Onsdag 26.02 :)

Skal kjøpe hvite stofftrekk til spisebordstolene neste uke:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Dagens karnevalbarn
ImageUploadedByBV Forum1393433871.859474.jpg
ImageUploadedByBV Forum1393433913.824199.jpg
ImageUploadedByBV Forum1393433928.170902.jpg

Surfer mobilt!

God morgen!
Tidlig dag her, men det får bare gå :p
I dag er det karneval på barnetreffen! T har fri fra Bhg og skal være med oss i dag!
Guttene leker mens jeg tar en kaffe i senga før vi snart må gå ned og spise frokost :)

Surfer mobilt!

Så fiiine små karnevals-gutter du har<3 Små tattepuser eller?:)
Herlig med en kaffe i senga, dessverre tør ikke jeg og nyte den slags gleder i senga, jeg er så klumsete av meg og vips, så har jeg garantert sølt kaffe i hele senga:o;):p heheh..
Håper du har hatt en fiiin dag:)

God ettermiddag

Her går tiden sakte, lillemor skal kun sove oppå meg;-)
Hun har gått ned til 2880, og fått litt gulsott. Men er i fin form. Snart kommer Nasse og pappan på besøk. Min far ville komme innom i dag, men det orket jeg ikke på, vil vente med besøk første uka. Angret så på det sist at jeg ikke tok mer hensyn til meg selv.
Snøftet i dag:)
Vis vedlegget 52033

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Nommin, får ei nydelig lita tutte<3<3<3<3
Skikkelig fin er hu:)
Skjønner godt du ønsker og slappe av den første tia:)

Heihei!
Vi sov til 07.17 idag, så min plan om å levere snuppa og gå rett til Uit gikk i vasken :p Rakk å stelle oss begge og få i snuppa litt grøt, smøre matpakke til henne og levere henne i bhg. Så gikk jeg hjem igjen for å spise og pakke min egen sekk ;) Hermine vil ikke spise noe særlig med frokost i bhg, så derfor lager jeg havre/fruktgrøt som hun får foran tvn før bhg om morran. Så spiser hun litt egg og grønnsaker sammen med de andre barna. Hun må likevel leveres til frokost, for om hun kommer seinere blir hun sutrete og klengete og vil ikke inn :p

Jeg kjøpte ny trille til Hermine i går :rolleyes:
baby-jogger-sportsvogn-city-mini-versa-2013-silver.jpg

Den var på halv pris, og trilla vår holder på å falle fra hverandre ;) Likte spesielt godt at man kan vende sittedelen, så jeg endelig kan ha henne mot meg når vi er på farta. Liker å se hva hun holder på med, og så vi kan snakke sammen mens vi går ;)

Knallfin trille dere har kjøpt til Hermine-mor<3:)
Hvordan går det med snuppa på nettene nå? Har hu blitt kvitt hosten etter dere begynte med astmamedisiner igjen?:)
Koselig og spise med de andre barna i bhgen også, Nelly er likedan:) Synes det er koselig:)

Så fint dere har det!

Surfer mobilt!

Takk:)
Jeg begynner og bli litt fornøyd nå:) Har fortsatt litt igjen til jeg er helt fornøyd, men det kommer seg:)

Knallfin trille dere har kjøpt til Hermine-mor<3:)
Hvordan går det med snuppa på nettene nå? Har hu blitt kvitt hosten etter dere begynte med astmamedisiner igjen?:)
Koselig og spise med de andre barna i bhgen også, Nelly er likedan:) Synes det er koselig:)
vi har begynt opp på astmamedisiner igjen, glad for det for hun ble veldig tett nå når hun var forkjøla. Men ga Ventoline jevnlig hele natta, så da gikk det bra ;) Men nå sover vi godt, bortsett fra at hun snakker i søvne og drømmer "nei, neeeei, mamma ikkeeeee" sutrer hun i søvne :eek: :p

Enn med Emmeth? Virker ikke medisinene godt nok?

Marianne: håper dere blir fornøyd med vogna og husker vår vogn. Den er nok endel større enn en trille på en måte, hvertfall i forhold til den dere hadde. Men den er veldig bra da!

