjerne gjort det jeg også, meeeen soverommene er oppe og stua er nede;) Så blir kaffe på meg i.... SOFAEN:D
Digg og bare daffe rundt på morran, blitt mye flinkere til og slappe av selv og, og merker godt stor forskjell:) Tenker masse på deg, snupp:)
Slik er det hos oss også, men guttene har jo mye leker på rommet sitt :D
Så da sniker jeg med ned og lager med en kopp og tar med opp igjen :D
Ei venninne har satt Nespresso-maskinen sin på rommet , hun ELSKER kaffe på senga :p

God kveld, god kveld! :D
Super dag her!
Mange timer med karneval (Lillebror sovnet dog kl 10 og sov til 12 I VOGNA! og gikk glipp av to av timene der :p)
Guttene storkoste seg. Det var med endel andre storebrødre i dag også, de lekte så fint sammen!
Lillebror gikk amok på godterispydet han fikk med masmallows og seigmenn :o Men han ble like fort lei (heldigvis!).
Vi gikk litt i byen etterpå, Lillebror elsker jo å gå selv, men han løper bare fra meg og blir kjempesinna om jeg leder han en annen vei (eller enda værre, løfter han opp eller setter han i vogna!), så det frister så lite liksom.
Vi var også litt ute da vi kom hjem. Lekte i sørpa :p
Nå skriver jeg litt på arbeidskrav og surfer samtidig :p

Åååh så fine gutter :D
Takk :D
Eskil ville ikke males da, og så rart på de andre ungene med ansiktsmaling som jeg hadde ordnet :p
Men jeg snek på noen værhår mens han spiste pølse :D

Flutide fungerer også greit der og da om ungen er veldig tett, men da i kombinasjon med ventoline. Ventoline først, for å åpne systemet, Flutide ti minutter etterpå når alt er åpent og mottakelig!
Takk for tipset:)
Vi tar jo flutide morgen og kveld også ventoline via forstøvermaskine 3 ganger daglig, men fortsatt virker ikke dte som det er nok, så må nok ringe barnelegen igjen, for er fortsatt 14 dager til vi skal dit.

God kveld, god kveld! :D
Super dag her!
Mange timer med karneval (Lillebror sovnet dog kl 10 og sov til 12 I VOGNA! og gikk glipp av to av timene der :p)
Guttene storkoste seg. Det var med endel andre storebrødre i dag også, de lekte så fint sammen!
Lillebror gikk amok på godterispydet han fikk med masmallows og seigmenn :o Men han ble like fort lei (heldigvis!).
Vi gikk litt i byen etterpå, Lillebror elsker jo å gå selv, men han løper bare fra meg og blir kjempesinna om jeg leder han en annen vei (eller enda værre, løfter han opp eller setter han i vogna!), så det frister så lite liksom.
Vi var også litt ute da vi kom hjem. Lekte i sørpa :p
Nå skriver jeg litt på arbeidskrav og surfer samtidig :p
Høres ut som en hyggelig dag! :)
Fine bilder av guttene dine lenger opp!

Vi har vært og sett på bryllupslokaler i dag. Tror det blir Refsnes Gods på Jeløya 26.juli. Regner med at forlovelsesringen som er bestilt blir ferdig om en ukes tid, så da satser jeg på et snarlig frieri ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kansje du kan ringe den legen du var hos sist, og spørre om du kan gi han den medisinen på natta også? Skjønner godt du syns det er ekkelt at han blir blå og strever med pusten:(

Aha okey :) så bra at dem tar sånne møter! For som du sier, så er det nok noen få som trenger det ;)

Ja har vært utrolig heldig med søvn! Ikke som forventet i det heletatt;) hehe.. så bare holder fast på alle rutiner :p hehe.. takk, må si jeg syns du også har et utrolig vakkert 3kløver:rolleyes::D <3

Ja, vettu, tror faktisk jeg ringer legen i morgen, for liker ikke at han blir blå, er så ekkelt, og han er ikke helt i slaget, veldig sliten, redd han får altfor lite oksygen:( Sliter faktisk veldig med astmaen selv om dagen, holdt på og "daue" da vi malte. Blei forferdelig tett.

Du har virkelig vært heldig med dine små sovetroll:D<3 Nydelige alle 3:) Synes Liana og Leoh er så like:)

Høres ut som en hyggelig dag! :)
Fine bilder av guttene dine lenger opp!

