MiO26
Betatt av forumet
God kveld damer! Nå er små trollet lagt i seng så nå har jeg en kveld foran meg med masse husarbeid, eller skal jeg gidde?
Etter en dag på jobb frister det ikke! Kanskje renske med meg det verste å heller slappe av, satser på det. ;-) Er bare en dag igjen på jobb før det er helg for vår det så da kan huset vaskes skikkelig, istede for litt og litt.
Thea sliter enda en del med nattesøvnen, mamma funker best som smokk tydeligvis. Så vurdere å gi mme, men er det lurt å gi når hun har reagert på melkeprodukter tidligere? Har ikke merket noe til det i det siste, eller vent, vi spiste fiskeboller i hvitsaus i går og i løpet av dagen har Theas eksem blusset skikkelig opp, tilfelle? :/
Thea sliter enda en del med nattesøvnen, mamma funker best som smokk tydeligvis. Så vurdere å gi mme, men er det lurt å gi når hun har reagert på melkeprodukter tidligere? Har ikke merket noe til det i det siste, eller vent, vi spiste fiskeboller i hvitsaus i går og i løpet av dagen har Theas eksem blusset skikkelig opp, tilfelle? :/