Onsdaaaag :)

Da har Lillebror vært våken en gang. Han sovnet kl 19 i dag, så ikke så uvanlig.
Men jeg prøver å vente lengst mulig med å amme, for da sover han enda lenger før han MÅ ha puppen for å roe seg. Han roet seg nå, men er skikkeli kosete om dagen og må holde hånda mi til han sover tungt!
Etter luren hans i dag skjønte jeg at han ville ha pupp. Men jeg ville prøve å gi han annen mat først, slik at jeg fikk pumpet meg til flasken han måtte ha i kveld.
Laget grøt og satt han i stolen. Prøvde meg på å servere han en fristende skje med grøt, men fyren stod i å stortute så tårene spratt mens han fortvilet sa "puppupp..."
Jadda, han fikk pupp og var SÅ fornøyd, og mora måtte handle MME istedet :p

Takk! :) er ikke klassisk jenterom, men ble veldig koselig likevel ;)

Synes det var kjempe nydelig, alt trenger da ikke være rosa selvom det er jenterom:)

Da har Lillebror vært våken en gang. Han sovnet kl 19 i dag, så ikke så uvanlig.
Men jeg prøver å vente lengst mulig med å amme, for da sover han enda lenger før han MÅ ha puppen for å roe seg. Han roet seg nå, men er skikkeli kosete om dagen og må holde hånda mi til han sover tungt!
Etter luren hans i dag skjønte jeg at han ville ha pupp. Men jeg ville prøve å gi han annen mat først, slik at jeg fikk pumpet meg til flasken han måtte ha i kveld.
Laget grøt og satt han i stolen. Prøvde meg på å servere han en fristende skje med grøt, men fyren stod i å stortute så tårene spratt mens han fortvilet sa "puppupp..."

Hehe så han skjønner betydningen av ordet også:D herlig gutt da! Gøy når de kan smått begynne å fortelle hva dem vil :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Synes det var kjempe nydelig, alt trenger da ikke være rosa selvom det er jenterom:)

Enig der :) Liana får ikke rosa rom :P går i andre farger denne gangen ;) hun kommer sikkert inn i en rosa periode seinere uansett :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Hehe så han skjønner betydningen av ordet også:D herlig gutt da! Gøy når de kan smått begynne å fortelle hva dem vil :D

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja, pupp vet han hva er :-p

Ja det mener jeg å..kan jo i verste fall gå utover barnet om man ikke tar hensyn til hva kroppen trenger og ikke trenger.. og er glad min lege mener det samme :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er enig med deg, skulle vært aktiv sykmelding fremdeles, tror det kunne vært tingen:-)

Uff, stakkars! Fælt du måtte grine før du fikk 100% sykemelding, noe jeg mener du skulle hatt for lenge sia! Endelig kan du slappe litt av, hvile deg og SOVE<3 Ikke tenk på at du gråt, leger har sett og opplevd mye verre ting enn det:) Så bra han fant hjertelyden, guri så ekkelt med blødninger, ikke rart du har vært bekymra! Store klemmer til deg :smiley-angelic003

Takk, blir spennende å se hva han mener når denne sykmeldinga går ut. Kjenner jeg slapper mye mer av nå som jeg vet jeg har en del dager å gå på:-)

Huff, skjønner godt du ble redd, sånt er så ekkelt! Men den lille har det nok helt fint, er jo ikke uvanlig med småblødninger i svangerskapet! ...kan det ha kommet etter sex f.eks? ;)
Bra du ble helt sykemeldt, tydelig at du behøver hvile om dagen! Du har jo allerede en baby du skal ha overskudd til å ta vare på ;) og nei, du er IKKE den første til å gråte hos legen! Det har jeg gjort maaange ganger :p ;)
Klem til deg! :)

Godt å vite vi er flere:-)
Nei jeg har ikke orket sex på leeenge hehe:-) Nei det er nok ikke noe skummelt, 14. oktober er det ultralyd igjen også.
Jeg fikk bare beskjed av vi var da to hjemme når jeg sa det gikk utover nasse :fucyc

Godt å vite vi er flere:)
Nei jeg har ikke orket sex på leeenge hehe:) Nei det er nok ikke noe skummelt, 14. oktober er det ultralyd igjen også.
Jeg fikk bare beskjed av vi var da to hjemme når jeg sa det gikk utover nasse :fucyc

