Onsdag 11.12

Spennende med oslotur før jul da :D får håpe du orker litt shopping ;)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Har ikke råd til noe shopping nå uansett hehe, får heller unne oss en god lunsj og middag:-) Jeg skal besøke søsteren min.

God kveld :)

Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positive :) kommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.

Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positive :) kommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.

Dette ble nesten for sterkt for meg å lese :(
Det ble bare for mye.
Aner ikke hva jeg skal si, jeg.
Men jeg sender deg en megastor klem!

Nei, og nei og nei, i alle dager??? :eek: Jeg fikk helt gåsehud og klump i magen og det hele nå.
Blir ordløs...men sender dere gode tanker, og masse varme klemmer! Krysser fingrer og tær for at lillebror får bo i magen i flere uker til, og for at du blir frisk!
Vi er her når du trenger oss å prate med vettu ;)

Masse varme klemmer!

Helt enig.. Jeg er oppvokst med en reisevei på 1-1.5 time til nærmeste sykehus og det har gått greit. Er det noe akutt, så blir folk henta med helikopter. 2.5time er litt lenger å kjøre asså..:/
Her også har det vært sykehusstrid i mange år. De skal bygge nytt sykehus og lurer på hvor de skal plassere det. Om de rett og slett skal slå sammen to sykehus. Jeg greier meg her jeg bor nå, men de som før hadde lang vei fra før får kjempelang og uansvarlig vei.:(

Neih..Det var ikke noe spennende i kaffen. Kanskje jeg må fylle i litt ekstra selv?;) :p
Kom i gang med vask av skuffer da, men nå er jeg her..iiiigjeeeeen.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ja ikke sant.. sykehus gjelder for dem som bor langt unna å..ikke alle som bor i storbyene lissom :P er greit om man ikke kan få hjelp med andre ting her, men ordet akutt sier seg jo selv da.. og man bør få akutthjelp uansett mener nå jeg.. hvis akutten blir lagt ned, så blir jo også legevakta antageligvis borte:oops: skremmende syns jeg, med tanke på barna:(

Hahah du skulle tilsatt litt ekstra i den kaffen da vettu :P

☆★hilsen meg★☆

Ooooh, da må du bake mye :D :D
T sa her om dagen at han hadde lyst på fløtekarameller. Aner ikke hvor han har det fra, vi har aldri hatt eller laget det til jul :p

Haha ja! Og har ikke starta enda:eek::p til lærdag blir det tornerose-barbie kake :D jeg gleder meg til å lage den! Har aldri laget barbiekake før;):) men greit å lage noen kaker jeg kan slenge i fryseren å;)

Haha kansje han har smakt det i barnehagen? Eller hos noen andre?:) men da vet du hva du burde prøve å lage;):D hehe..

☆★hilsen meg★☆

Haha ja! Og har ikke starta enda:eek::p til lærdag blir det tornerose-barbie kake :D jeg gleder meg til å lage den! Har aldri laget barbiekake før;):) men greit å lage noen kaker jeg kan slenge i fryseren å;)

Haha kansje han har smakt det i barnehagen? Eller hos noen andre?:) men da vet du hva du burde prøve å lage;):D hehe..

☆★hilsen meg★☆
Rosa barbie-kake blir vel midt i blinken? :D Det klarer du sikkert, har hørt mange sier det er enkelt..

Heisann

Her regner også all julestemning bort, og skikkelig glattis. Hååper det kommer litt snø til julaften, men det tror jeg ikke skjer så mildt det er meldt fremover.

Håper inderlig dere får beholde akuttmottaket Anita, skjønner deg godt.

Jeg skal forebrede meg på Oslotur på fredagen, første gangen jeg skal reise alene uten snuppa, jeg blir borte til søndag. Har fortrengt denne turen lenge nå, så det begynner å haste å finne ut av buss og klær. Bare Håper bekkenet er med meg.

Kjedelig med sånt vær uansett, men hvertfall rundt jul:confused: ødelegger litt på jule-stemninga..

Ja det håper jeg å :P var hvertfall en skikkelig demonstrasjon idag:) mellom 3000-4000 var der å kjempet for sykehuset:D noe som er bra, for er jo ca 3000 som bor på Rjukan, og 6000 i hele tinn;):) hun som ble kjempet imot, syns det var ugreit å komme her idag, og mente at det var unødvendig aggresjon:eek::p haha..

Hvorfor skal du til oslo da?:)

☆★hilsen meg★☆

Rosa barbie-kake blir vel midt i blinken? :D Det klarer du sikkert, har hørt mange sier det er enkelt..
...det er ikke lurt å steike Barbie i ovnen sammen med sukkerbrødet iallfall!!! Kan gå skikkelig ille :eek:

Lovelovelove!!!!♡♡
Jonathan hilser så masse.
You say when and I'll be there.:)

Nei og nei :(

Nå ble jeg utrolig lei meg på din og familien din sin vegne :-(
Lykke til med oppstart av cellegiften,så krysser vi fingrene for at alt går bra med deg og lillegutt.

Vi er her hvis du orker å snakke.
Vil også si at tanta mi har hatt samme kreftform som deg,og det går som regel bra.

Tenker masse på dere. Maaaaange klemmer til deg :-)

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

...det er ikke lurt å steike Barbie i ovnen sammen med sukkerbrødet iallfall!!! Kan gå skikkelig ille :eek:

Åh, haha, trodde det var det man skulle jeg :p

Lovelovelove!!!!♡♡
Jonathan hilser så masse.
You say when and I'll be there.:)

Kanskje du får lov å oppdatere oss litt innimellom, om dere har endel kontakt? ...om Camilla ikke orker/har tid til bv.

Krysser fingrene for at du slipper og vente i 2 mnder;)
Kan jo hende det har noe med blodtrykket ditt og gjøre også;)

Wow, ikke verst at pappaen forholder seg rolig en stressete morgen man har forsovet seg;) hehe!:D Thumps up for den;):p
Mmmmm, snickers kake:D:D

Kan du tro, eller:D Jeg er kjempefornøyd;) Var og gikk tur i stad og lekte oss litt i snøen og;)

Takk:) nå er papiret om henvisning videre til Skien skrever under:D håper det ikke tar lang tid :) på de største sykehusene har det vært (ikke ofte) over 30 uker med ventetid:eek: men Skien tror jeg ikke har sååå lang ventetid..men det får jeg vel vite etterhvert;)

Så gøy å leke i snøen da:D Er Emmeth glad i snø eller? Liana bryr seg lite om det er snø eller ikke, men elsker akebrettet! ;)

☆★hilsen meg★☆

Kanskje du får lov å oppdatere oss litt innimellom, om dere har endel kontakt? ...om Camilla ikke orker/har tid til bv.

Det får bli opp til henne å bestemme i såfall.:)

Det skal hun få lov til :) det er mange å holde oppdatert, så innimellom blir det mye tlf/sms tid og dessverre blir fb og bv nedprioritert selv om jeg ofte leser :) vi satser på at dette går bra, og legene sier de satser på helbredning. Krysser fingrene for at lillegutt også klarer seg! Vi må finne et navn å ha klart i tilfelle tidlig forløsning, men foreløpig kaller vi han Nathaniel :)

Tusen takk for støtte alle sammen! Dere er gode å ha! :) <3

Back
Topp