Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik det virker på meg så tror dom at vi mener at vi gjør alt for en jobb i orkla. Jeg har 2 ganger fått beskjed om at jeg kan selge gården og flytte til elverum og 1 gang fått beskjed om at je kan søke barnehageplass i elverum. Så trangt er ikke arbeidsmarkedet her at noen av delene engang blir vurdertDette må de jo forventeat folk ser seg om etter noe annet når framtiden i bedriften er som den er
![]()
Nei, det får da være grenser?!Slik det virker på meg så tror dom at vi mener at vi gjør alt for en jobb i orkla. Jeg har 2 ganger fått beskjed om at jeg kan selge gården og flytte til elverum og 1 gang fått beskjed om at je kan søke barnehageplass i elverum. Så trangt er ikke arbeidsmarkedet her at noen av delene engang blir vurdert
Bra noen ser det på samme måten som meg....Nei, det får da være grenser?!
Man selger jo ikke gård og grunn!!
Hadde ihvertfall ikke vært aktuelt herBra noen ser det på samme måten som meg....![]()
Ikke her hell. Hadde det vært eneste muligheten for jobb så kanskje je hadde flyttet. Men så krise er det ikke. Er tross alt endel annet å gjøre rundt her. Og med dette alternativet kan je gå ned over 100 000 i året om je finn noe i nærområdet. Er minst det je taper på å kjøre så langt. Samt å redusere stilling for å rekke barnehageHadde ihvertfall ikke vært aktuelt her![]()
Er ganske sikker på at du finner noe annetIkke her hell. Hadde det vært eneste muligheten for jobb så kanskje je hadde flyttet. Men så krise er det ikke. Er tross alt endel annet å gjøre rundt her. Og med dette alternativet kan je gå ned over 100 000 i året om je finn noe i nærområdet. Er minst det je taper på å kjøre så langt. Samt å redusere stilling for å rekke barnehage
Tja. Kontor av noe slag ser je etter da.Er ganske sikker på at du finner noe annet
Å flytte må jo være absolutt siste utvei...skal mye til at det blir sååå krise
Har du noen ide om hva du vil gjøre da? Hva slags jobb kan du tenke deg?![]()
Krysser fingre for at du finner noe spennendeTja. Kontor av noe slag ser je etter da.![]()
Håper jeg også. Har jo en forelda utdannelse i regnskaps. Også har jeg endel erfaring med ordre og transportstyring.så jeg håper egentlig å komme over noe enten på ett ordrekontor ell styring av transport. Gjerne med litt regnskap i tilleggKrysser fingre for at du finner noe spennende![]()
God morgen til deg åGod morgen jenter![]()
Da har du jo masse erfaring og burde være attraktivHåper jeg også. Har jo en forelda utdannelse i regnskaps. Også har jeg endel erfaring med ordre og transportstyring.så jeg håper egentlig å komme over noe enten på ett ordrekontor ell styring av transport. Gjerne med litt regnskap i tillegg![]()
Får jammen tro det. Bakdelen er at je ikke er en kløpper i språk. Men har da fått endel erfaring der også siste året. Med leverandører over hele verden og en økonomiavdeling i tallinDa har du jo masse erfaring og burde være attraktiv![]()
Da blir nok ikke det noe problemFår jammen tro det. Bakdelen er at je ikke er en kløpper i språk. Men har da fått endel erfaring der også siste året. Med leverandører over hele verden og en økonomiavdeling i tallin![]()