Onsdag 26.02 :)

Anita87

Fulltidsmamma
Oktobermirakler 2013
September 2012
Hei og hopp :)

Har dere sovet godt? Hvordan er formen i familien?

Her sto vi som vanlig opp kl 6:40 og fikk av gårde mann og snupper før 7:30 ;) jeg har stelt med litt, men gadd ikke sminke meg :P idag tenkte jeg å få dratt meg opp til loftet for å hente litt div yttertøy til Liana, og finne frem babyklær som samboers søster skal få ;) ellers blir det å vaske/brette/henge opp klær og støvsuge..

Planene deres idag da? :)
Ha en fin dag alle sammen!

God morgen!
Tidlig dag her, men det får bare gå :-p
I dag er det karneval på barnetreffen! T har fri fra Bhg og skal være med oss i dag!
Guttene leker mens jeg tar en kaffe i senga før vi snart må gå ned og spise frokost :)

Surfer mobilt!

God morgen!
Tidlig dag her, men det får bare gå :p
I dag er det karneval på barnetreffen! T har fri fra Bhg og skal være med oss i dag!
Guttene leker mens jeg tar en kaffe i senga før vi snart må gå ned og spise frokost :)

Surfer mobilt!
Jeg er imponert over at du får til å drikke kaffe i senga!!! :eek:
...om jeg er i senga skal Hermine hoppe i den, og forlater ikke storsenga frivillig før jeg haler henne derifra :P Lite kaffe i vår seng altså ;)

Heihei!
Vi sov til 07.17 idag, så min plan om å levere snuppa og gå rett til Uit gikk i vasken :P Rakk å stelle oss begge og få i snuppa litt grøt, smøre matpakke til henne og levere henne i bhg. Så gikk jeg hjem igjen for å spise og pakke min egen sekk ;) Hermine vil ikke spise noe særlig med frokost i bhg, så derfor lager jeg havre/fruktgrøt som hun får foran tvn før bhg om morran. Så spiser hun litt egg og grønnsaker sammen med de andre barna. Hun må likevel leveres til frokost, for om hun kommer seinere blir hun sutrete og klengete og vil ikke inn :p

Jeg kjøpte ny trille til Hermine i går :rolleyes:
baby-jogger-sportsvogn-city-mini-versa-2013-silver.jpg

Den var på halv pris, og trilla vår holder på å falle fra hverandre ;) Likte spesielt godt at man kan vende sittedelen, så jeg endelig kan ha henne mot meg når vi er på farta. Liker å se hva hun holder på med, og så vi kan snakke sammen mens vi går ;)

Hei og hopp :)

Har dere sovet godt? Hvordan er formen i familien?

Her sto vi som vanlig opp kl 6:40 og fikk av gårde mann og snupper før 7:30 ;) jeg har stelt med litt, men gadd ikke sminke meg :p idag tenkte jeg å få dratt meg opp til loftet for å hente litt div yttertøy til Liana, og finne frem babyklær som samboers søster skal få ;) ellers blir det å vaske/brette/henge opp klær og støvsuge..

Planene deres idag da? :)
Ha en fin dag alle sammen!
Morro å grave i esker på loftet da...har du Leoh på magen mens du gjør det? :P

Heihei!
Vi sov til 07.17 idag, så min plan om å levere snuppa og gå rett til Uit gikk i vasken :P Rakk å stelle oss begge og få i snuppa litt grøt, smøre matpakke til henne og levere henne i bhg. Så gikk jeg hjem igjen for å spise og pakke min egen sekk ;) Hermine vil ikke spise noe særlig med frokost i bhg, så derfor lager jeg havre/fruktgrøt som hun får foran tvn før bhg om morran. Så spiser hun litt egg og grønnsaker sammen med de andre barna. Hun må likevel leveres til frokost, for om hun kommer seinere blir hun sutrete og klengete og vil ikke inn :p

Jeg kjøpte ny trille til Hermine i går :rolleyes:
baby-jogger-sportsvogn-city-mini-versa-2013-silver.jpg

Den var på halv pris, og trilla vår holder på å falle fra hverandre ;) Likte spesielt godt at man kan vende sittedelen, så jeg endelig kan ha henne mot meg når vi er på farta. Liker å se hva hun holder på med, og så vi kan snakke sammen mens vi går ;)

Kjempe fin vogn :D

Hehe er viktig å komme før frokost her også ;) merkelig at det skal ha så mye å si for væremåten dems?

