Godt sagtGod natt![]()
Kanskje jeg skal ta det som tegn på at jeg skal klare å kunne komme meg i seng og sove tidligere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt sagtGod natt![]()
100% sikkerSikker på at du var så behersket???![]()
100% sikkerSikker på at du var så behersket???![]()
Det kan væreHaha, den er jo blitt ganske lang da ;-)
Kan jo være den er sliten i øra![]()
Skjønner ikke at du orker jegGodt sagt![]()
Kanskje jeg skal ta det som tegn på at jeg skal klare å kunne komme meg i seng og sove tidligere![]()
Ja, men savner det egentlig ikke. Har en så gammel data at det ikke er vits heller.kjedelig da. sitter der hver kveld jeg nå pga skolen![]()
Får gjøre det dessverre.får bare vente jeg da![]()
Nei det kan du lure påSkjønner ikke at du orker jeg![]()
Ikke gratuler meg. Er han som har kjøpt og jeg er ikke enig.Grattis med ny bil![]()
Huff da. Må være tung å jobbe så mange nattevakter?Jepp5 denne uka..
Måtte kose meg litt ekstra da samboer var borte.Så koselig![]()
Når dere ikke er enige er det jo dumt å kjøpe bil :-oIkke gratuler meg. Er han som har kjøpt og jeg er ikke enig.
Jeg har en skranglekasse i forhold til den bilen han hadde og hvertfall den har kjøpt nå.
Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.Når dere ikke er enige er det jo dumt å kjøpe bil :-o
Hvor dyr var denne her, og hvor ny oppimot den du har og den han hadde???
Å så kjedelig å sitte sånn å vente.Ja da sitter jeg her da, og venter på et lass med ved som etter planen skal komme i dag ;-)
Så får vi se da![]()
Har venta i en mnd på den fra før liksom![]()
Ja da er det totalt unødvendig!Jeg syns det var unødvendig. Siden han har en strøken, billig drift og rustfri bil, men den nye er drømmebilen da vettu.
Min er skranglekasse i forhold til begge bilene hans. Har jo fått mye hjelp av mamma og samboer hennes med å fikse bilen min. De har brukt rundt 10 tusen kr hvis ikke mer. Er ikke helt ferdig med bilen min. Så jeg må vel ut med et par tusen selv også.
Ja får håpe de kommer nå snart, blir liksom sittende sånn på ventÅ så kjedelig å sitte sånn å vente.
Får håpe det kommer snart da.