Surfer mobilt!
gjør ikke noe at den er større, sålenge den blir SÅ liten sammenslått ;) Det er det viktigste i grunnen, at den tar liten plass i bilen og på flyreise! ...men da bruker vi jo prampack likevel, og den blir jo enorm :P

Ja, jeg bruker nå full dose, og ikke halv dose, når vi bruker forstøver maskin. Så håper vi det hjelper:)
Men liker dårlig han blir så mye blå rundt leppene og hendene, er ekkelt. Og på natta strever han og med pusten, så vurderer og gi han flutide på natta og.

Gikk fint på møtet med skolen:) var bare sånn obligatorisk møte vi måtte ha ifølge loven pga hu har vært så mye syk i høst. Er for og forhindre at noen barn kanskje ikke har det så bra hjemme og det synes jeg er et flott tiltak for de barna som evt trenger det:)

Du har virkelig vært heldig med de små sovenurkene dine:p;):D:rolleyes::rolleyes: Herlig når de små har så godt sovehjerte:)
Du har et nydelig 3kløver:)
Flutide hjelper vel ikke på natta??? Det er kun Ventoline som hjelper umiddelbart, men det bør du gi han når han er tett på natta!!! ;)

så masse fine bilder!
Ble kjempeflotte møbler! Fint akvarie dere har :)
Og for en liten søtnos, men så masse hår han har fått igjen :eek: Skulle ønske Hermine hadde like mye hårvekst ;)

God dag jenter :D

Noe det ei stund sian eg ha vøre her inne :/ ha hatt det litt travelt sjønn dåkk…
Fie fekk reaksjona på sprøyta i sluttn a uka før 2 uke sian, og like etter det så fekk ho influensa, så den uka ho va tell pappaen så va ho ikje i barnehagen, ogsååååå fekk ho 2 jæksla nede oppi alt det hære….så ho ha ikje spist det store den uka ho va tell pappaen…men gjekk mye frukt, bær og kjeks :p beire enn ingenteng då :)

No ha eg fått ho heim igjen, og ho e frisk…(næstn) litt snørrat, og litt hoste igjen, men formen og matløsta e kommen seg bra :) tennern e og kommen igjønnom :) så no har ho 4 jæksla, 4 tenner oppe framme og 4 tenner nede framme :)

Ellers så ha eg og hatt influensa…..skikkelig manne influensa :/ og har endå hoste :/

Eg ha åg begynnt å tren (nåkka eg ikje ha gjort på 1.5 år) årna meg medlemsskap på et treningssenter som heita førr easy fit, kost bære 199,- i mnd og det e døgn åpent :)
men e det e kunn treningssenter, ikje bastu og solarium som det e på stamina og andre senter, men så e det jo relativt belli i forhold :) så her e det mye trening om dagen, og eg kjenn alerede forskjell :)

I mårra ska eg å få tatovering :D :D :D spent!!!! så det e mamma som ska hent Fie i barnehagen i mårra, det bi spennanes, det bi første gången det e nån ainner enn meg eller papapen som hent ho….spent på om ho vill va med, eller om ho slår seg vrang å vill ikje….men ho må no bære ta ho med seg om ho vill eller ikje…..

Eg har ei innlevering i statestikk…..HUFF!!! ska begynn på den no!

Ser åg at sukkersnusk ha fått baby :D ååååh, føl eg ha gådd glipp a mye her no :/ meeen ska prøv å les meg opp igjen ;) eller så kan dåkk oppdater meg på det nye ;)

Så fiiine små karnevals-gutter du har<3 Små tattepuser eller?:)
Herlig med en kaffe i senga, dessverre tør ikke jeg og nyte den slags gleder i senga, jeg er så klumsete av meg og vips, så har jeg garantert sølt kaffe i hele senga:eek:;):p heheh..
Håper du har hatt en fiiin dag:)
Takk for det! Passe skjønne de ungene dine og ;)
Det er først i det siste at jeg har begynt med kaffe i sengen :p Og jeg liker det veldig godt. I dag daffet jeg til og med rundt i morgenkåpe frem til 45 minutter før vi skulle ta buss :p Til vanlig har jeg vært veldig avhengig av å stå opp, dusje og ordne meg med en gang. Men det er litt godt å ta det med ro så lenge ungene leker fint på morgenen!

gjør ikke noe at den er større, sålenge den blir SÅ liten sammenslått ;) Det er det viktigste i grunnen, at den tar liten plass i bilen og på flyreise! ...men da bruker vi jo prampack likevel, og den blir jo enorm :p
Nei det er godt at det er størrelse på den, jeg ser ikke på den som en trille slik sett.
Mulig deres blir hakket mindre enn vår, pga hjulene, men vår blir også veldig liten. Og quick-fold-teknologien til Babyjogger er helt sinnsykt deilig. Vognen låser seg selv også, når man klapper den sammen!

