Onsdaaaag :)

Her sto jeg opp kvart på 7 og fikk sendt Mathea av gårde med skolebussen. Emmeth sto opp litt over 8 og han sover nå dagens første lur:) Formen er i grunn fik idag, så nå skal jeg sette igang med og vaske gulv og vaske en maskin med klær bare. Her er det grått og kaldt idag, så blir nok inne idag:) Til middag lager jeg kylling-gryta mi med ris og revet gulrotsalta;) He ei fiiiin dag, alle sammen:)
Så fint at formen er grei.:) Må ikke ødelegge den med husarbeid da.;)
Kyllinggryte hørtes godt ut. Hva har du i?

Så godt Liana bare skulle ha smokken og sov videre igjen;) Hehe, ikke alltid like greit og sovne igjen når mna har vært oppe og gitt smokk, blir noen ganger liggende og tenke ei stund før jeg sovner igjen:) Wow, ikke trengt og tisse i natt? Det må jeg si, det er jaggu meg godt gjort når man er 36 uker på vei:D Deilig med litt søvn uten og bli vekt av noe som helst:D Spennende med time hos jordmor:D Så moro lillesøs har bursdag idag og nå er blitt en tenåring:D Hipp hurraaa:D Ja, det kan du trygt si:O Synes bare årene går fortere og fortere for hvert år som går, skremmende i grunn:P hihi.. Moro med kakebaking:) Flinka:D Ha en fin dag du også, søta:)

Hehe ja var godt hun sovna igjen, ellers hadde jeg måtte stått opp med en sutrete unge :P jeg sovner stort sett med engang hvis det er tidligere på natta, men siden det var nesten morgen så ble det litt vankeligere :P også begynte jeg å bli sulten så magen romla, og da begynte babyen å turne :P hahah..
Ja var luksus å ikke ha hatt tissepause før halv 6:D pleier stort sett å gå mellom 2-4 gagner iløpet av natten..hehe..

Ja tenk, jeg var like gammel som hun er nå, når hun ble født:eek: så tiden har virkelig flydd! Hehe.. og årene går ikke akkurat saktere når man har fått barn sjøl :P

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Jeg har dessverre hatt noen små blødninger, var til legen i går, han fant heldigvis hjertelyden til den lille.
Ble 100% frem til slutten av måneden for å være sikker, tror egentlig det er det beste. Jeg er så utrolig sliten på grunn av alle smertene, fra armen min, og nå bekkenet i tillegg. Så nå får jeg finne ut om det virkelig er det beste å ikke være på jobb i det hele tatt. Begynte seff å gråte til legen når han spurte hvordan jeg hadde det, det er bare så utrolig flaut, spesielt når han ikke er så flink på akkurat sånne ting, merker godt han blir brydd. Men jeg er vel neppe den første som har grått til legen:-)
Godt å få delt det kjenner jeg, har ikke så mange som forstår meg.

Her sto jeg opp kvart på 7 og fikk sendt Mathea av gårde med skolebussen. Emmeth sto opp litt over 8 og han sover nå dagens første lur:) Formen er i grunn fik idag, så nå skal jeg sette igang med og vaske gulv og vaske en maskin med klær bare. Her er det grått og kaldt idag, så blir nok inne idag:) Til middag lager jeg kylling-gryta mi med ris og revet gulrotsalta;) He ei fiiiin dag, alle sammen:)

Så godt at formen er fin:D:D:D:D får håpe det fortsetter sånn!;):) ha en strålende inne-dag :D middagen høres nydelig ut! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Hallo!
VI sov til 8 i dag! :o
Lillebror var ganske våken mellom 6 og halv 7, men jeg tok han tett inntil meg, ammet han og sov videre sammen med han :D
Så våknet jeg av et dunk fra rommet til T ca halv 8, og han kom inn og sa han hadde trillet ut av senga, la seg ved siden av meg, koste på håret mitt og sov til klokka mi ringte kl 8!
Det var bra vi hadde på klokke, for han skulle på fjelltur med bhg i dag :D
Jeg har tatt en liten treningsøkt og Lillebror sovnet på vei hjem og ligger nå i sengen =)
Deilig, så fikk jeg dusjet og støvsugd og laget meg lunch =)
Jeg skal jobbe med studiegruppa mi i ettermiddag, så etterpå skal jeg hente eldste søsteren min og handle middag med henne så vi får spist sammen før hun skal passe guttene for meg =)

Å så god morgen dere hadde da:rolleyes::D herlig!
Ha en fin studiedag etterpå ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jeg er smigra, men jeg høres sikkert flinkere ut enn hva jeg eeegentlig er.:p Nå sitter jeg godt planta i sofaen da. Flink til det også.;)

