Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff daTitter innom etter en heftig dag på jobben. 12 stk av 35 sjukede fleste ligg rett ut med feber
![]()
I dag var det 13 og i morgen blir det 14 om ingen kjem at for je er sylte forkjøletUff dadet var mange!!
Fysj....god bedring!I dag var det 13 og i morgen blir det 14 om ingen kjem at for je er sylte forkjølet![]()
Takk.... det er fader ikke lenge sia sist. Men je er potte tett igjenFysj....god bedring!![]()
Nei, kan jo ikke være mer enn 1-2 uker siden???Takk.... det er fader ikke lenge sia sist. Men je er potte tett igjen
Tror det er 2 uker sia på fredag. Skjønner ikke dette je. Og de andre skylder på influensa men det tror ikke je at je har, je er bare helt potta tett av snørr.....Nei, kan jo ikke være mer enn 1-2 uker siden???
Æsj, så kjedeligTror det er 2 uker sia på fredag. Skjønner ikke dette je. Og de andre skylder på influensa men det tror ikke je at je har, je er bare helt potta tett av snørr.....
Ja skjerpingsMå bli flinkere jeg altså når det gjelder denne tråden! Er uhelbredelig tror jeg :-o
Ja det skjønner jeg jo! :-oJa skjerpings
Jeg og Nes føler oss litt alene her![]()
Jeg også! Altfor kaldt ute nå!Innom igjen...fryser![]()
Ja, det er her du finner henneJa det skjønner jeg jo! :-o
Også savner jeg Nes så må jo innom hit! :-o