Kjempe fin vogn :D

Hehe er viktig å komme før frokost her også ;) merkelig at det skal ha så mye å si for væremåten dems?
Det har nok noe med at da starter alle "på likt" slik at når de er ferdige med maten så begynner de på en lek sammen, og kommer ikke og "avbryter" sånn som når de kommer seinere ;)

Hei alle sammen:)
Har nesten ikke hatt tid til og være her det siste. Er innom og titter jevntlig:)
Hvordan går det med alle de små?<3 Sover alle bra på natta, noen syke eller er alt bare superduper?:)

Her så sover Emmeth dårlig igjen og sliter med pusten og blir fortsatt blå på leppene og hender! Så er glad vi skal tilbake til barnelegen i mars.
Idag skal vi på møte på skolen, fraværssamtale, pga Mathea har vært mye syk, utover 10 dager, så da måtte vi "inn på teppet". Aner ikke hva vi skal snakke om, men er visst obligatorisk. De trengte ikke legeerklæring. Er uansett veldig bra de har dette møtet mht at noen barn som har mye fravær kanskje ikke har det så greit hjemme:`-(

Kan legge ut litt bilder litt seinere, da jeg og mannen har pussa opp bordene våre;) Nå er de hvite;) Har malt noen hyller og;)

Ønsker alle en flott onsdag;)

God ettermiddag

Her går tiden sakte, lillemor skal kun sove oppå meg;-)
Hun har gått ned til 2880, og fått litt gulsott. Men er i fin form. Snart kommer Nasse og pappan på besøk. Min far ville komme innom i dag, men det orket jeg ikke på, vil vente med besøk første uka. Angret så på det sist at jeg ikke tok mer hensyn til meg selv.
Snøftet i dag:-)
1393410484030.jpg

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

God ettermiddag

Hun har gått ned til 2880, og fått litt gulsott. Men er i fin form. Snart kommer Nasse og pappan på besøk. Min far ville komme innom i dag, men det orket jeg ikke på, vil vente med besøk første uka. Angret så på det sist at jeg ikke tok mer hensyn til meg selv.
Vis vedlegget 52033

Ååå, snusk så nydelig hun er! :rolleyes: Hihi, Snøftet og Nasse? ;)
Bra du tenker på deg selv og ikke tar imot for mye besøk, det er viktig å hvile seg når man kan! Husker selv vi tok imot for mye besøk sist og at de sleit meg helt ut, neste gang skal jeg også hvile på varsel og heller ta imot besøk hjemme ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er imponert over at du får til å drikke kaffe i senga!!! :eek:
...om jeg er i senga skal Hermine hoppe i den, og forlater ikke storsenga frivillig før jeg haler henne derifra :P Lite kaffe i vår seng altså ;)
Hehe. Ungene leker mens jeg drikker kaffe :)

Surfer mobilt!

Det har nok noe med at da starter alle "på likt" slik at når de er ferdige med maten så begynner de på en lek sammen, og kommer ikke og "avbryter" sånn som når de kommer seinere ;)

Ja er nok noe sånt.. dem har alltid merket forskjell på Emira når hun har kommet før og etter frokost.. hun har holdt seg mer tilbake i begynnelsen av dagen om hun kommer etter frokost.. hehe.. jeg som gjerne vil gi de korte dager.. men ikke lett når de helst vil være der før frokost og blir sure om jeg henter dem tidlig :P haha..

Marianne: håper dere blir fornøyd med vogna og husker vår vogn. Den er nok endel større enn en trille på en måte, hvertfall i forhold til den dere hadde. Men den er veldig bra da!

Surfer mobilt!

