Spennende med oslotur før jul dafår håpe du orker litt shopping
Sent from my iPad using BV Forum mobile app
Har ikke råd til noe shopping nå uansett hehe, får heller unne oss en god lunsj og middag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende med oslotur før jul dafår håpe du orker litt shopping
God kveld
Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positivekommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.
Nei, og nei og nei, i alle dager???God kveld![]()
Jeg er fortsatt syk, og er fløyet til st. Olavs i Trondheim. Har akutt leukemi. Mest sannsynlig akutt lymfatisk leukemi, men benmargsprøver i morgen vil si mer. De håper å beholde babyen inne i magen så lenge som mulig, men mest sannsynlig blir det tidlig forløsning. I verste tilfelle abort. Men de gjør det de kan for oss begge. Jeg kommer i første rekke, men de gir babyen de sjanser de kan gi han. Starter med cellegift så snart de vet hvilken type jeg skal ha. Håper på det beste og er positivekommer innom her i ny og ne, men lite tid til å skrive så mye for dagene er fylt med legebesøk og undersøkelser.
Helt enig.. Jeg er oppvokst med en reisevei på 1-1.5 time til nærmeste sykehus og det har gått greit. Er det noe akutt, så blir folk henta med helikopter. 2.5time er litt lenger å kjøre asså..:/
Her også har det vært sykehusstrid i mange år. De skal bygge nytt sykehus og lurer på hvor de skal plassere det. Om de rett og slett skal slå sammen to sykehus. Jeg greier meg her jeg bor nå, men de som før hadde lang vei fra før får kjempelang og uansvarlig vei.
Neih..Det var ikke noe spennende i kaffen. Kanskje jeg må fylle i litt ekstra selv?![]()
Kom i gang med vask av skuffer da, men nå er jeg her..iiiigjeeeeen.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Ooooh, da må du bake mye![]()
![]()
T sa her om dagen at han hadde lyst på fløtekarameller. Aner ikke hvor han har det fra, vi har aldri hatt eller laget det til jul![]()
Rosa barbie-kake blir vel midt i blinken?Haha ja! Og har ikke starta endatil lærdag blir det tornerose-barbie kake
jeg gleder meg til å lage den! Har aldri laget barbiekake før
men greit å lage noen kaker jeg kan slenge i fryseren å
Haha kansje han har smakt det i barnehagen? Eller hos noen andre?men da vet du hva du burde prøve å lage
hehe..
☆★hilsen meg★☆
Heisann
Her regner også all julestemning bort, og skikkelig glattis. Hååper det kommer litt snø til julaften, men det tror jeg ikke skjer så mildt det er meldt fremover.
Håper inderlig dere får beholde akuttmottaket Anita, skjønner deg godt.
Jeg skal forebrede meg på Oslotur på fredagen, første gangen jeg skal reise alene uten snuppa, jeg blir borte til søndag. Har fortrengt denne turen lenge nå, så det begynner å haste å finne ut av buss og klær. Bare Håper bekkenet er med meg.
Hehe, kanskje?Bittelitt lik
Takk, takk
Lille Matheasnuppa
Ungene synes det er supergøy
![]()
...det er ikke lurt å steike Barbie i ovnen sammen med sukkerbrødet iallfall!!! Kan gå skikkelig illeRosa barbie-kake blir vel midt i blinken?Det klarer du sikkert, har hørt mange sier det er enkelt..
Lovelovelove!!!!♡♡God kveld![]()
Nei og neiGod kveld![]()
Åh, haha, trodde det var det man skulle jeg...det er ikke lurt å steike Barbie i ovnen sammen med sukkerbrødet iallfall!!! Kan gå skikkelig ille
Det hele blir så fryktelig plastisk da skjønner duÅh, haha, trodde det var det man skulle jeg![]()
Kanskje du får lov å oppdatere oss litt innimellom, om dere har endel kontakt? ...om Camilla ikke orker/har tid til bv.Lovelovelove!!!!♡♡
Jonathan hilser så masse.
You say when and I'll be there.
Krysser fingrene for at du slipper og vente i 2 mnder
Kan jo hende det har noe med blodtrykket ditt og gjøre også![]()
Wow, ikke verst at pappaen forholder seg rolig en stressete morgen man har forsovet seghehe!
Thumps up for den
![]()
Mmmmm, snickers kake![]()
Kan du tro, ellerJeg er kjempefornøyd
Var og gikk tur i stad og lekte oss litt i snøen og
![]()
Litt bilder fra turen vår og lek i snøen
Vis vedlegget 43233
Vis vedlegget 43234
Vis vedlegget 43235
Vis vedlegget 43236
Vis vedlegget 43237
Vis vedlegget 43238
☆★☆Tastedingsen☆★☆
Det får bli opp til henne å bestemme i såfall.Kanskje du får lov å oppdatere oss litt innimellom, om dere har endel kontakt? ...om Camilla ikke orker/har tid til bv.
Selvfølgelig!Det får bli opp til henne å bestemme i såfall.
Kanskje du får lov å oppdatere oss litt innimellom, om dere har endel kontakt? ...om Camilla ikke orker/har tid til bv.