Uff...ja den er nok ikke enkelhar igjen den værste je, fra snuppa til hennes far, har da faktisk ikke den villeste anelse om hva det skal bli...... har rammet inn barnehage bilde da, men må vel finne på noe annet også
Bilde er koselig da!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff...ja den er nok ikke enkelhar igjen den værste je, fra snuppa til hennes far, har da faktisk ikke den villeste anelse om hva det skal bli...... har rammet inn barnehage bilde da, men må vel finne på noe annet også
Ja du kan så si. Men det var jo slik når han bodde her ogsåSå ufattelig dårlig gjort å prioritere fest foran sin egen datter![]()
Var det spennende?titter innom mens jeg ser på finalen i 71 grader nord![]()
Satse på han syns det da selv om han aldri ser henneUff...ja den er nok ikke enkel
Bilde er koselig da!
Haha...ei viljesterk lita frøkenhuff tror jeg har lest alt for mye boka om Albert som ikke vil sove til vesla her, i kveld har hun vært helt umulig, har hylt som en gal og ville alt som er etter hun hadde lagt seg...... og når ikke noe annet virket hadde hun vondt alle steder(hodet, magen og beina) mor skulle tross alt se finalen i 71 grader nord så da viket mine prinsipper så hun fikk se på tv, og etter ca 20 min med drømmehagen ble det vist jammen meg natta.......![]()
Ja, det var jo detJa du kan så si. Men det var jo slik når han bodde her også
Da burde han jo ihvertfall sette pris på detSatse på han syns det da selv om han aldri ser henne
Bare sett på slutten av hver episode jeg kolliderer jo med jakten på kjærligheten.Var det spennende?
Ikke fulgt med i år, jeg..
Nei er vist virkelig ikke det jeg gjør idagHehe...ikke noe stress da![]()
Å nei, full krasj er kriseBare sett på slutten av hver episode jeg kolliderer jo med jakten på kjærligheten.var spennende mellom 2. Hu siste har je levd på de andre hele veien og hu klarte seg ganske dårlig alene....
![]()
Neimen RonjaR daSikkert ikke en dritt![]()
Vel hun spurte ikke etter den engangHåper fortsatt hun ikke vil ha den![]()
Nei det var en av gutta som vant. Og je syns det var fortjentÅ nei, full krasj er krise
Håper ikke hun som ikke klarte seg alene vant???
Ja det blir det garantertTror det blir like gøy allikevel![]()
Det hadde jeg aldri trodd!Haha...vi er litt harry![]()
Neiiiii!!!!! men jeg trenger hjelpMen jeg har såå mye å gjøre![]()
Når kjøper du inn nytt da?Tomt det også![]()
Sånn da ble det riktigGod kveld da![]()
Ja, alt takket være bestikkelserBra det gikk greit![]()