Hei alle sammen:)
Har nesten ikke hatt tid til og være her det siste. Er innom og titter jevntlig:)
Hvordan går det med alle de små?<3 Sover alle bra på natta, noen syke eller er alt bare superduper?:)

Her så sover Emmeth dårlig igjen og sliter med pusten og blir fortsatt blå på leppene og hender! Så er glad vi skal tilbake til barnelegen i mars.
Idag skal vi på møte på skolen, fraværssamtale, pga Mathea har vært mye syk, utover 10 dager, så da måtte vi "inn på teppet". Aner ikke hva vi skal snakke om, men er visst obligatorisk. De trengte ikke legeerklæring. Er uansett veldig bra de har dette møtet mht at noen barn som har mye fravær kanskje ikke har det så greit hjemme:`-(

Kan legge ut litt bilder litt seinere, da jeg og mannen har pussa opp bordene våre;) Nå er de hvite;) Har malt noen hyller og;)

Ønsker alle en flott onsdag;)

Så koselig å høre fra def igjen :D

Dumt at Emmeth fortsatt sliter med pusten:( kansje han trenger større doser astmamedisin? Det får dere vel kansje vite i mars :)

Lykke til på møte med skolen ;)

Her sover ungene hele natta, kansje jeg må inn til Liana og Emira 1 gang, men ellers friske og sover godt :D og jeg er overlykkelig over at vi har det sånn!:)

God ettermiddag

Vis vedlegget 52033

Ååhhh så herlig :) vakre døtre du har B;):D lurt å vente med besøk til du har fått kommet deg :) viktig å få seg så nye hvile som mulig nå! <3

Ååå, snusk så nydelig hun er! :rolleyes: Hihi, Snøftet og Nasse? ;)
Bra du tenker på deg selv og ikke tar imot for mye besøk, det er viktig å hvile seg når man kan! Husker selv vi tok imot for mye besøk sist og at de sleit meg helt ut, neste gang skal jeg også hvile på varsel og heller ta imot besøk hjemme ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Når Emira ble født så fikk jeg ikke lov til å ha besøk, siden det var midt oppi svineinfluensa-hysteriet :P med Liana dro jeg jo hjem dagen etter.. men skal si folk planlagte uten meg og bare dukket opp mange av gangen når jeg kom hjem:oops: så når Leoh ble født, så sa jeg tydelig ifra til både samboer og andre at dem må spørre MEG først.. haha..

Etter influensainnstramninger har de beholdt et litt strengere besøksrutine på sykehuset her! Kun medforeldre og eventuelle søsken får lov til å komme på besøk inne på avdelingen. Annet besøk må taes utenfor avdelingen eventuelt i kantinen. Det synes jeg er så deilig!

Mine herlige små <3
1393432359849.jpg
1393432376199.jpg
1393432401825.jpg

Så koselig å høre fra def igjen :D

Dumt at Emmeth fortsatt sliter med pusten:( kansje han trenger større doser astmamedisin? Det får dere vel kansje vite i mars :)

Lykke til på møte med skolen ;)

Her sover ungene hele natta, kansje jeg må inn til Liana og Emira 1 gang, men ellers friske og sover godt :D og jeg er overlykkelig over at vi har det sånn!:)

Ja, jeg bruker nå full dose, og ikke halv dose, når vi bruker forstøver maskin. Så håper vi det hjelper:)
Men liker dårlig han blir så mye blå rundt leppene og hendene, er ekkelt. Og på natta strever han og med pusten, så vurderer og gi han flutide på natta og.

Gikk fint på møtet med skolen:) var bare sånn obligatorisk møte vi måtte ha ifølge loven pga hu har vært så mye syk i høst. Er for og forhindre at noen barn kanskje ikke har det så bra hjemme og det synes jeg er et flott tiltak for de barna som evt trenger det:)

Du har virkelig vært heldig med de små sovenurkene dine:p;):D:rolleyes::rolleyes: Herlig når de små har så godt sovehjerte:)
Du har et nydelig 3kløver:)

Legger inn noen bilder av maltr møbler og akvarie+ litt kosebilder:D
1393433571509.jpg
1393433592067.jpg
1393433610268.jpg
1393433643358.jpg
1393433665896.jpg1393433687085.jpg1393433715225.jpg1393433786707.jpg1393433829785.jpg

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp