Om du titter innom

God kveld damer :D
da har kvelden endelig kommet :D

Noen blir aldri voksne dessverre...:rolleyes:
nei og der er det ikke håp er je redd, men i helga har han da vært på fylla i oslo, og i dag driv han å planlegger fylletur til kiel i romjula ser je..... så det skal nok ikke være noe mere tid med dattera enn det bruker.....

Jeg er bare halvveis med gavene, jeg:p begynner å bli litt stresset...
har igjen den værste je, fra snuppa til hennes far, har da faktisk ikke den villeste anelse om hva det skal bli...... har rammet inn barnehage bilde da, men må vel finne på noe annet også

da har han jo bare seg selv å takke for det! men da vet vel de fleste at du ikke er den som er vrang heller
alle som kjenner meg, og har sett litt hva som har skjedd er nok enige i at jeg ikke er så vrang, de som mener det er hans omgangskrets som ikke aner hvem jeg er.
Og er det noe xen min er, så er det god til å snakke for seg og en alvorlig lystløgner, så de som ikke kjenner han så godt svelger alt han sier for god fisk. (eks de fleste kollegene trodde han eide gården her, alt utstyret, hytta på fjellet samt bilen jeg bruker, unners litt på åssen han forklarte det når han måtte flytte inn i bilen uten annet enn klærne sine)

å så herlig! hjelper du meg du da? :p
er virkelig ikke i rute og stresser litt med det ;) men men blir vel jul her også håper jeg :p
har aldri hvert så sen jeg da!
det eneste som er helt sikkert er at jul blir det uansett, derfor klarer meg med å bake 4 slag med kaker null husvask, kun litt utvidet helgevask, bruker mye tid på å kose meg istedet for å bare stresse heretter :P

huff tror jeg har lest alt for mye boka om Albert som ikke vil sove til vesla her, i kveld har hun vært helt umulig, har hylt som en gal og ville alt som er etter hun hadde lagt seg...... og når ikke noe annet virket hadde hun vondt alle steder(hodet, magen og beina) mor skulle tross alt se finalen i 71 grader nord så da viket mine prinsipper så hun fikk se på tv, og etter ca 20 min med drømmehagen ble det vist jammen meg natta....... :p

nei og der er det ikke håp er je redd, men i helga har han da vært på fylla i oslo, og i dag driv han å planlegger fylletur til kiel i romjula ser je..... så det skal nok ikke være noe mere tid med dattera enn det bruker.....
Så ufattelig dårlig gjort å prioritere fest foran sin egen datter:(

Back
Topp