til deg selv?Innom etter å ha bestilt klær for flere tusen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
til deg selv?Innom etter å ha bestilt klær for flere tusen![]()
Samme tenker jeg. Ellers koster de 199,- på xxl, sånne justerbare som går over noen str. Men vet ikke hvor langt ned i str de går. Europris har også så jeg til ikke altfor mye.kunne tenkt meg å prøvd det på hu her også, men da må jeg komme over noen brukte, orker ikke å gi flere 100 kr for noe som blir brukt så lite![]()
haha ja noe så vanvittig, unners på henn hu har arvet det fraHaha...ei sta lita frøken![]()
De gleder seg til å treffe lekekameratene igjenJa det har vi merka her i helga og, særlig i dag.
hmmm det får je sjekke, for skøyter syns je er artig, og nå fikk a jo langrennski i julaSamme tenker jeg. Ellers koster de 199,- på xxl, sånne justerbare som går over noen str. Men vet ikke hvor langt ned i str de går. Europris har også så jeg til ikke altfor mye.
Nei, si dethaha ja noe så vanvittig, unners på henn hu har arvet det fra![]()
haha ante meg igrunnenEr du gal
Bare til barna...![]()
Haha, det har ikke jeg hjerte til hellerhaha, her er skapene fulle( og fullere ble dom etter xen kom igjen fra danmark i dag) så jeg får bare leve med at det blir alt for enkelt å snoke, for jeg har ikke hjerte til å kaste så mye snop
er igrunnen redd det kan være fra meg, selv om jeg skylder det på sia til far hennesNei, si det![]()
Ja veldig snillSå "snill" han er da!!
Vi er heldigvis snart tomme![]()
Hehe...ja de fikk ikke så mye klær til jul som jeg håpet påhaha ante meg igrunnen![]()
Da får de sikkert mye fint :-DVar bare til barna!!![]()
Hehe.. godt du innrømmer det selver igrunnen redd det kan være fra meg, selv om jeg skylder det på sia til far hennes![]()
så det får bare ligge i skapet, og skape en stor fristelse for megHaha, det har ikke jeg hjerte til heller![]()
Ihvertfall mye nødvendigDa får de sikkert mye fint :-D
haha er jo utstyrt med litt selvinnsikt da, selv om jeg ikke liker å innrømme detHehe.. godt du innrømmer det selv![]()
Ja de savner nok lekekompiser.De gleder seg til å treffe lekekameratene igjen
Og lillegutt savner favoritt-"tanta" sisnakker bare om Nina
![]()
Ja sjekk det ut.hmmm det får je sjekke, for skøyter syns je er artig, og nå fikk a jo langrennski i jula![]()
for det tror jeg kan være gøy, selv om hu hissigproppen min mest sannsynlig ikke har tålmodighet til å lære seg detJa sjekk det ut.![]()