Ja, er det. Tror han har fått en del spm hvorfor han har kjøpt den og garantert at flere syns det var unødvendig. Han har hatt den gamle bare ett år.Ja da er det totalt unødvendig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det. Tror han har fått en del spm hvorfor han har kjøpt den og garantert at flere syns det var unødvendig. Han har hatt den gamle bare ett år.Ja da er det totalt unødvendig!
Du får gjøre det. Så dukker de snart opp.Ja får håpe de kommer nå snart, blir liksom sittende sånn på vent![]()
Men jeg får komme igang med ett eller annet, så dukker de nok opp![]()
God dag snuppaGod morgen :-D
Men det er jo ikke rettferdig?!Ikke gratuler meg. Er han som har kjøpt og jeg er ikke enig.
Jeg har en skranglekasse i forhold til den bilen han hadde og hvertfall den har kjøpt nå.
Ja, er en hard uke...Huff da. Må være tung å jobbe så mange nattevakter?
Det gjorde du helt rett iMåtte kose meg litt ekstra da samboer var borte.
Koselig med en felles start på dagenGod morgen.
Her spiste alle frokost sammen i dag. Jeg og samboer leverte vesla sammen i dag. Hun ble levert litt etter halv ni. Så blir en kortere dag i dag. Kjørte også samboer på jobb, for han skal på middag med jobben i dag og kommer ikke hjem føre seint i kveld.
Haha...håper veden dukker opp før snøenJa da sitter jeg her da, og venter på et lass med ved som etter planen skal komme i dag ;-)
Så får vi se da![]()
Har venta i en mnd på den fra før liksom![]()
Koselig med besøkInnom igjen.
Jeg har dusjet og nå skal jeg lage bolognese og så støvsuge. Får besøk av min mamma og tante i dag.![]()
Nei, men vi har ikke felles økonomi.Men det er jo ikke rettferdig?!![]()
Bra du er vant til det, men fortsatt hardt for det.Ja, er en hard uke...
Men er vant til det nå![]()
Det burde dere jo ha? Nå som dere er en familie?!Nei, men vi har ikke felles økonomi.
Joda, merker det på kroppen denne ukaBra du er vant til det, men fortsatt hardt for det.
Bortkasta penger altså.Ja, er det. Tror han har fått en del spm hvorfor han har kjøpt den og garantert at flere syns det var unødvendig. Han har hatt den gamle bare ett år.
Ikke sett snurten av dem enda :-oDu får gjøre det. Så dukker de snart opp.![]()
Det spørsHaha...håper veden dukker opp før snøen![]()
SyvsoverHåper alle får en super dag
Akkurat våknet, potte tett...![]()