OMG, OMG, OMG!!

MotherOfDragons

Elsker forumet
Stjerneskuddene 2024
Skuddårsspirene 2024
***Edit***

Mange som ønsker jeg holder denne oppdatert!

16. juli
Har oppdatert med bilder på skjult nå.
Egen tråd med oppdatering etter den store dagen :dance008

Da har jeg og mannen diskutert - og har funnet ut at vi ønsker å vie oss neste fredag uansett.

Vi kjører kjole og hvitt siden alt allikevel er kjøpt og betalt for.
Vi dropper fotograferingen, tar heller litt bilder med mobilkamera for minners skyld.
Vi dropper hotell og spa.
Men om jeg ikke er helt pumpa etter det så ønsker vi å skifte til finklær og gå ut og spise på fin restaurant fortsatt ❤️

Vi tror dette kan bli en fin mellomløsning. Også tar vi resten når formen er bedre, og vi slipper å bekymre oss for annet enn været :angel4 :Heartred

Onsdag 5. juli:
Ringen er kommet og bryllupsneglene er på plass! ❤️❤️

IMG_0748.jpegIMG_0749.jpegIMG_0712.jpeg

Søndag 25. juni:
Trosset formen og kom oss til lokasjonen vi ønsker å ha vielsen i dag:

IMG_0606.jpeg

Det er skikkelig fint! Nå håper jeg bare formen kommer seg nok til at vi får gjennomført dagen i det hele…

Torsdag 21.06:
Var og fikk prøveoppsett på brudefrisyren i dag! Ble skikkelig fornøyd.

I tillegg har jeg vært og fått tilpasset brudekjolen og skal gjøre noen små endringer på den.

Endte opp med å bestille masse hårpynt på nettet da jeg fant ingenting passende i butikker. Bestilte alt fra tiara - hårklemmer :laughing021 :smiley-ashamed005

Håper det kommer frem i tide..!

Tirsdag 13.06:
Var og bestilte øredobber til bryllupet i dag. De er såååå fine :Heartred :Heartred

IMG_0228.jpeg

Oppdatering 06.06:
I dag har jeg bestilt brudeslør, frisørtime, punktvipper (skal droppe mascara!), googlet hvordan lage min egen brudebukett, snakket med fotograf og prøvd å bestille lokale i tilfelle dårlig vær. Produktiv dag!

Oppdatering 05.06:
I går var vi og fant brudesuite med spaopphold. Så på bryllupsdagen skal vi sjekke inn på hotellet, skifte og spise middag på fin restaurant kun oss to. Deretter reise tilbake til hotellet og kose oss i spa-avdelingen og se solnedgangen på stranden fra basseng/boblebad :happy093
Tror det blir en perfekt dag :Heartpink Veldig glad jeg slipper stor fest mtp situasjonen nå og at jeg blir bare mer og mer sliten :hug003

Så nå har jeg lagt inn bilde av min kommende mann sin ring også :king:love017

Jeg har så tynne fingre at ringen min måtte spesialbestilles. Det minste de hadde var 52, og jeg bruker 48..

Så det var dessverre ingen garanti for at vi hadde den innen bryllupet 14. juli :dontknow :Heartred

Min herlige fine og gode samboer og soon to be dad.. vet dere hva han gjorde eller??

Han gikk ned på kne og FRIDDE!! :happy093
(Ringen er og får justert størrelse da jeg har barnehender..:laughing002 men legger ved bilde)

Vi har snakt om at vi ønsket å gifte oss på et tidspunkt, men nå mente han at det var på tide for han hadde et sterkt ønske om at vi var gift når lille bebis kom til verden :hug003:crybaby2

Jeg er i sjokk, men så utrolig glad!!! :Heartred:Heartred:love7:schocked028:happy093

Vedlegg

• 3E145D16-9AF0-4A68-BD82-C2957A5474EF.jpeg
    3E145D16-9AF0-4A68-BD82-C2957A5474EF.jpeg
    27,2 KB · Visninger: 54
  • IMG_4830.jpeg
    IMG_4830.jpeg
    37,1 KB · Visninger: 24
  • IMG_0604.jpeg
    IMG_0604.jpeg
    2,7 MB · Visninger: 11
Last edited:
Min herlige fine og gode samboer og soon to be dad.. vet dere hva han gjorde eller??

(Ringen er og får justert størrelse da jeg har barnehender..:laughing002 men legger ved bilde)

Vi har snakt om at vi ønsket å gifte oss på et tidspunkt, men nå mente han at det var på tide for han hadde et sterkt ønske om at vi var gift når lille bebis kom til verden :hug003:crybaby2

Jeg er i sjokk, men så utrolig glad!!! :Heartred:Heartred:love7:schocked028:happy093
Gratulerer så mye :love7

Ååå, så fantastisk :happy093. :love017 Gratulerer!
Blir det bryllup før fødsel også da? :D

Gratulerer så mye!

Sniker..
Gratulerer sååå mye!!! ❤️ Nydelig ring :love017

Gratulerer så mye!!! Det bare renner inn med overraskelser på deg i det siste :happy: så koselig! Nydelig ring!! :love7

Gratulerer!!! ❤️

Gratulerer så mye!!! Det bare renner inn med overraskelser på deg i det siste :happy: så koselig! Nydelig ring!! :love7
Haha!
Ja ikke sant.. ene sjokket etter det andre:laughing002

Håper det neste sjokket blir at vi får huset vi skal på visning på neste uke! Fingers crossed :Heartred

Og veldig fornøyd med ringen ja :Heartred
Jeg er meget minimalistisk når det kommer til ringer, så dette blir også gifteringen min :love017

Back
Topp