Onsdag 11.12

Hu er i litt slapp, men går fint:)
Er glad jeg traff rett avgjørelse om og ha hu hjemme:)
Hihi, ja ikke mye jeg må underholde henne, gitt;)
JAAAH, jeg er meget glad for at han er i bedre form og ikke minst humør;) Krabber rundt, leker og vi leser bildebøker:)

Hehe ja sånnsett er det godt når barna blir større:D åh ja, må være såååååå godt å se han sånn nå:D

☆★hilsen meg★☆

Ja jeg syns ikke helsa eller livet til folk er noe å "spøke" med på den måten:( kjenner jo om et par her som hadde mista sin 2-3 uker gammel baby om det ikke hadde vært for den gode hjelpen fra sykehuset og ambulanse her;) så hun dama var hvertfall ikke noe blid!:oops:

Håper det var litt motivasjon-støv i kaffen:P det verste er å faktisk få starta på sånne ting;):P

☆★hilsen meg★☆
Helt enig.. Jeg er oppvokst med en reisevei på 1-1.5 time til nærmeste sykehus og det har gått greit. Er det noe akutt, så blir folk henta med helikopter. 2.5time er litt lenger å kjøre asså..:/
Her også har det vært sykehusstrid i mange år. De skal bygge nytt sykehus og lurer på hvor de skal plassere det. Om de rett og slett skal slå sammen to sykehus. Jeg greier meg her jeg bor nå, men de som før hadde lang vei fra før får kjempelang og uansvarlig vei.:(

Neih..Det var ikke noe spennende i kaffen. Kanskje jeg må fylle i litt ekstra selv?;) :p
Kom i gang med vask av skuffer da, men nå er jeg her..iiiigjeeeeen.:D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Haha ja, men utrolig nok så beholdt han roen ganske bra:eek::D noe som ikke ligner han helt:p jeg tenkte å hvertfall få bakt en peanøtt/snickers-kake for imårra..men må bake en del til helgen å.. skal ha selskap imårra, lørdag og søndag:eek:;)

Ja et jo greit å få sjekka seg.. jeg gjorde det ikke etter jeg fikk Liana:p ja kan nok være jern..men jeg har lissom alltid hatt et godt jernlager, og mistet veldig lite blod etter fødsel å.. men så har jeg lavt blodtrykk fra før da, så kan jo være noe med det å;)
er litt usikker på hvor lang ventetid der er, det er visst veldig forskjellig fra sykehus til sykehus.. noen har måtte vente i noen få uker, og andre i maaaange måneder, så håper det går raskt med meg:p

☆★hilsen meg★☆
Ooooh, da må du bake mye :D :D
T sa her om dagen at han hadde lyst på fløtekarameller. Aner ikke hvor han har det fra, vi har aldri hatt eller laget det til jul :p

Her starta dagen litt over 6 i dag, og da jeg ordna med frokosten til lillegutt som jeg pleier fikk jeg beskjed om at han skulle spise i barnehagen :) da var det bare å kle på seg og ordne seg ferdig og gå da. Men er skikkelig skummelt ute nå for er så glatt og jeg bor uheldigvis på toppen av en bakke men kom oss helskinna til barnehagen og jeg hjem. her har jeg vært i full gang med klesbretting og nå er det avslapping med musikk :)

Heisann

Her regner også all julestemning bort, og skikkelig glattis. Hååper det kommer litt snø til julaften, men det tror jeg ikke skjer så mildt det er meldt fremover.

Håper inderlig dere får beholde akuttmottaket Anita, skjønner deg godt.

Jeg skal forebrede meg på Oslotur på fredagen, første gangen jeg skal reise alene uten snuppa, jeg blir borte til søndag. Har fortrengt denne turen lenge nå, så det begynner å haste å finne ut av buss og klær. Bare Håper bekkenet er med meg.

