Om du titter innom

God morgen.
Her spiste alle frokost sammen i dag. Jeg og samboer leverte vesla sammen i dag. Hun ble levert litt etter halv ni. Så blir en kortere dag i dag. Kjørte også samboer på jobb, for han skal på middag med jobben i dag og kommer ikke hjem føre seint i kveld.

Ja da sitter jeg her da, og venter på et lass med ved som etter planen skal komme i dag ;-)

Så får vi se da :-P
Har venta i en mnd på den fra før liksom :-P

Når dere ikke er enige er det jo dumt å kjøpe bil :-o
Hvor dyr var denne her, og hvor ny oppimot den du har og den han hadde???
Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.

Min er skranglekasse i forhold til begge bilene hans. Har jo fått mye hjelp av mamma og samboer hennes med å fikse bilen min. De har brukt rundt 10 tusen kr hvis ikke mer. Er ikke helt ferdig med bilen min. Så jeg må vel ut med et par tusen selv også.

Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.

Min er skranglekasse i forhold til begge bilene hans. Har jo fått mye hjelp av mamma og samboer hennes med å fikse bilen min. De har brukt rundt 10 tusen kr hvis ikke mer. Er ikke helt ferdig med bilen min. Så jeg må vel ut med et par tusen selv også.
Ja da er det totalt unødvendig!

Back
Topp