Onsdaaaag :)

Hehe man lærer virkelig å sette pris på god form når man føler set bedre etter å ha vært syk;)
Hørtes jo kjempe godt ut, når jeg leste hva du hadde i den gryta:rolleyes::D
Her ble det makaroni (siden det er enklest for barna å spise) med kjøttdeig, løk, paprika, gulrot, purre og pastasaus (tomat) :D Emira spiser alltid bra når hun får dèt eller lasagne:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

Nammis, hørtes kjempegodt ut:D:) Ungene her i huset er og veldig glad i pasta, spagetti og makaroni:p alltid en vinner det:p

Jah, herlighet, digg og ikke være kvalm og faktisk ha energi:p;):D

God morgen, dag og kveld! :p
Her har det gått i ett idag, med forelesninger, shoppingrunde, besøk hos mamma og så har vo gjort rommet til Hermine nesten ferdig :D er riiimelig sliten og nå skal det bli godt med en kopp te og litt knekkebrød! :)
Men det blir ganske bra! Mangler ennå noen detaljer, som barnesenga :p men hun skal ikke flytte inn dit helt ennå, så blir lekerom enn så lenge :)
Vis vedlegget 30508
Vis vedlegget 30509
*Surfer mobilt*

Så utrolig fint det blei:D Hu kommer til og elske det, er jeg sikker på:D

God kveld damer! Nå er små trollet lagt i seng så nå har jeg en kveld foran meg med masse husarbeid, eller skal jeg gidde? :-P Etter en dag på jobb frister det ikke! Kanskje renske med meg det verste å heller slappe av, satser på det. ;-) Er bare en dag igjen på jobb før det er helg for vår det så da kan huset vaskes skikkelig, istede for litt og litt.

Thea sliter enda en del med nattesøvnen, mamma funker best som smokk tydeligvis. Så vurdere å gi mme, men er det lurt å gi når hun har reagert på melkeprodukter tidligere? Har ikke merket noe til det i det siste, eller vent, vi spiste fiskeboller i hvitsaus i går og i løpet av dagen har Theas eksem blusset skikkelig opp, tilfelle? :/
Kan nok høres ut som melkeallergi ja!
Er mange små her inne som har det! :confused: ;) men det finnes melkefri mme du kan prøve, Nutramien 2 bruker vi! Den er grisedyr da, men om hun blir testet av lege og får en diagnose kan man søke om å få det på blåresept! :)

God kveld damer! Nå er små trollet lagt i seng så nå har jeg en kveld foran meg med masse husarbeid, eller skal jeg gidde? :p Etter en dag på jobb frister det ikke! Kanskje renske med meg det verste å heller slappe av, satser på det. ;-) Er bare en dag igjen på jobb før det er helg for vår det så da kan huset vaskes skikkelig, istede for litt og litt.

Thea sliter enda en del med nattesøvnen, mamma funker best som smokk tydeligvis. Så vurdere å gi mme, men er det lurt å gi når hun har reagert på melkeprodukter tidligere? Har ikke merket noe til det i det siste, eller vent, vi spiste fiskeboller i hvitsaus i går og i løpet av dagen har Theas eksem blusset skikkelig opp, tilfelle? :/
Hvordan har hun reagert på melk tidligere da?
Ammer du?
Jeg hadde ikke sett noen grunn for å gi erstatning istedet for brystmelk så lenge ammingen fortsatt gikk greit da, spesielt om hun reagerer på melk i tillegg..

God morgen, dag og kveld! :p
Her har det gått i ett idag, med forelesninger, shoppingrunde, besøk hos mamma og så har vo gjort rommet til Hermine nesten ferdig :D er riiimelig sliten og nå skal det bli godt med en kopp te og litt knekkebrød! :)
Men det blir ganske bra! Mangler ennå noen detaljer, som barnesenga :p men hun skal ikke flytte inn dit helt ennå, så blir lekerom enn så lenge :)
Vis vedlegget 30508
Vis vedlegget 30509
*Surfer mobilt*

Så fint hun får det :D deilig å nærme seg slutten :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Heisann