God dag jenter :D

Noe det ei stund sian eg ha vøre her inne :/ ha hatt det litt travelt sjønn dåkk…
Fie fekk reaksjona på sprøyta i sluttn a uka før 2 uke sian, og like etter det så fekk ho influensa, så den uka ho va tell pappaen så va ho ikje i barnehagen, ogsååååå fekk ho 2 jæksla nede oppi alt det hære….så ho ha ikje spist det store den uka ho va tell pappaen…men gjekk mye frukt, bær og kjeks :p beire enn ingenteng då :)

No ha eg fått ho heim igjen, og ho e frisk…(næstn) litt snørrat, og litt hoste igjen, men formen og matløsta e kommen seg bra :) tennern e og kommen igjønnom :) så no har ho 4 jæksla, 4 tenner oppe framme og 4 tenner nede framme :)

Ellers så ha eg og hatt influensa…..skikkelig manne influensa :/ og har endå hoste :/

Eg ha åg begynnt å tren (nåkka eg ikje ha gjort på 1.5 år) årna meg medlemsskap på et treningssenter som heita førr easy fit, kost bære 199,- i mnd og det e døgn åpent :)
men e det e kunn treningssenter, ikje bastu og solarium som det e på stamina og andre senter, men så e det jo relativt belli i forhold :) så her e det mye trening om dagen, og eg kjenn alerede forskjell :)

I mårra ska eg å få tatovering :D :D :D spent!!!! så det e mamma som ska hent Fie i barnehagen i mårra, det bi spennanes, det bi første gången det e nån ainner enn meg eller papapen som hent ho….spent på om ho vill va med, eller om ho slår seg vrang å vill ikje….men ho må no bære ta ho med seg om ho vill eller ikje…..

Eg har ei innlevering i statestikk…..HUFF!!! ska begynn på den no!

Ser åg at sukkersnusk ha fått baby :D ååååh, føl eg ha gådd glipp a mye her no :/ meeen ska prøv å les meg opp igjen ;) eller så kan dåkk oppdater meg på det nye ;)
Oi, hva slags tattoo skal du ta? :D
Får håpe dere er ferdige med sykdom for en stund nå da! :D

Flutide hjelper vel ikke på natta??? Det er kun Ventoline som hjelper umiddelbart, men det bør du gi han når han er tett på natta!!! ;)

mente selvsagt ventoline;) Var altfor varmt oppe på rommet hans i stad, så åpna vinduet og fikk en litt frisk luft, så sovna han nesten umiddelbart:) Er veldig mildt her i sør nå. 0 grader, ikke verst;) Begynner og bli skikkelig vårstemning:)

Så deilig at hu endelig sover godt igjen, bortsett fra at hu snakker litt i søvne, lille skravlebøtta<3<3<3
Gjør seg sånn med gode netter:) jeg har ikke sovet på 2 døgn, da Emmeth har sovet veldig dårlig og Nelly har vært litt våken også. Får ikke til og sove da!!

Flutide fungerer også greit der og da om ungen er veldig tett, men da i kombinasjon med ventoline. Ventoline først, for å åpne systemet, Flutide ti minutter etterpå når alt er åpent og mottakelig!

Oi, hva slags tattoo skal du ta? :D
Får håpe dere er ferdige med sykdom for en stund nå da! :D

Eg ska ta et par roser med nå linjer å sånnt rundt :-) litt vanskele å forklar :-) den ska start under armen på sia av kroppen, altså på ribbeinan på sia å puppen :-P og gå nedover sia, og helt ut på rompa :-P bi sekkert ont...men eg overleve ;-) eg ha jo fødd en onge, så då overleve eg å ta ei tatovering ;-)

Ja, eg sats på at ho e fresk ei stund no :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Back
Topp