ca samme som her daHar kommet snø her 2 ganger før, men da har det blitt mildt dagen etter. Nå er det vel spådd kulde.
gleder meg til litt snø jeg, skal bli koselig å leke i snøen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ca samme som her daHar kommet snø her 2 ganger før, men da har det blitt mildt dagen etter. Nå er det vel spådd kulde.
Ja, snøen er grei, men kulda er det litt værre med.ca samme som her da![]()
gleder meg til litt snø jeg, skal bli koselig å leke i snøen![]()
ja den gjør det! og nå er det helg allerede!Kveldene går ekstremt fort![]()
gjorde det heldigvisAha...håper det går fint![]()
he he kjenner til denGod morgen.
Her våknet vi at vesla hostet opp masse slim 05.30 i dag. Så samboer tok henne med inn til oss og selvfølgelig skulle hun ligge tett inntil meg. Det er veldig koselig det altså, men ikke når jeg skal sove. Må ha plassen min. Hehe![]()
HahaDet vil han her også. Hahaha![]()
Flott hun sovnet der i det hele tattInnom.
Vi har sovet en dupp. Ikke den lengste siden vesla ville sove i senga sammens med meg. Hvil for første gang i senga.![]()
Tipper dere får en kjempe koselig julja er det!![]()
da kan vi lage god mat og kose ossfå opp et juletre og slike ting
må ommøblere igjen de dagene da
![]()
Skremmende...ja den gjør det! og nå er det helg allerede!![]()
Godt det er flere enn meg. Hehehe he kjenner til den![]()
Jupp. Jeg dytter han til og med bort hvis han er for nærme. Han har en tendens til å legge seg midt i senga.Hahadet kan de bare drømme om!
Ja, jeg ble overrasket jeg.Flott hun sovnet der i det hele tatthadde ikke skjedd her...
Hihi...det gjør jeg ogsåJupp. Jeg dytter han til og med bort hvis han er for nærme. Han har en tendens til å legge seg midt i senga.
Sikkert sliten daJa, jeg ble overrasket jeg.![]()
Ja, var nok det. Godt at hun kanskje ikke må ha vogna mer.Sikkert sliten da![]()
Blir litt mer lettvint daJa, var nok det. Godt at hun kanskje ikke må ha vogna mer.
Ja, gjør det. Slippe å ha den med. Vi får se hva som skjer i helgen.Blir litt mer lettvint da![]()