Jeg har dessverre hatt noen små blødninger, var til legen i går, han fant heldigvis hjertelyden til den lille.
Ble 100% frem til slutten av måneden for å være sikker, tror egentlig det er det beste. Jeg er så utrolig sliten på grunn av alle smertene, fra armen min, og nå bekkenet i tillegg. Så nå får jeg finne ut om det virkelig er det beste å ikke være på jobb i det hele tatt. Begynte seff å gråte til legen når han spurte hvordan jeg hadde det, det er bare så utrolig flaut, spesielt når han ikke er så flink på akkurat sånne ting, merker godt han blir brydd. Men jeg er vel neppe den første som har grått til legen:-)
Godt å få delt det kjenner jeg, har ikke så mange som forstår meg.
Huff, skjønner godt du ble redd, sånt er så ekkelt! Men den lille har det nok helt fint, er jo ikke uvanlig med småblødninger i svangerskapet! ...kan det ha kommet etter sex f.eks? ;)
Bra du ble helt sykemeldt, tydelig at du behøver hvile om dagen! Du har jo allerede en baby du skal ha overskudd til å ta vare på ;) og nei, du er IKKE den første til å gråte hos legen! Det har jeg gjort maaange ganger :p ;)
Klem til deg! :)

Så fint hun får det :D deilig å nærme seg slutten :D

★Sender fra pipe-gjøken★
Ja! Har vært en laaaang prosess dette altså! :p var jo bare roterom før :eek: ;)
Mangler ennå de wallstickersene, og ny lampeskjerm + en nattlampe av noe slag oppå hylla :)

Hahah, mannen kalte med bare for kamelen han:D:D:D kunne glatt tisse i 5 min, blei aldri ferdig:p Joa, husker også det var vondt med spark av og til:eek:

Hahah ja det er merkelig at man kan gå på do såå ofte og at det har lagra seg like mye hver gang :P er spesielt på natten, den første doturen etter at jeg har lagt meg, som jeg av og til føler at jeg aaaaldri skal bli ferdig :P

Hehe ja hvertfall når det er spark mot ribbeina:eek: har ikke hatt så mye av det nå, men når jeg gikk med Emira, så var det sykt mye press på ribbeina på venstre side! Og verre ble det med spark.. hehe.m Var såå vondt at jeg var sikker på at det var brukket:eek::p men gikk over med engang hun var født, så var nok bare press :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Ser ut som om at bil var flotte saker! :)
Den bilen der fikk Hermine også til bursdagen! :) den er superpopulær! :D Tok litt tid, men nå har hun skjønt hvordan hun får spilt melodien selv, hurra! :confused: :p hun løper gjennom stua etter den og kræsjer i vitrineskapet så vinglassene klirrer :eek: ulempen med lita stue :p men det er en flott bil da! :)

Nammis, hørtes kjempegodt ut:D:) Ungene her i huset er og veldig glad i pasta, spagetti og makaroni:p alltid en vinner det:p

Jah, herlighet, digg og ikke være kvalm og faktisk ha energi:p;):D

Hehe er vel kanske typisk "barnemat" :P men jeg å liker pastaretter veeeeldig godt da..hihi.. er også populært med pasta og kylling i ostesaus eller fløtesaus..

Ja det kan jeg tenke meg:D du har jo vært i dårlig form sååå lenge:eek::( så det var på tide at kroppen fikk kriga bort de slemme basiluskene :P:D

★Sender fra pipe-gjøken★

NÅ fikk jeg lyst på kake :o

Hehe, måtte smake litt :P ellers skal den i fryseren så jeg har til bursdagsfeiring i helgen :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Ja! Har vært en laaaang prosess dette altså! :p var jo bare roterom før :eek: ;)
Mangler ennå de wallstickersene, og ny lampeskjerm + en nattlampe av noe slag oppå hylla :)

Går ikke så fort i svingene her heller, men er snart ferdig med rommet til Liana :D tar litt og litt hver dag;);)

Det blir jo sikkert kjempe fint når dere får rommet helt ferdig, syns også fargene dere har valgt var nydelige:D:rolleyes:

★Sender fra pipe-gjøken★

Ser ut som om at bil var flotte saker! :)
Den bilen der fikk Hermine også til bursdagen! :) den er superpopulær! :D Tok litt tid, men nå har hun skjønt hvordan hun får spilt melodien selv, hurra! :confused: :p hun løper gjennom stua etter den og kræsjer i vitrineskapet så vinglassene klirrer :eek: ulempen med lita stue :p men det er en flott bil da! :)
Ja, det var masse dingser og.lyder på den. Midt i blinken!:)
Hun snurrer på den rundingen som befinner seg under rattet der, ved den hvite musikknotten. Morro at det snurrer - drit i musikken liksom.:p

Back
Topp