øøøøh, det er det dummeste jeg har hørt! :eek: o_O Greit at pappan er der for å ta seg av henne, men hun trenger jo også en oppegående mamma som orker mer enn bare å ligge på sofaen! ;) Høres ut som om at du har en litt gammeldags lege? :p ;)
Blir spennende med oul da!!! :D Har du noen formeninger om hva det blir (annet enn baby)? :)

hahahha, så bra! Ler meg skakk her! :laughing021
Er flere her som vet hva pupp er, om morran peker hun på de og sier "pupp, pupp" men mer enn det vet hun jo ikke hva de kan brukes til da :P ;)

hahahha, så bra! Ler meg skakk her! :laughing021
Er flere her som vet hva pupp er, om morran peker hun på de og sier "pupp, pupp" men mer enn det vet hun jo ikke hva de kan brukes til da :p ;)
Han er kronisk altså!
Men veldig kjekt da, at han kan si hva han vil ;)
Han gjorde det samme da vi kom hjem fra barnehagen istad. I det jeg lukket døra så han på meg og sa "pupp" (eller, egentlig sier han noe som likner mer på "Puuuh"), og gliste bredt :p

Han er kronisk altså!
Men veldig kjekt da, at han kan si hva han vil ;)
Han gjorde det samme da vi kom hjem fra barnehagen istad. I det jeg lukket døra så han på meg og sa "pupp" (eller, egentlig sier han noe som likner mer på "Puuuh"), og gliste bredt :p

hahaha, jaja, han vet jo å time det til dere er kommet hjem fra tur iallfall :P

øøøøh, det er det dummeste jeg har hørt! :eek: o_O Greit at pappan er der for å ta seg av henne, men hun trenger jo også en oppegående mamma som orker mer enn bare å ligge på sofaen! ;) Høres ut som om at du har en litt gammeldags lege? :p ;)
Blir spennende med oul da!!! :D Har du noen formeninger om hva det blir (annet enn baby)? :)

Nei jeg er ganske blank hehe, blir spennende å finne det ut:-)

Enig der :) Liana får ikke rosa rom :p går i andre farger denne gangen ;) hun kommer sikkert inn i en rosa periode seinere uansett :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Mathea har hatt rosa som ynglingsfarge i 5 år, nå det siste året er det lysåblått som er knall;) hehe.. Neline er nå inne i en rosa ynglingsfarge periode;) Skifter nok litt opp gjennom åra:) Synes det er morsomt og fint med masse farger og er veldig glad i grønt;) Noe som passer til begge kjønn også:)

Jeg er enig med deg, skulle vært aktiv sykmelding fremdeles, tror det kunne vært tingen:-)

Ja husker jeg hadde det i 2-3 måneder når jeg gikk med Emira, og det funka supert helt til bekkenet gjorde for vondt ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Mathea har hatt rosa som ynglingsfarge i 5 år, nå det siste året er det lysåblått som er knall;) hehe.. Neline er nå inne i en rosa ynglingsfarge periode;) Skifter nok litt opp gjennom åra:) Synes det er morsomt og fint med masse farger og er veldig glad i grønt;) Noe som passer til begge kjønn også:)

Hehe ja kjenner til disse rosa-periodene! Emira har vel hatt det så lenge jeg kan huske:p og har ikke blitt "bedre":eek::p:) grønt er fint da:) hvertfall lyse grønne farger..og er noe av det på rommet til snupp, blandet med andre farger :D jeg er vel glad i de fleste farger, men mest de lyse variantene :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja husker jeg hadde det i 2-3 måneder når jeg gikk med Emira, og det funka supert helt til bekkenet gjorde for vondt ;)

★Sender fra pipe-gjøken★

Dumt de tok det vekk

Kan nok høres ut som melkeallergi ja!
Er mange små her inne som har det! :confused: ;) men det finnes melkefri mme du kan prøve, Nutramien 2 bruker vi! Den er grisedyr da, men om hun blir testet av lege og får en diagnose kan man søke om å få det på blåresept! :)

Hun er vist for liten til å bli testet for både det ene og det andre sa barnelegen. Kunne gi falske positive og negative svar. Men han sa at hun kunne reagere på melk (provosere atopisk eksemet) uten at hun i grunn var allergisk. Siden ikke magen reagerer. :/

Back
Topp