Gjør detKos deg i kveld![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gjør detKos deg i kveld![]()
Så herlig daEndelig ferdig på jobb![]()
Haha skulle likt å hvert flue på veggen når de forsto at han løy såpass myealle som kjenner meg, og har sett litt hva som har skjedd er nok enige i at jeg ikke er så vrang, de som mener det er hans omgangskrets som ikke aner hvem jeg er.
Og er det noe xen min er, så er det god til å snakke for seg og en alvorlig lystløgner, så de som ikke kjenner han så godt svelger alt han sier for god fisk. (eks de fleste kollegene trodde han eide gården her, alt utstyret, hytta på fjellet samt bilen jeg bruker, unners litt på åssen han forklarte det når han måtte flytte inn i bilen uten annet enn klærne sine)
Huff da! kjedelig!nei det var overkjøring......
Hehe, problemer her er økonomi og gaverdet eneste som er helt sikkert er at jul blir det uansett, derfor klarer meg med å bake 4 slag med kaker null husvask, kun litt utvidet helgevask, bruker mye tid på å kose meg istedet for å bare stresse heretter![]()
Var det spennende da?titter innom mens jeg ser på finalen i 71 grader nord![]()
Haha, hun skulle virkelig teste sin mor altsåhuff tror jeg har lest alt for mye boka om Albert som ikke vil sove til vesla her, i kveld har hun vært helt umulig, har hylt som en gal og ville alt som er etter hun hadde lagt seg...... og når ikke noe annet virket hadde hun vondt alle steder(hodet, magen og beina) mor skulle tross alt se finalen i 71 grader nord så da viket mine prinsipper så hun fikk se på tv, og etter ca 20 min med drømmehagen ble det vist jammen meg natta.......![]()
God natt snuppa håper du får en fin nattNatti natt damer. Nå er det senga på meg![]()
Ikke godt for hjertet vet duNei er vist virkelig ikke det jeg gjør idag![]()
Unnskyld...Neimen RonjaR da![]()
Dette går jo strålendeVel hun spurte ikke etter den engang![]()
Godt å høreNei det var en av gutta som vant. Og je syns det var fortjent![]()
Gleder meg masse ihvertfallJa det blir det garantert![]()
Haha...vi skal jo med båten til Sandefjord igjenDet hadde jeg aldri trodd!
Skal tipse kollegaene deres om å sjekke dere alle når dere skal over grensa igjen![]()
Hjelper jo for harde livet herNeiiiii!!!!! men jeg trenger hjelp![]()
Egentlig på fredagNår kjøper du inn nytt da?![]()
Puh...godt å høreSånn da ble det riktig![]()
Sov godt søte duNatti natt damer. Nå er det senga på meg![]()
Hurra for bestikkelserJa, alt takket være bestikkelser![]()