Om du titter innom

jada, er fortsatt forkjøla, men mye bedre enn je var :p
Nå har jeg levert i barnehage, jobbet 1,5 time, så nå skal jeg nyte litt mat og kakao før je må ut å hente ved :p ( og bakdelen med å ha kastet ut xen er at je må helt oppi låven :p )

Måtte jobbe litt, det er vel bakdelen med å ha fått en høyere stilling som har enkelte arbeidsoppgaver uten vikar :p
Også driver de tillitsvalgte å utformer motsvar på flyttingen hos oss, og de har frist til i morgen, så je måtte hente inn noen opplysninger de trengte :)
Blir jo litt ekstra arbe på deg når eks er borte, ja:P men det er nok verdt det;)
Håper bedriften vil revurdere flytteplanene:) flink du!

Blir jo litt ekstra arbe på deg når eks er borte, ja:p men det er nok verdt det;)
Håper bedriften vil revurdere flytteplanene:) flink du!
det er ved i 1-1,5 kubikk sekker her, og de kjørte han rett utenfor døra :p, skal vel ikke klage for han har kjørt 6 stk for meg i år også :P
Men nå er det bare 1/2 sekk igjen, og den føler jeg at jeg MÅ spare litt til endag det virkelig trengs med ved tett ved døra.....
Så da får jeg bare leve med å måtte hente den litt lenger unna, og bakdelen med å være hjemme hele dagen og det er 15 blå ute er jo at det går MYE ved :p

Men JA, det er absolutt verdt litt ekstra arbe :)

Ja vi håper de snur i denne saken, endringer blir det uansett, men vi håper vi får ha produksjon der vi er enda.....

det er ved i 1-1,5 kubikk sekker her, og de kjørte han rett utenfor døra :p, skal vel ikke klage for han har kjørt 6 stk for meg i år også :P
Men nå er det bare 1/2 sekk igjen, og den føler jeg at jeg MÅ spare litt til endag det virkelig trengs med ved tett ved døra.....
Så da får jeg bare leve med å måtte hente den litt lenger unna, og bakdelen med å være hjemme hele dagen og det er 15 blå ute er jo at det går MYE ved :p

Ja vi håper de snur i denne saken, endringer blir det uansett, men vi håper vi får ha produksjon der vi er enda.....
Nå er det noe jeg ikke har fått med meg! :-o
Kan det hende de fortsatt kan ha produksjon hos dere?

Nå er det noe jeg ikke har fått med meg! :-o
Kan det hende de fortsatt kan ha produksjon hos dere?
det er ikke fattet noe styrevedtak på flyttingen enda, det er bare en prosjektgruppe som ønsker å flytte, så de tillitsvalgte i fabrikken har frist til i morgen på å levere ett tilsvar på dette. så skal alt opp i styret i Mars, og da blir det bestemt hva som skjer videre.....
Kan vel sies at mulighetene for videre drift er ganske minimale, men det er da en liten svinnende mulighet :P

Haha....går nok unna med ved, ja:p
Også er det så koselig å fyre når man går hjemme...
Krysser fingre for videre produksjon:)

Back
Topp