Hahah godt med litt sofasitting :P haha hvertfall når man styrer på med litt forskjellig ;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Jeg har dessverre hatt noen små blødninger, var til legen i går, han fant heldigvis hjertelyden til den lille.
Ble 100% frem til slutten av måneden for å være sikker, tror egentlig det er det beste. Jeg er så utrolig sliten på grunn av alle smertene, fra armen min, og nå bekkenet i tillegg. Så nå får jeg finne ut om det virkelig er det beste å ikke være på jobb i det hele tatt. Begynte seff å gråte til legen når han spurte hvordan jeg hadde det, det er bare så utrolig flaut, spesielt når han ikke er så flink på akkurat sånne ting, merker godt han blir brydd. Men jeg er vel neppe den første som har grått til legen:-)

Oj da, må ha vært skremmende og slitsomt psykisk med blødninger:eek::( men GODT hjertelyden var der fortsatt:D:D nå må du bare bruke den tiden du kan til å slappe av ;) er nok det beste for både deg og babyen!;)
Leger har sikkert sett all slags følelser :P og du er nok ikke den første nei..
Ønsker deg en finfin dag;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Rullende storebror asså? Håper han ikke slo seg.:)
Så deilig å få ligge til kl.08. Koselig å ha begge gutta liggende ved seg.

Skal si oss at du får gjort ting! Ha ei god studieøkt seinere i dag.:)
Ja, det hender en sjelden gang at han ruller ut når han ligger i underkøyen :p
Tror det gikk bra :D hehe!

Oj da, må ha vært skremmende og slitsomt psykisk med blødninger:eek::( men GODT hjertelyden var der fortsatt:D:D nå må du bare bruke den tiden du kan til å slappe av ;) er nok det beste for både deg og babyen!;)
Leger har sikkert sett all slags følelser :p og du er nok ikke den første nei..
Ønsker deg en finfin dag;):)

★Sender fra pipe-gjøken★

Takk, nei det er vel mange før meg:-) Får bare håpe det slutter nå:-)

Heisann

Ble 100% frem til slutten av måneden for å være sikker, tror egentlig det er det beste. Jeg er så utrolig sliten på grunn av alle smertene, fra armen min, og nå bekkenet i tillegg. Så nå får jeg finne ut om det virkelig er det beste å ikke være på jobb i det hele tatt. Begynte seff å gråte til legen når han spurte hvordan jeg hadde det, det er bare så utrolig flaut, spesielt når han ikke er så flink på akkurat sånne ting, merker godt han blir brydd. Men jeg er vel neppe den første som har grått til legen:)
BRA du ble fullt sykemeldt! Det høres ikke noe kjekt ut å ha det slk! :D
Håper du klarer å slappe av da!!

BRA du ble fullt sykemeldt! Det høres ikke noe kjekt ut å ha det slk! :D
Håper du klarer å slappe av da!!

Ja, jeg er så sliten, at jeg sovner lett. Han er gnien på sykmeldingen, så jeg så han vurderte den veeeldig lenge:-)

Ja, jeg er så sliten, at jeg sovner lett. Han er gnien på sykmeldingen, så jeg så han vurderte den veeeldig lenge:-)

Uff så kjedelig med en sånn lege! Min fastlege kaster nesten sykmeldingene etter meg :P haha han har ikke noe problemer med å gi :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Så bra at du fikk 100% slik at du får hvilt deg mye fremover. Greit å få samla opp litt energi for så å vurdere hvor mye energi man egentlig har.:)
Han har sikkert hatt gråtende gravide inne hos seg før, og han må bare ta det til seg når du reagerer med gråt når han spør hvordan du har det. Det sier litt om hvor sliten du er.♡
Håper du får slappa godt av hjemme nå da. Det viktigste er at du og lillemann har det bra.:)

Så bra at du fikk 100% slik at du får hvilt deg mye fremover. Greit å få samla opp litt energi for så å vurdere hvor mye energi man egentlig har.:)
Han har sikkert hatt gråtende gravide inne hos seg før, og han må bare ta det til seg når du reagerer med gråt når han spør hvordan du har det. Det sier litt om hvor sliten du er.♡
Håper du får slappa godt av hjemme nå da. Det viktigste er at du og lillemann har det bra.:)

Takk, jeg trengte å høre litt oppmuntrende ord i dag:-)

Uff så kjedelig med en sånn lege! Min fastlege kaster nesten sykmeldingene etter meg :p haha han har ikke noe problemer med å gi :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Synes de skal være litt rause med gravide, det er mye plager man kan få:-)

Synes de skal være litt rause med gravide, det er mye plager man kan få:-)

Ja det mener jeg å..kan jo i verste fall gå utover barnet om man ikke tar hensyn til hva kroppen trenger og ikke trenger.. og er glad min lege mener det samme :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Sjokolade-kaffe-kaken er ferdig :D
1378921740263.jpg

★Sender fra pipe-gjøken★

Back
Topp