Godt å høreMen er tilbake nå ;-)
Skal ihvertfall være tilbake ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt å høreMen er tilbake nå ;-)
Skal ihvertfall være tilbake ;-)
Blir jo litt ekstra arbe på deg når eks er borte, jajada, er fortsatt forkjøla, men mye bedre enn je var![]()
Nå har jeg levert i barnehage, jobbet 1,5 time, så nå skal jeg nyte litt mat og kakao før je må ut å hente ved( og bakdelen med å ha kastet ut xen er at je må helt oppi låven
)
Måtte jobbe litt, det er vel bakdelen med å ha fått en høyere stilling som har enkelte arbeidsoppgaver uten vikar![]()
Også driver de tillitsvalgte å utformer motsvar på flyttingen hos oss, og de har frist til i morgen, så je måtte hente inn noen opplysninger de trengte![]()
det er ved i 1-1,5 kubikk sekker her, og de kjørte han rett utenfor døraBlir jo litt ekstra arbe på deg når eks er borte, jamen det er nok verdt det
Håper bedriften vil revurdere flytteplaneneflink du!
Ja er det :-D vil jo vise at vi er aktive om ikke annet ;-)så braGrett å holde litt liv her ute også
![]()
Ja må det :-DDa får vi ta vare på henne i denne tråden da![]()
Er tilbake igjen så dette virker lovende ;-)Godt å høre![]()
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg! :-odet er ved i 1-1,5 kubikk sekker her, og de kjørte han rett utenfor døra, skal vel ikke klage for han har kjørt 6 stk for meg i år også
![]()
Men nå er det bare 1/2 sekk igjen, og den føler jeg at jeg MÅ spare litt til endag det virkelig trengs med ved tett ved døra.....
Så da får jeg bare leve med å måtte hente den litt lenger unna, og bakdelen med å være hjemme hele dagen og det er 15 blå ute er jo at det går MYE ved![]()
Men JA, det er absolutt verdt litt ekstra arbe![]()
Ja vi håper de snur i denne saken, endringer blir det uansett, men vi håper vi får ha produksjon der vi er enda.....
jepp, ser jo helt dødt ut her om det ikke skjer noe her ute på åpentJa er det :-D vil jo vise at vi er aktive om ikke annet ;-)
det er ikke fattet noe styrevedtak på flyttingen enda, det er bare en prosjektgruppe som ønsker å flytte, så de tillitsvalgte i fabrikken har frist til i morgen på å levere ett tilsvar på dette. så skal alt opp i styret i Mars, og da blir det bestemt hva som skjer videre.....Nå er det noe jeg ikke har fått med meg! :-o
Kan det hende de fortsatt kan ha produksjon hos dere?
Haha....går nok unna med ved, jadet er ved i 1-1,5 kubikk sekker her, og de kjørte han rett utenfor døra, skal vel ikke klage for han har kjørt 6 stk for meg i år også
![]()
Men nå er det bare 1/2 sekk igjen, og den føler jeg at jeg MÅ spare litt til endag det virkelig trengs med ved tett ved døra.....
Så da får jeg bare leve med å måtte hente den litt lenger unna, og bakdelen med å være hjemme hele dagen og det er 15 blå ute er jo at det går MYE ved![]()
Men JA, det er absolutt verdt litt ekstra arbe![]()
Ja vi håper de snur i denne saken, endringer blir det uansett, men vi håper vi får ha produksjon der vi er enda.....
Flott å ha deg tilbakeEr tilbake igjen så dette virker lovende ;-)
Det håper vi å... men er redd vi ikke har marginene på vår side....Haha....går nok unna med ved, ja
Også er det så koselig å fyre når man går hjemme...
Krysser fingre for videre produksjon![]()
Håpe du fikk kjøpt mye fint daInnom etter shopping og flere tusen fattigere![]()
Man må ha troen og håpet oppe, snuppaDet håper vi å... men er redd vi ikke har marginene på vår side....
Masse klær til meg selvHåpe du fikk kjøpt mye fint da![]()
ja ikke annet å gjøre om dagen.....Man må ha troen og håpet oppe, snuppa![]()
åååå så godt a gitt, gratulerer med en flott handelMasse klær til meg selv
Det var deilig å endelig finne noe![]()
Nei, viktig å ikke miste motetja ikke annet å gjøre om dagen.....