Om du titter innom

Da titter jeg innom for sikkert siste gang på lenge. Skal snart hente mamma på bussen.
Kos dere jenter, og skravle til krampa tar dere ;)

Titter innom! Har vært en tur hos mamma! Har matet og kost med kattene hennes ettersom hun er borte! Nå skal jeg snart begynne med middagen :)

Turen på isen ble en knall suksess :) ble litt i overkant lite søvn på vesla i dag, så nå må a aktiviseres litt så a holder ut til klokka seks :)
Og jammen kom faren hennes hjem, så da skal han få ta a med seg i dusjen så vi får dratt ut leggeinga litt :p

Vi var oxo på helsestasjonen og hun var 8340 gr og 71 cm lang var vist akkurat på snittet skjønte je :)

Nå er det Fantorangen på tv og lillegutt er i ekstase ;) Gleder meg litt til ungene er lagt i kveld for da skal jeg lese i Game of Thrones :)

Turen på isen ble en knall suksess :) ble litt i overkant lite søvn på vesla i dag, så nå må a aktiviseres litt så a holder ut til klokka seks :)
Og jammen kom faren hennes hjem, så da skal han få ta a med seg i dusjen så vi får dratt ut leggeinga litt :p

Vi var oxo på helsestasjonen og hun var 8340 gr og 71 cm lang var vist akkurat på snittet skjønte je :)
Så stor hun er blitt :)

Back
Topp