Så fiiiiine dem alle ble:D er lille hunden et bilde av den dere skal få eller?:p kjempe søt jente satt det der å:D må være morsomt å lage sånt;)

☆★hilsen meg★☆

Hehe, kanskje?;) Bittelitt lik;) Takk, takk;) Lille Matheasnuppa:) Ungene synes det er supergøy;)

Haha ja, men utrolig nok så beholdt han roen ganske bra:eek::D noe som ikke ligner han helt:p jeg tenkte å hvertfall få bakt en peanøtt/snickers-kake for imårra..men må bake en del til helgen å.. skal ha selskap imårra, lørdag og søndag:eek:;)

Ja et jo greit å få sjekka seg.. jeg gjorde det ikke etter jeg fikk Liana:p ja kan nok være jern..men jeg har lissom alltid hatt et godt jernlager, og mistet veldig lite blod etter fødsel å.. men så har jeg lavt blodtrykk fra før da, så kan jo være noe med det å;)
er litt usikker på hvor lang ventetid der er, det er visst veldig forskjellig fra sykehus til sykehus.. noen har måtte vente i noen få uker, og andre i maaaange måneder, så håper det går raskt med meg:p

☆★hilsen meg★☆

Krysser fingrene for at du slipper og vente i 2 mnder;)
Kan jo hende det har noe med blodtrykket ditt og gjøre også;)

Wow, ikke verst at pappaen forholder seg rolig en stressete morgen man har forsovet seg;) hehe!:D Thumps up for den;):p
Mmmmm, snickers kake:D:D

Hehe ja sånnsett er det godt når barna blir større:D åh ja, må være såååååå godt å se han sånn nå:D

☆★hilsen meg★☆

Kan du tro, eller:D Jeg er kjempefornøyd;) Var og gikk tur i stad og lekte oss litt i snøen og;)

Så fine bilder :-) også så glade barn hehe
Brs Emmeth er bedre :-) Hvordan er det med Nelline?

Har akkurat fortært en kyllingrull(halv,den er sååå stor). Skulle tro jeg var gravid,har så etings på den hehe..

Masse tåke og grått vær her og. Mildt som resten av landet..

Hadde en helt ekkel og syk drøm da jeg våknet idag.. drømtr og en jentegjenferd som prøvde å kvele meg hele tiden... drit skummelt haha..

Anita87; håper de beholder akkutmotaket. Skjønner at du blir stresset ift barna om det skjer noe. 2,5 t er laaang vei...

Kålormen Wael 14.10.11♡
Linseloppa Mina 03.10.12♡

HERLIG
Jeg hadde håpet at T ville være litt ute etter å ha blitt hentet i bhg, for Lillebror ble så glad for å komme ut. Men han ville bare inn siden han fikk med nissen som går på rundgang i bhg hjem i dag :p
Så det ble bare en liten tur tur/retur barnehagen!

Hellu :)

Nå er det cappuccino på ho mor mens Hermine koser seg med Fantorangen og litt snacks fra Iherb, fikk pakke på døra nå nettopp ;)
Mannen rydder opp etter middag, og når snuppa er i seng så må jeg jobbe med eksamen og mannen jobbe overtid, ikke mye som minner om jul ennå her i huset nei :p

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Hørte om bussene i Tromsø på radioen :-o håper du kom deg av gårde.
Kom en buss etter 20 minutter, tror det var neste buss :p
En av grunnene til at det blir slik kaos er at busselskapet har hentet inn utenlandsk arbeidskraft pga mangel på sjåfører, og disse har ikke erfaring med å kjøre på de ekstreme vinterforholdene vi har her oppe. Derfor ligger det busser strødd rundtom når det er dårlig vær :eek: :p

Heisann

Her regner også all julestemning bort, og skikkelig glattis. Hååper det kommer litt snø til julaften, men det tror jeg ikke skjer så mildt det er meldt fremover.

Håper inderlig dere får beholde akuttmottaket Anita, skjønner deg godt.

Jeg skal forebrede meg på Oslotur på fredagen, første gangen jeg skal reise alene uten snuppa, jeg blir borte til søndag. Har fortrengt denne turen lenge nå, så det begynner å haste å finne ut av buss og klær. Bare Håper bekkenet er med meg.
Spennende med oslotur før jul da :D får håpe du orker litt shopping ;)

Skummelt:o
Håper du kom deg helskinnet fram og at bussen kom;)
Masse lykke til med den siste eksamen:D Spennende;) Sikker på du greier den med glans og;)
Huff, er gått tom for motivasjon nå kjenner jeg, er skikkelig tungt å komme igang med lesing og skriving :p

Back
Topp