Onsdaaaag :)

God kveld damer! Nå er små trollet lagt i seng så nå har jeg en kveld foran meg med masse husarbeid, eller skal jeg gidde? :-P Etter en dag på jobb frister det ikke! Kanskje renske med meg det verste å heller slappe av, satser på det. ;-) Er bare en dag igjen på jobb før det er helg for vår det så da kan huset vaskes skikkelig, istede for litt og litt.

Thea sliter enda en del med nattesøvnen, mamma funker best som smokk tydeligvis. Så vurdere å gi mme, men er det lurt å gi når hun har reagert på melkeprodukter tidligere? Har ikke merket noe til det i det siste, eller vent, vi spiste fiskeboller i hvitsaus i går og i løpet av dagen har Theas eksem blusset skikkelig opp, tilfelle? :/

Ja hun var nok litt trøtt fortsatt ja ;) humøret er fortsatt ikke på topp, men det får gå. Er ikke hver dag jeg er i topphumør heller ;-)

He he, hadde vært kjedelig og vært støtt blid;)
Gikk det bedre etter hu fikk seg en lur?

Du har fått gjort mye! :) deilig med kylling grute da! :)

Fikk gjort litt idag iallfall:) Og formen har vært betydelig bedre enn på lenge:D Whoop whopp:D Ja, den smakte den;)

Så fint at formen er grei.:) Må ikke ødelegge den med husarbeid da.;)
Kyllinggryte hørtes godt ut. Hva har du i?

Har fått gjort litt idag;) Og formen er upåklagelig:D Har ikke vært i så god form på lenge:D Akkurat fått klipt mannen, det trengtes;):p hehe.. Kyllinggryte er kjempedigg:D Jeg har i 3 paprikaer som er skjært i biter, 4 kyllingfileter som er skjært i strimler, 1 stor løk, kjøtt&grillkrydder fra knorr, fløte, 1 boks med hermetiske tomater, pepper og salt:)

Hadde ikke gulrot, så blei ikke gulrot salat! Laga salat med squasj, agurk, appelsin, pære, hjertesalat og kokosmel:) Blei godt det;) Har man ikke det man skal bruke, bruker man det man har:p hihi

Hehe ja var godt hun sovna igjen, ellers hadde jeg måtte stått opp med en sutrete unge :p jeg sovner stort sett med engang hvis det er tidligere på natta, men siden det var nesten morgen så ble det litt vankeligere :p også begynte jeg å bli sulten så magen romla, og da begynte babyen å turne :p hahah..
Ja var luksus å ikke ha hatt tissepause før halv 6:D pleier stort sett å gå mellom 2-4 gagner iløpet av natten..hehe..

Ja tenk, jeg var like gammel som hun er nå, når hun ble født:eek: så tiden har virkelig flydd! Hehe.. og årene går ikke akkurat saktere når man har fått barn sjøl :p

★Sender fra pipe-gjøken★

Haha, sorry jeg ler, men husker hvor drittlei jeg var av og stå opp mange ganger på natta for og peepee da jeg var høygravid:p
hehe, den sulten kan omtrent gnage hull i magen;) åååh, det er såå herlig og kjenne de babysparka*drømme seg tilbake* Beste med og være gravid var akkurat de sparkene:) Ja, tia den flyr skummelt fort når man har fått barn:O

Så godt at formen er fin:D:D:D:D får håpe det fortsetter sånn!;):) ha en strålende inne-dag :D middagen høres nydelig ut! :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jaaaah, det er wonderful:D Er såå digg og være i bedre form:) Juppers, var kjempedigg med kyllinggryte;) Hva har dere spist idag?

Heisann

Jeg har dessverre hatt noen små blødninger, var til legen i går, han fant heldigvis hjertelyden til den lille.
Ble 100% frem til slutten av måneden for å være sikker, tror egentlig det er det beste. Jeg er så utrolig sliten på grunn av alle smertene, fra armen min, og nå bekkenet i tillegg. Så nå får jeg finne ut om det virkelig er det beste å ikke være på jobb i det hele tatt. Begynte seff å gråte til legen når han spurte hvordan jeg hadde det, det er bare så utrolig flaut, spesielt når han ikke er så flink på akkurat sånne ting, merker godt han blir brydd. Men jeg er vel neppe den første som har grått til legen:)
Godt å få delt det kjenner jeg, har ikke så mange som forstår meg.

