Nå skal jeg ta lillegutt på trilleturHåper han sover lenge i vogna og jeg får koda meg med kakao på verandaen
![]()
Høres koselig ut! Håper han sover godt en stund så du får kost deg med kakaoen din
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå skal jeg ta lillegutt på trilleturHåper han sover lenge i vogna og jeg får koda meg med kakao på verandaen
![]()
Men jeg fikk det tilLitt skummelt det der ja![]()
Hva skal du der da??Titter innom før jeg kjører til vestby![]()
Lurer jeg også påHva skal du der da??![]()
Kos deg med moren dinDa titter jeg innom for sikkert siste gang på lenge. Skal snart hente mamma på bussen.
Kos dere jenter, og skravle til krampa tar dere![]()
Tok lang tid før han sovna så håper han sover lengeHøres koselig ut! Håper han sover godt en stund så du får kost deg med kakaoen din![]()
Så stor hun er blittTuren på isen ble en knall suksessble litt i overkant lite søvn på vesla i dag, så nå må a aktiviseres litt så a holder ut til klokka seks
![]()
Og jammen kom faren hennes hjem, så da skal han få ta a med seg i dusjen så vi får dratt ut leggeinga litt
Vi var oxo på helsestasjonen og hun var 8340 gr og 71 cm lang var vist akkurat på snittet skjønte je![]()
Var hos tannlegenHva skal du der da??![]()
Neida, de har kjøpesenter og to outleter til og medLurer jeg også påer ikke det et industriområde?
Aha.. Har bare vært der med jobben såNeida, de har kjøpesenter og to outleter til og med![]()
Koser meg på jobbHar du det fint på jobb? Sitter også på jobb, eller kurs da.
Blir nok kjempe braJa vi reiser kanskje på feil tidspunktmen vi skal shoppe, spise god mat og drikke vin. Ordentlig jentetur
![]()
Kos deg med mammaDa titter jeg innom for sikkert siste gang på lenge. Skal snart hente mamma på bussen.
Kos dere jenter, og skravle til krampa tar dere![]()
Hihi...det er kjiptEr så kjedelig når man har skravletid og ingen andre er her og skravler...