OMG, OMG, OMG!!

Jeg hadde vesken til høyre da jeg giftet meg i fjor :) Synes jeg fikk god plass til mobil og sminke
Den konvoluttveska? Brukte den i et selskap tidligere denne mnd, og synes den virket veldig flott ja! Den andre er basically et litt stort mobildeksel med plass til en lipgloss muligens :laughing021
 
Den konvoluttveska? Brukte den i et selskap tidligere denne mnd, og synes den virket veldig flott ja! Den andre er basically et litt stort mobildeksel med plass til en lipgloss muligens :laughing021
Ja konvoluttveska :)
Men veska skal du ikke bære så mye på bryllupsdagen. Tror min lå i en vinduskarm og så hentet jeg den når jeg skulle fikse på sminken osv:p
 
På grunn av formen så tror jeg ikke jeg kommer til å være i stand til å lage noe som helst :sorry:

Men jeg er i dialog med ei som kan lage for meg. Men blir fort 2000kr :dead:
Jeg laget en enkel brudebukett selv til bryllupet mitt, med hvite roser og hundekjeks(?!). Sikkert flere som vil ha litt mer stas enn min, men tenkte bare dele at det kan være enkelt, greit, fint og ikke kreve for mye energi
 

Vedlegg

  • IMG_1205.jpeg
    IMG_1205.jpeg
    2 MB · Visninger: 36
Jeg laget en enkel brudebukett selv til bryllupet mitt, med hvite roser og hundekjeks(?!). Sikkert flere som vil ha litt mer stas enn min, men tenkte bare dele at det kan være enkelt, greit, fint og ikke kreve for mye energi
Brudeslør☺️ kjempefin❤️
 
På grunn av formen så tror jeg ikke jeg kommer til å være i stand til å lage noe som helst :sorry:

Men jeg er i dialog med ei som kan lage for meg. Men blir fort 2000kr :dead:
Åååh, så kjipt at du e blitt så dårlig og innlagt❤️ håpe du kvikne til fort❣️

Hadde eg budd nærmere skulle eg ha laga til deg :) er det ein heilt spesiell type brudebukett du ønsker? Eller går det meir på blomstene? For om du ikkje er supernøyen så vil det lønne seg veldig å berre bestilla ein bukett med ønsket blomster. Dei vil jo areangere den i fin orden, og så kan du berre knytte rundt eit silkeband når du får den :)
 
Åååh, så kjipt at du e blitt så dårlig og innlagt❤️ håpe du kvikne til fort❣️

Hadde eg budd nærmere skulle eg ha laga til deg :) er det ein heilt spesiell type brudebukett du ønsker? Eller går det meir på blomstene? For om du ikkje er supernøyen så vil det lønne seg veldig å berre bestilla ein bukett med ønsket blomster. Dei vil jo areangere den i fin orden, og så kan du berre knytte rundt eit silkeband når du får den :)
Det var ingen dum idé! Nei er ikke veldig kresen, ønsker egentlig bare en med én spesiell blomst som hovedpunkt. Husker selvfølgelig ikke navnet på den i farten.
Legger ved noen inspo bilder :happy:

Du er grei da ❤️
 

Vedlegg

  • IMG_0518.jpeg
    IMG_0518.jpeg
    41,8 KB · Visninger: 20
  • IMG_0516.jpeg
    IMG_0516.jpeg
    69,9 KB · Visninger: 20
  • IMG_0515.jpeg
    IMG_0515.jpeg
    65,2 KB · Visninger: 21
  • IMG_0514.jpeg
    IMG_0514.jpeg
    100 KB · Visninger: 20
Peoner:love7
De er nydelige, jeg har også tenkt å ha sånne i buketten :happy:
Ja. Jeg fikk nylig opp øynene for de! Tror det må være favoritt blomsten :Heartred :Heartred

Skal sjekke om det går an å få laget en litt større bukett lignende en av de på bildene. Også kan jeg jo bare pynte den selv med sløyfebånd som du sier! :Heartred
 
Ja. Jeg fikk nylig opp øynene for de! Tror det må være favoritt blomsten :Heartred :Heartred

Skal sjekke om det går an å få laget en litt større bukett lignende en av de på bildene. Også kan jeg jo bare pynte den selv med sløyfebånd som du sier! :Heartred
Ja peoner er virkelig i sesong nå, dermed billige og enkelt å få tak i fine. Det er også favoritt blomst til ufattelig mange, så det er super vanlig å bestille ein ekstra fin bukett med peoner. Ville på forhånd ha valgt ut dei andre blomstene også, på den måten vil buketten bli forma akkurat slik du ønsker, uten å betale trippel pris for den ;) men kommer sjølvsagt ann på om du skal ha ein ganske stor då :)
 
Ja peoner er virkelig i sesong nå, dermed billige og enkelt å få tak i fine. Det er også favoritt blomst til ufattelig mange, så det er super vanlig å bestille ein ekstra fin bukett med peoner. Ville på forhånd ha valgt ut dei andre blomstene også, på den måten vil buketten bli forma akkurat slik du ønsker, uten å betale trippel pris for den ;) men kommer sjølvsagt ann på om du skal ha ein ganske stor då :)
Jeg vil ikke ha en svææær bukett.
Ca. på størrelse med denne synes jeg er passelig :

IMG_0518.jpeg

Håper mest at formen bedrer seg såpass at jeg kan sitte og pusle med dette selv.
Jeg er litt over gjennomsnittlig kreativ, har blant annet vært kakedekoratør.
Så en skarve blomsterbukett burde ikke være noe problem! :angel4

Er jo sykmeldt nå uansett så..
 
