Men da er det nå hvertfall bare å ta det tilbake tenker jeg.Ja enda verre når alle låne klærne er merket med tusj med bhg sitt navn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men da er det nå hvertfall bare å ta det tilbake tenker jeg.Ja enda verre når alle låne klærne er merket med tusj med bhg sitt navn.
Hadde dere beholdt klærne da?
Virker som noen har stjelt klær av lillemann i bhg.
Jeg var sikker på at jeg hadde merket en helt ny fleecedress men denne ble borte første dagen, og nå ser jeg en hengende på en annen sin plass i samme str og med et anna navn..
Kan jeg spørre de?
Hadde dere beholdt klærne da?
Virker som noen har stjelt klær av lillemann i bhg.
Jeg var sikker på at jeg hadde merket en helt ny fleecedress men denne ble borte første dagen, og nå ser jeg en hengende på en annen sin plass i samme str og med et anna navn..
Kan jeg spørre de?
Selvfølgelig ikke. Man tar ikke andres klær. Jeg får aldri med meg andres tøy hjem heller. Skjedd et par ganger da mormora har hentet og ikke har på briller osv... vasket og levert tilbake.
Men vet noen gjør det. Jeg klistrer på merkelapp med navn og så skriver jeg i tillegg på dyre klær, gjerne et litt bortgjemt sted. Feks på dresser så er det vaskelapp nede på sida inni i tillegg til lapp i nakken. Fjerner de lappen så står det allikevel navn på vaskelappen langt nedi inni. Busted!
Fikk med feil tøy på onsdag, vasket og levert tilbake
Hadde aldri beholdt klærne nei, vasker og legger de tilbake i bhg.
I barnehagen vår er det flust av barn med samme type klær, spesielt ulltøy, så har fått med feil hjem mange ganger. Pleier vaske det og ta med tilbake og så får barnehagen finne ut hvem det er sitt (som regel umerket tøy som blir sendt med feil). Jeg merker alt av mini sitt tøy med merketusj, tror ikke jeg kan huske at noe av vårt tøy har blitt sendt med noen andre med feil noen gang, det er i så fall veldig få ganger på mange år. Har aldri opplevd at noe har forsvunnet i de 6 årene jeg har hatt barn i barnehagen.
Se innlegget mitt over [emoji6]Nei, jeg hadde ikke beholdt. Jeg hadde gitt den til de i bhg og sagt at denne ble med hjem med en feiltakelse, men jeg fant ikke navn. Evnt også at jeg hadde vaska den om den ble tilgrisa [emoji23]
Men for å spørre andre om det spm skulle jeg vært veldig sikker i min sak altså. For vi bor en liten plass. Og oddsen er veldig stor at flere har samme plagg gitt. I samme str. Da de fleste bruker samme str i en avd syns jeg da.
Lærdommen er vel å merke det
Nei det beholdes selvfølge ikke. [emoji6]
Jeg fant igjen strikkejakka til frøkna på en annen jente sin plass i bhg plutselig, hadde ikke egentlig savna den, men det slo meg at det var lenge siden jeg hadde sett den.
Tok en nærmere kikk, og da var det vår. Den var i tillegg kjøpt brukt, så visste hva det hadde stått i den fra før
Men dere som vasker klærne før dere gir dem tilbake; jeg hadde satt pris på om det IKKE ble vasket før jeg fikk det tilbake... Ungene her tåler ikke alle typer vaskemiddel... Særlig ikke eldste. Han får ganske ille utslett... Så jeg ville heller vasket klærne hjemme selv. Så det er noe å tenke over faktisk. [emoji6] Ikke alle barn tåler alt av sånt, og det er ganske dumt hvis de får utslett/blir dårlige/får astmaanfall av parfymestoffer ol..
Det er ofte vanskelig å få vasket ut av klær igjen og. Jeg har måttet kvitte meg med arvetøy pga kraftig vaskemiddellukt.. Og det er jo synd.