Om du titter innom

alle som kjenner meg, og har sett litt hva som har skjedd er nok enige i at jeg ikke er så vrang, de som mener det er hans omgangskrets som ikke aner hvem jeg er.
Og er det noe xen min er, så er det god til å snakke for seg og en alvorlig lystløgner, så de som ikke kjenner han så godt svelger alt han sier for god fisk. (eks de fleste kollegene trodde han eide gården her, alt utstyret, hytta på fjellet samt bilen jeg bruker, unners litt på åssen han forklarte det når han måtte flytte inn i bilen uten annet enn klærne sine)
Haha skulle likt å hvert flue på veggen når de forsto at han løy såpass mye ;)

Virker heldigvis som han ikke er den flinkeste da siden det er "lett" å se hva sannheten er, slik som det med gården!

det eneste som er helt sikkert er at jul blir det uansett, derfor klarer meg med å bake 4 slag med kaker null husvask, kun litt utvidet helgevask, bruker mye tid på å kose meg istedet for å bare stresse heretter :p
Hehe, problemer her er økonomi og gaver :p

Baker gjør jeg for at jeg elsker det og vil gjerne bake 7-8 forskjellige slag ;) Spiser jo det kun denne mnd her ;)

Men vask, vel vasker jeg her blir det møkkete på en dag! så tar vanlig vask som jeg alltid gjør ;)

huff tror jeg har lest alt for mye boka om Albert som ikke vil sove til vesla her, i kveld har hun vært helt umulig, har hylt som en gal og ville alt som er etter hun hadde lagt seg...... og når ikke noe annet virket hadde hun vondt alle steder(hodet, magen og beina) mor skulle tross alt se finalen i 71 grader nord så da viket mine prinsipper så hun fikk se på tv, og etter ca 20 min med drømmehagen ble det vist jammen meg natta....... :p
Haha, hun skulle virkelig teste sin mor altså ;)

Skal ikke si noe! idag fikk Amina nærmest alt hun ville ha! Orket ikke å diskutere med henne idag etter hun holdt meg våken hele natt og ga meg hele 4 timer å sove på! Så formen idag har ikke hvert den beste ;)

Back
Topp