OMG, OMG, OMG!!

Jeg har enda tynnere fingre, så føler den :hilarious:
Håper du kan få den i tide, men er jo ikke krise uten, man jo ikke ha ringer :p
Nei.. det er jo ikke sånn at vi ikke blir gift om vi ikke har ring :laughing021
Men hadde jo vært kjekt å ha :love017

Vi bruker bare en annen under ringveksling worst case :happy:
 
I går var vi og fant brudesuite med spaopphold. Så på bryllupsdagen skal vi sjekke inn på hotellet, skifte og spise middag på fin restaurant kun oss to. Deretter reise tilbake til hotellet og kose oss i spa og se solnedgangen fra basseng/boblebad :happy093
Tror det blir en perfekt dag for oss :Heartpink Veldig glad jeg slipper stor fest mtp situasjonen nå og at jeg blir bare mer og mer sliten :dance008:love017
 
I går var vi og fant brudesuite med spaopphold. Så på bryllupsdagen skal vi sjekke inn på hotellet, skifte og spise middag på fin restaurant kun oss to. Deretter reise tilbake til hotellet og kose oss i spa og se solnedgangen fra basseng/boblebad :happy093
Tror det blir en perfekt dag for oss :Heartpink Veldig glad jeg slipper stor fest mtp situasjonen nå og at jeg blir bare mer og mer sliten :dance008:love017
Høres heilt fantastisk ut :love017 kanskje me må få oss ei snapchat gruppe innen bryllupet ditt, så me kan få litt sniktitt:cool:
 
Høres heilt fantastisk ut :love017 kanskje me må få oss ei snapchat gruppe innen bryllupet ditt, så me kan få litt sniktitt:cool:
Det var ingen dum idè hvis folk er sååå gira på å følge med.
Skjønner det jo. Elsker bryllup - det er jo sååå fint :Heartpink
 
Det var ingen dum idè hvis folk er sååå gira på å følge med.
Skjønner det jo. Elsker bryllup - det er jo sååå fint :Heartpink
Hadde snapchat gruppe med Julekulene 2021, det var så fint å bli litt bedre kjent og dela litt meir personlig. Me var mange som brukte 1.trimester på sofaen, så å kunne ha litt kontakt med andre i samme bås var veldig fint :) rekner med me kan få ei snapgruppe opp og gå når skjult er på plass ☺️
 
Hadde snapchat gruppe med Julekulene 2021, det var så fint å bli litt bedre kjent og dela litt meir personlig. Me var mange som brukte 1.trimester på sofaen, så å kunne ha litt kontakt med andre i samme bås var veldig fint :) rekner med me kan få ei snapgruppe opp og gå når skjult er på plass ☺️
Jepp! Er med på det :Heartpink tror ikke snap eksisterte sist jeg var gravid... guuuu så gammal jeg følte meg nå :laughing001
10 år siden??
 
Gratulerer :Heartred :Heartred :Heartred det blir en perfekt dag for dere :) jeg elsker kjærlighet! Og nå er jeg så hormonell at jeg griner bare jeg tenker på bryllup nesten, så :hilarious:
 
I dag har jeg bestilt brudeslør, frisørtime, punktvipper (skal droppe mascara!), googlet hvordan lage min egen brudebukett, snakket med fotograf og prøvd å bestille lokale i tilfelle dårlig vær. Produktiv dag! :happy:
 
I dag har jeg bestilt brudeslør, frisørtime, punktvipper (skal droppe mascara!), googlet hvordan lage min egen brudebukett, snakket med fotograf og prøvd å bestille lokale i tilfelle dårlig vær. Produktiv dag! :happy:
Eg har laga brudebukett i fleire av mine venninner/familie sine bryllup uten å ha erfaring. Det eg har gjort er å spør lokalbutikkene om eg kan få blomster som er for stygge til å selges til å øve med. Fekk fleire hundre roser til første bryllupet og øvde og øvde og øvde. Bestilte blomstene til brudebuketten hos den lokale blomsterbutikken og hu lot meg stå der på bryllupsdagen og lage buketten, og sa hu var tilgjengelig om eg trengte hjelp. Eg hadde nok ikkje beregna kor lang tid det ville ta å lage buketten, brudebuketter og slik knapphulsblomst til så mange, så hu hoppa inn på slutten og laga eit par knapphulsbuketter for meg. Det var altså SÅ kjekt :) den siste eg lagde var slik skikkelig nymotens vill, den var myyykje vanskeligere å lage:bag: men blei heldigvis bra til slutt ❤ så dette tenker eg du fikser lett som ein plett :)
 
Var og kjøpte øredobber i dag! De er sååå fine :happy: :Heartred

IMG_0228.jpeg


Fikk også 2 stk vesker i posten, legger ved bilder - vet ikke hvilken jeg skal ha enda! :hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_0011.jpeg
    IMG_0011.jpeg
    217,8 KB · Visninger: 31
  • IMG_0014.jpeg
    IMG_0014.jpeg
    36,8 KB · Visninger: 31
Veska som ser ut som en konvolutt var helt nydelig! Øredobber og :love7
Åå, den veska til høyre var veldig fin :love7 hvor har du bestilt de veskene fra? Skal også gifte meg, til neste år :joyful:
Syns også øredobbene var nydelige
Tusen takk! Veskene er begge fra Zalando. Den hvite er litt større enn jeg trodde, men jeg skal teste sammen med kjolen å se :happy:

Øredobber er fra gullfunn! :love017:Heartred
 
Var og fikk prøveoppsett på brudefrisyren i dag! Ble skikkelig fornøyd.

I tillegg har jeg vært og fått tilpasset brudekjolen og skal gjøre noen små endringer på den.

Endte opp med å bestille masse hårpynt på nettet da jeg fant ingenting passende i butikker. Bestilte alt fra tiara - hårspenner :angel4 :smiley-ashamed005

Håper det kommer frem i tide..
 
Var og fikk prøveoppsett på brudefrisyren i dag! Ble skikkelig fornøyd.

I tillegg har jeg vært og fått tilpasset brudekjolen og skal gjøre noen små endringer på den.

Endte opp med å bestille masse hårpynt på nettet da jeg fant ingenting passende i butikker. Bestilte alt fra tiara - hårspenner :angel4 :smiley-ashamed005

Håper det kommer frem i tide..
Du får oppretta ein tråd på skjult og, så me kan få sjå bilder xsmile6xsmile6
 
Eg har laga brudebukett i fleire av mine venninner/familie sine bryllup uten å ha erfaring. Det eg har gjort er å spør lokalbutikkene om eg kan få blomster som er for stygge til å selges til å øve med. Fekk fleire hundre roser til første bryllupet og øvde og øvde og øvde. Bestilte blomstene til brudebuketten hos den lokale blomsterbutikken og hu lot meg stå der på bryllupsdagen og lage buketten, og sa hu var tilgjengelig om eg trengte hjelp. Eg hadde nok ikkje beregna kor lang tid det ville ta å lage buketten, brudebuketter og slik knapphulsblomst til så mange, så hu hoppa inn på slutten og laga eit par knapphulsbuketter for meg. Det var altså SÅ kjekt :) den siste eg lagde var slik skikkelig nymotens vill, den var myyykje vanskeligere å lage:bag: men blei heldigvis bra til slutt ❤ så dette tenker eg du fikser lett som ein plett :)
På grunn av formen så tror jeg ikke jeg kommer til å være i stand til å lage noe som helst :sorry:

Men jeg er i dialog med ei som kan lage for meg. Men blir fort 2000kr :dead:
 
Back
Topp