Uff, stakkars! Fælt du måtte grine før du fikk 100% sykemelding, noe jeg mener du skulle hatt for lenge sia! Endelig kan du slappe litt av, hvile deg og SOVE<3 Ikke tenk på at du gråt, leger har sett og opplevd mye verre ting enn det:) Så bra han fant hjertelyden, guri så ekkelt med blødninger, ikke rart du har vært bekymra! Store klemmer til deg :smiley-angelic003

Haha, sorry jeg ler, men husker hvor drittlei jeg var av og stå opp mange ganger på natta for og peepee da jeg var høygravid:p
hehe, den sulten kan omtrent gnage hull i magen;) åååh, det er såå herlig og kjenne de babysparka*drømme seg tilbake* Beste med og være gravid var akkurat de sparkene:) Ja, tia den flyr skummelt fort når man har fått barn:O

Haha ja og er jo ikke lite man tisser heller da:eek: skulle tro jeg har holdt meg halve dagen! hahaha, skal bli godt å slippe å omtrent å bo på badet :P
Ja er godt å kjenne de sparkene:rolleyes: men kan være litt ubehaglig av og til:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Jaaaah, det er wonderful:D Er såå digg og være i bedre form:) Juppers, var kjempedigg med kyllinggryte;) Hva har dere spist idag?

Hehe man lærer virkelig å sette pris på god form når man føler set bedre etter å ha vært syk;)
Hørtes jo kjempe godt ut, når jeg leste hva du hadde i den gryta:rolleyes::D
Her ble det makaroni (siden det er enklest for barna å spise) med kjøttdeig, løk, paprika, gulrot, purre og pastasaus (tomat) :D Emira spiser alltid bra når hun får dèt eller lasagne:rolleyes::D

★Sender fra pipe-gjøken★

God morgen, dag og kveld! :p
Her har det gått i ett idag, med forelesninger, shoppingrunde, besøk hos mamma og så har vo gjort rommet til Hermine nesten ferdig :D er riiimelig sliten og nå skal det bli godt med en kopp te og litt knekkebrød! :)
Men det blir ganske bra! Mangler ennå noen detaljer, som barnesenga :p men hun skal ikke flytte inn dit helt ennå, så blir lekerom enn så lenge :)
1378927038919.jpg
1378927079431.jpg
*Surfer mobilt*

God morgen, dag og kveld! :p
Her har det gått i ett idag, med forelesninger, shoppingrunde, besøk hos mamma og så har vo gjort rommet til Hermine nesten ferdig :D er riiimelig sliten og nå skal det bli godt med en kopp te og litt knekkebrød! :)
Men det blir ganske bra! Mangler ennå noen detaljer, som barnesenga :p men hun skal ikke flytte inn dit helt ennå, så blir lekerom enn så lenge :)
Vis vedlegget 30508
Vis vedlegget 30509
*Surfer mobilt*
så fint hun får det :)

så fint hun får det :)

Takk! Håper hun blir enig ;)
Men hun syntes det var veldig gøy å leke der inne da det bare var et tomt rom, så spørs om det ikke blir enda bedre nå når får leker og møbler også der inne ;)

Dobbelpost?! :p
*Surfer mobilt*

Denne dagen fløy!
Har fått møtt studiegruppa mi og jobbet litt med gruppeoppgave! Vel hjemme igjen hadde roen senket seg her, det gikk veldig fint at søs la Eskil selvom de ikke har vært så mye alene sammen i det siste =) T sover godt og tungt etter fjelltur i dag, og niesen min på 11 overnatter til i morgen og går til skolen herfra :D
Litt husarbeid måtte gjøres nå i kveld, men nå har jeg fått tatt meg litt mat og plassert meg i sofaen!

Haha ja og er jo ikke lite man tisser heller da:eek: skulle tro jeg har holdt meg halve dagen! hahaha, skal bli godt å slippe å omtrent å bo på badet :P
Ja er godt å kjenne de sparkene:rolleyes: men kan være litt ubehaglig av og til:p

★Sender fra pipe-gjøken★

Hahah, mannen kalte med bare for kamelen han:D:D:D kunne glatt tisse i 5 min, blei aldri ferdig:p Joa, husker også det var vondt med spark av og til:eek:

Denne dagen fløy!
Har fått møtt studiegruppa mi og jobbet litt med gruppeoppgave! Vel hjemme igjen hadde roen senket seg her, det gikk veldig fint at søs la Eskil selvom de ikke har vært så mye alene sammen i det siste =) T sover godt og tungt etter fjelltur i dag, og niesen min på 11 overnatter til i morgen og går til skolen herfra :D
Litt husarbeid måtte gjøres nå i kveld, men nå har jeg fått tatt meg litt mat og plassert meg i sofaen!
Så bra at han syntes det var greit å bli lagt av henne :)
Vi har handla inn bilsol, seng, madrass, dyne, sengekant og sengetøy som Hermine skal ha hos svigers (de har betalt for alt), så nå er de veldig klare for at vi skal reise til Svalbard i november :p :eek: ;)

Back
Topp