Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
EnigEnig med deg! Ikke vask!
Det er heller ikke alle som vet hvordan man skal vaske tøy riktig, så i verste fall risikerer man å ødelegge plagget.
Hvorfor vaske?Vasker å leveres tilbake
Da vasker de vel på nytt daHvorfor vaske?
Tenk om eieren er allergisk mot skyllemiddelet eller såpen du bruker?
Hvorfor vaske?
Tenk om eieren er allergisk mot skyllemiddelet eller såpen du bruker?
Da vasker de vel på nytt da
Nei vel jeg vasker uansett klærne, leverer ikke brukte klær tilbake uvaskwt jeg, hadde blitt en smule irritert selv om noen hadde brukt klærne med et uhell å så leverte de tilbake møkkete.Det fungerer ikke for alle.
Nei det beholdes selvfølge ikke. [emoji6]
Jeg fant igjen strikkejakka til frøkna på en annen jente sin plass i bhg plutselig, hadde ikke egentlig savna den, men det slo meg at det var lenge siden jeg hadde sett den.
Tok en nærmere kikk, og da var det vår. Den var i tillegg kjøpt brukt, så visste hva det hadde stått i den fra før
Men dere som vasker klærne før dere gir dem tilbake; jeg hadde satt pris på om det IKKE ble vasket før jeg fikk det tilbake... Ungene her tåler ikke alle typer vaskemiddel... Særlig ikke eldste. Han får ganske ille utslett... Så jeg ville heller vasket klærne hjemme selv. Så det er noe å tenke over faktisk. [emoji6] Ikke alle barn tåler alt av sånt, og det er ganske dumt hvis de får utslett/blir dårlige/får astmaanfall av parfymestoffer ol..
Det er ofte vanskelig å få vasket ut av klær igjen og. Jeg har måttet kvitte meg med arvetøy pga kraftig vaskemiddellukt.. Og det er jo synd.
Nei det er ikke alltid det fungerer. Parfymestoffer blir sittende igjen i klærene og går ikke lett bort i vask. Da er allerede klærne ødelagt for vår del og må kastes/sendes videre.Da vasker de vel på nytt da
Som skrevet over så leverer jeg altså ikke brukte klær uvaskwt tilbake , det kunne ikke falt meg inn.Nei det er ikke alltid det fungerer. Parfymestoffer blir sittende igjen i klærene og går ikke lett bort i vask. Da er allerede klærne ødelagt for vår del og må kastes/sendes videre.
Samme herJeg vasker kun med uparfymert og det som skal vaskes skånsomt kun på finvask eller ullvask og uten skyllemiddel på teknisk tøy og kun i like farger.
.
Og om alle gjør det må potensielt noen faktisk "kaste" (fretex) klærene sine.Som skrevet over så leverer jeg altså ikke brukte klær uvaskwt tilbake , det kunne ikke falt meg inn.
Da må de nesten gjøre det da.Og om alle gjør det må potensielt noen faktisk "kaste" (fretex) klærene sine.
Da må de nesten gjøre det da.
Nå har ikke det vært noe stort problem o grunn hverken at man ikke tåler eller at vi får med feil hjem
Hvorfor lager du problem av noe som ikke er et problem u grunn?Fint for deg
Kjipt for den allergiske ungen som må kaste yndlingsgenseren sin fordi noen ikke bare kan ta den av og legge den tilbake uten å gjennomsyre den i parfyme.
Ikke du ,men veldig, veldig mange andre har det. Og om alle vasker klær så får mange allergikere hjem klær vasket med parfymert såpe og skyllemiddel som faktisk er et problem for mange. Et plagg i vaskemaskinen og hele klesvasken lukter i to dager. Og mange unger får eksem av det, mine "bare" klør seg så de er fulle av kloremerker.Hvorfor lager du problem av noe som ikke er et problem u grunn?
Jeg bruker ikke parfymert vaskemiddel så det er virkelig ikke et problem
Fint for deg
Kjipt for den allergiske ungen som må kaste yndlingsgenseren sin fordi noen ikke bare kan ta den av og legge den tilbake uten å gjennomsyre den i parfyme.