Om man blir syk...

Må bare klare seg selv :(
Som alenemor har jeg måttet ta meg av to unger med spysjuka imens jeg har hatt det selv.
Forferdelig når det står på, men jeg hadde ikke akkurat noe valg!
 
For ikke å glemme at det bare må lages middag og matpakker og hjelpes med lekser.

Og så må man bare sove og hvile når man kan.

Har man ingen til å hjelpe seg så er det utrolig hva man klarer
 
Vi har vert der. Og ja, alt går om man må. Helt grusomt å tenke tilbake på[emoji58]

Samme her! Bare at her har feks jentungen en tendens til å bli dårlig hver gang gubben er borte på jobb også [emoji23] blir spennende når nr 2 kommer.. men jentungen er heldigvis så stor at hun «klarer seg selv». Trenger kun litt overvåkning og småhjelp..
 
Jeg har ingen, og må simpelt nok klare meg selv. Man klarer det man må klare.
Husker jeg hadde spysyken en gang, og det var ILLE. Lå halvdød på sofan og klarte ingenting. Så ringer telefon. Minste har fått diaré i bhg, og må sendes hjem. Var oppe å spratt øyeblikkelig. Husker jeg så godt som falt om når mannen kom hjem på ettermiddagen da :p Tenker psyken spiller mye inn.
 
Jeg måtte bare ta meg av ungen uansett. Ta alt i sakte tempo. Noen lure enkle løsninger å ty til. Både ved omgangssyke og hypermeisis. Omgangssyken er kortvarig og da får man bare ta det aller nødvendigste som mat, bleieskift osv. Ved hypermeisis prøvde jeg bare å planlegge godt (finne lure løsninger som funker) og ha god tid.
 
Back
Topp