Lykke tilJa, gjør det. Slippe å ha den med. Vi får se hva som skjer i helgen.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJa, gjør det. Slippe å ha den med. Vi får se hva som skjer i helgen.![]()
krysser fingre for det hvis vi har økonomi til det! hvis ikke får vi bare være glade for at Amina nok ikke husker noe av denne jula!Tipper dere får en kjempe koselig jul![]()
ja er faktisk det!Skremmende...![]()
her beveger også snuppa seg en del og tålmodigheten blir brukt opp når jeg får føtter i ansiktetGodt det er flere enn meg. Hehe![]()
hvor mange fikk du hentet?Innom før jeg henter ett barn eller tre![]()
var det noe koselig der da?Innom fra barne-tv![]()
det var på tide selvom du sikkert sover nå: )Endelig på plass i sofaen![]()
Ja, her fikk jeg frøken kanin og albuen hennes i ansiktet hele 4 ganger på en time ca.her beveger også snuppa seg en del og tålmodigheten blir brukt opp når jeg får føtter i ansiktet![]()
det er det verste når de skal sove i senga sammen med oss ja! heller bamse enn albue, knær og tærJa, her fikk jeg frøken kanin og albuen hennes i ansiktet hele 4 ganger på en time ca.![]()
Det viktigste er jo at dere er sammenkrysser fingre for det hvis vi har økonomi til det! hvis ikke får vi bare være glade for at Amina nok ikke husker noe av denne jula!![]()
koselig daGod morgen.
Her fikk jeg sove lenge og det var godt.![]()
Nå er snuppa lagt for hvil og samboer har lagt seg til på sofaen.![]()
Uff...blir jo nesten stressetja er faktisk det!en dag nærmere jul!
ja så absolutt!Det viktigste er jo at dere er sammen![]()
Hentet bare enhvor mange fikk du hentet?![]()
jeg har hvert stresset lenge jegUff...blir jo nesten stresset![]()
Samme gamlevar det noe koselig der da?![]()
Sov nok da jadet var på tide selvom du sikkert sover nå: )