Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe...ikke noe stress daOg unnskyldningen nå er at jeg har hvert altfor opptatt men skal gå inn på snap snart![]()
Sikkert ikke en drittHuff hva skal du gjøre med det da?![]()
Håper fortsatt hun ikke vil ha deni natt gikk det utrolig bra med smokken verre med sykdom![]()
Blir spennende å se i kveld![]()
Tror det blir like gøy allikevelBlir ikke mange det da nei men sikkert morsomt for det![]()
Haha...vi er litt harryJa da er det skikkelig harry tur når dere ikke skal lengre inn hellerha ha
Men jeg har såå mye å gjøreHuff unnskyld skal være her i kveld![]()
Tomt det ogsåHa ha potetgull da?![]()
God kveld daOg nå er det kveld![]()
Bra det gikk greitIkke helt super men det gikk utrolig nok greit![]()
Kos deg i kveldGod kveld damer![]()
da har kvelden endelig kommet![]()
nei og der er det ikke håp er je redd, men i helga har han da vært på fylla i oslo, og i dag driv han å planlegger fylletur til kiel i romjula ser je..... så det skal nok ikke være noe mere tid med dattera enn det bruker.....Noen blir aldri voksne dessverre...![]()
har igjen den værste je, fra snuppa til hennes far, har da faktisk ikke den villeste anelse om hva det skal bli...... har rammet inn barnehage bilde da, men må vel finne på noe annet ogsåJeg er bare halvveis med gavene, jegbegynner å bli litt stresset...
alle som kjenner meg, og har sett litt hva som har skjedd er nok enige i at jeg ikke er så vrang, de som mener det er hans omgangskrets som ikke aner hvem jeg er.da har han jo bare seg selv å takke for det! men da vet vel de fleste at du ikke er den som er vrang heller
nei det var overkjøring......Var det en spennende kamp?![]()
det eneste som er helt sikkert er at jul blir det uansett, derfor klarer meg med å bake 4 slag med kaker null husvask, kun litt utvidet helgevask, bruker mye tid på å kose meg istedet for å bare stresse heretterå så herlig! hjelper du meg du da?
er virkelig ikke i rute og stresser litt med detmen men blir vel jul her også håper jeg
har aldri hvert så sen jeg da!
Så ufattelig dårlig gjort å prioritere fest foran sin egen datternei og der er det ikke håp er je redd, men i helga har han da vært på fylla i oslo, og i dag driv han å planlegger fylletur til kiel i romjula ser je..... så det skal nok ikke være noe mere tid med dattera enn det bruker.....