Vi har vært og sett på bryllupslokaler i dag. Tror det blir Refsnes Gods på Jeløya 26.juli. Regner med at forlovelsesringen som er bestilt blir ferdig om en ukes tid, så da satser jeg på et snarlig frieri ;)

Sent from my iPhone using BV Forum
Sååå spennende altså :D :D

Takk for tipset:)
Vi tar jo flutide morgen og kveld også ventoline via forstøvermaskine 3 ganger daglig, men fortsatt virker ikke dte som det er nok, så må nok ringe barnelegen igjen, for er fortsatt 14 dager til vi skal dit.
Får han ventoline før flutiden da?

God dag jenter :D

Noe det ei stund sian eg ha vøre her inne :/ ha hatt det litt travelt sjønn dåkk…
Fie fekk reaksjona på sprøyta i sluttn a uka før 2 uke sian, og like etter det så fekk ho influensa, så den uka ho va tell pappaen så va ho ikje i barnehagen, ogsååååå fekk ho 2 jæksla nede oppi alt det hære….så ho ha ikje spist det store den uka ho va tell pappaen…men gjekk mye frukt, bær og kjeks :p beire enn ingenteng då :)

No ha eg fått ho heim igjen, og ho e frisk…(næstn) litt snørrat, og litt hoste igjen, men formen og matløsta e kommen seg bra :) tennern e og kommen igjønnom :) så no har ho 4 jæksla, 4 tenner oppe framme og 4 tenner nede framme :)

Ellers så ha eg og hatt influensa…..skikkelig manne influensa :/ og har endå hoste :/

Eg ha åg begynnt å tren (nåkka eg ikje ha gjort på 1.5 år) årna meg medlemsskap på et treningssenter som heita førr easy fit, kost bære 199,- i mnd og det e døgn åpent :)
men e det e kunn treningssenter, ikje bastu og solarium som det e på stamina og andre senter, men så e det jo relativt belli i forhold :) så her e det mye trening om dagen, og eg kjenn alerede forskjell :)

I mårra ska eg å få tatovering :D :D :D spent!!!! så det e mamma som ska hent Fie i barnehagen i mårra, det bi spennanes, det bi første gången det e nån ainner enn meg eller papapen som hent ho….spent på om ho vill va med, eller om ho slår seg vrang å vill ikje….men ho må no bære ta ho med seg om ho vill eller ikje…..

Eg har ei innlevering i statestikk…..HUFF!!! ska begynn på den no!

Ser åg at sukkersnusk ha fått baby :D ååååh, føl eg ha gådd glipp a mye her no :/ meeen ska prøv å les meg opp igjen ;) eller så kan dåkk oppdater meg på det nye ;)

Så spennede med tattoo.. hehe jeg skal ta til sommeren :D vil ha navna til barna mine på underarmen et sted :P hva skal du ha? Og hvor? :)

Så spennede med tattoo.. hehe jeg skal ta til sommeren :D vil ha navna til barna mine på underarmen et sted :P hva skal du ha? Og hvor? :)

Eg ska ha et par rose å nå linje og sånt rundt, litt vanskele å forklar :-P den ska start på sia å puppen på ribbeinan å gå nedover sia, og ned på rompa :-) den bi laaaaang, men bi fint :-) gled meg, og gru meg åg :-S ska ta bilde tell dåkk ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Takk :D
Eskil ville ikke males da, og så rart på de andre ungene med ansiktsmaling som jeg hadde ordnet :p
Men jeg snek på noen værhår mens han spiste pølse :D

Hahah for en luring du er :P:D hehe ja men tenk hvordan dette med ansiktsmaling ser ut fra en 1årings syn:P Må jo være noe fullstendig merkelige greier :P haha

Hahah for en luring du er :p:D hehe ja men tenk hvordan dette med ansiktsmaling ser ut fra en 1årings syn:p Må jo være noe fullstendig merkelige greier :p haha
Ja det er jo ikke rart han pekte og sa "EH, EH, EH!??" hele tiden :p
I dag sa han forresten "hadet" da vi skulle dra derfra! Ikke ordrett, men det var definitivt det han prøvde å si!
OG TAKK ved matbordet hjemme!!!!!!!!!

Back
Topp