Hei damer..

Jeg trenger noen råd her nå.
Vi hadde jo planlagt følgende for bryllupsdagen neste fredag:

-Utendørs vielse i flotte naturområder
-Fotografering rett etter vielsen
-Sjekke inn på brudesuite, som også er et spahotell
-Reise videre å spise en bedre middag på fin restaurant, bare oss to
-Reise tilbake på hotellet og kose oss med basseng og boblebad i solnedgangen
-Spa og basseng + hjem dagen etterpå

Men nå.. nå føler jeg alt rakner :sad010:sad010

Formen er jo én ting.. jeg aner ikke hvilken form jeg kommer til å være i.
Jeg fortalte om bryllupsplanene til legen på sykehuset mtp at de skulle legge inn midline i armen - og at da måtte jo selvfølgelig denne bort neste torsdag til bryllupet og sånn. «Ja, det er klart» fikk jeg til svar.

Nå ETTER de har lagt inn midlinen får jeg beskjed om at om jeg velger å ta den bort neste torsdag så avslutter de dermed behandlingen.. så det måtte jeg «bestemme selv». I tillegg så kan jeg hverken være i basseng eller boblebad :arghh::sad010

Nå er jeg så rådvill… jeg føler valgene vi står med nå er følgende:

A: Vi gjennomfører vielsen, men dropper både spa og fotografering.. vi kan fortsatt dra ut og spise.. men da føler jeg å bruke masse penger på kjole og frisør blir en waste :arghh:

B: Vi gjennomfører vielsen, spør om fotograf kan redigere bort midline på hvert bilde hvor den synes.. og dropper fortsatt spaopphold.
Vi kan fortsatt dra ut og spise..

C: Vi utsetter alt til et senere tidspunkt hvor både formen og midline ikke er noe å snakke om. Dette blir da med stor sannsynlighet etter bebis er født.. og vel så det :sorry: :sorry:

D: Fjerner midline og satser på at jeg klarer meg uten behandling resten av svangerskapet… og da gjennomfører alt som planlagt.
 
Hei! Jeg har ikke bidratt i denne tråden før, men her kommer mine tanker sånn i første omgang.

Aller først; gratulerer så mye ned forlovelse og forestående bryllup. Så utrolig stas!!:Heartbigred

Mine tanker; Jeg ville utsatt det. Ikke bare pga den midlinene, men også pga form osv. skjønne jo veldig godt at du vil gifte deg nå. Men det jeg tenker er; om det blir slik at formen ikke er god og den midlinene kommer til å plage deg/irritere deg, og dere ikke får gjort det dere ønsker så ville jeg utsatt. Det er en stor dag, hvor man skal kose seg og slappe av og føle seg fin. Om dere ikke utsetter ville jeg i hvert fall tenkt nøye igjennom om dere kommer til å bli fornøyd tross begrensningene, og om du kommer til å klare å kose deg og føle deg vel og fin til tross for formen. :)
 
Jeg tror jeg ville prøvd å gjennomføre et minimum. Utsette spa og kanskje middag, men vielse og bilder om du tror du klarer. Bilder kan fikses på! (Hilsen tidligere fotojournalist) :)
Vi hadde vielse og foto under pandemien og så fest i fjor. Det var egentlig en velsig fin måte å gjøre det på ❤️
 
Da har jeg og mannen diskutert - og har funnet ut at vi ønsker å vie oss neste fredag uansett.

Vi kjører kjole og hvitt siden alt allikevel er kjøpt og betalt for.
Vi dropper fotograferingen, tar heller litt bilder med mobilkamera for minners skyld.
Vi dropper hotell og spa.
Men om jeg ikke er helt pumpa etter det så ønsker vi å skifte til finklær og gå ut og spise på fin restaurant fortsatt ❤️

Vi tror dette kan bli en fin mellomløsning. Også tar vi resten når formen er bedre, og vi slipper å bekymre oss for annet enn været :angel4 :Heartred :angelic:

Ringen er ankommet, og bryllupsneglene er på plass! ❤️❤️

IMG_0712.jpegIMG_0749.jpegIMG_0748.jpeg
 
Last edited:
Lykke til! Her kjørte vi og oppstykket, men måtte utsette tre ganger. En gang pga storebror bestemte seg for å tappe vannet dagen før planlagt bryllup :laughing025 første del ble gjennomført da han var 6 uker gammel, og neste del var planlagt til da han var 7 mnd gammel men ble utsatt 2 ganger pga covid. Siste del ble til slutt gjennomført som kombinert barnedåp og kirkebryllup og fest da lillesøster var 7 mnd :laughing025
 
Lykke til! Her kjørte vi og oppstykket, men måtte utsette tre ganger. En gang pga storebror bestemte seg for å tappe vannet dagen før planlagt bryllup :laughing025 første del ble gjennomført da han var 6 uker gammel, og neste del var planlagt til da han var 7 mnd gammel men ble utsatt 2 ganger pga covid. Siste del ble til slutt gjennomført som kombinert barnedåp og kirkebryllup og fest da lillesøster var 7 mnd :laughing025
Herlig! Men det er jo når alt ikke går som planlagt det som regel blir best! Eller hva..? :hilarious: :hilarious:
 
Har oppdatert med bilder på skjult nå.
Egen tråd med oppdatering etter den store dagen :dance008 :Heartred
 
Back
Topp