Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, håper detEr det! spesielt så tett opp til jul! håper han får mange vakter fremover![]()
Har kommet snø her 2 ganger før, men da har det blitt mildt dagen etter. Nå er det vel spådd kulde.akkurat i tide med andre ord![]()
Kveldene går ekstremt fortog nå er det sove tid! aner virkelig ikke hvor timene går hen!
Aha...håper det går fintMå levere snuppa i barnehagen imorgen tidlig![]()
og må ekstra tidlig opp for å unngå stress og astma anfall![]()
mannen skal på jobb så stikker jo av med bilen!
Hallo søte duhei hei snuppa![]()
Det hadde jeg, jaog nå har du vel lagt deg?![]()
Håper du har sovet godtGod natt alle sammen![]()
God morgenGod morgen.
Her våknet vi at vesla hostet opp masse slim 05.30 i dag. Så samboer tok henne med inn til oss og selvfølgelig skulle hun ligge tett inntil meg. Det er veldig koselig det altså, men ikke når jeg skal sove. Må ha plassen min. Hehe![]()
Ja, den er det og hvis samboer er bare litt borti meg, så klarer jeg ikke å sove. Så ikke noe kontakt mens vi sover. HeheGod morgen
Hehe...nei, senga er best alene![]()
Jeg klarer heller ikke ligge inntil mannenJa, den er det og hvis samboer er bare litt borti meg, så klarer jeg ikke å sove. Så ikke noe kontakt mens vi sover. Hehe![]()
Men veldig koselig å ha vesla på armen og hode helt inntil mitt da.![]()
Samme som meg da. HeheJeg klarer heller ikke ligge inntil mannenmå ha min side for meg selv..
Men veldig koselig å ha en liten kropp inntil seg...når man er våken![]()
Mannen blir litt frustrert daSamme som meg da. Hehe![]()
Ja, best når man er våken.![]()
Det vil han her også. HahahaMannen blir litt frustrert dahan vil gjerne ligge heelt inntil...
![]()
ja er det!Ja, håper det
Perfekt tidspunkt for god lønning![]()