Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, virker som det er en surpomp stadie nåGo morn![]()
Her regjerer surpompen enda![]()
Håper det er et kortvarig stadieHehe, virker som det er en surpomp stadie nå![]()
Ja, så absoluttHåper det er et kortvarig stadie![]()
God morgenGod morgen, jenter! Etter en helt forferdelig natt sov vi helt til 8.30 i dag!!!
Hvordan har natten deres vært?
¨God morgenså kjedelig at dere har hatt en dårlig natt, deilig at dere i det minste fikk sovet lenge
Natten har faktisk vært grei, bare veldig mye amming..
Takk for detDa må du ha en fin dag på jobb![]()
God morgen, søtaGod morgen!
God morgenGod morgen jenter! Nå har jeg hodepine på 4 dagen og det er vel fordi jeg må sitte og amme om natten, før kunne jeg ligge å slappe av/sove mens jeg ammer! Så jeg vet ikke helt om jeg skal flytte han inn til oss igjen? Har spiser som regel 2 ganger i løpet av natten! Hmmm! Vet ikke hva vi skal gjøre![]()
God morgen, skyggenGod morgen jenter![]()
God morgen, snuppaGod morgen![]()
Føler med deg, sånn jeg har hatt det i det siste.. Ja, det kjennes godt på kroppen ! Du får prøve å få litt søvn iløpet av dagen om du kan ?¨
Ja, er 3 våkennatten her nå.. Begynner å kjenne det, for å si det slik
SÅ bra dere har hatt en bra natt![]()
God morgenGo morn![]()
Her regjerer surpompen enda![]()
God dusjNei jeg får vel ta en tur i dusjen og håpe at snuppa syns jeg kan få lov og sover hele tiden![]()
Titt!Titter innom![]()
God morgenGod morgen, jenter! Etter en helt forferdelig natt sov vi helt til 8.30 i dag!!!
Føler med deg, sånn jeg har hatt det i det siste.. Ja, det kjennes godt på kroppen ! Du får prøve å få litt søvn iløpet av dagen om du kan ?
Ja, det kan jo tyde på at hun ikke har hatt så vondt i natt, men hun er grinete i dag så tror hun fortsatt er plaget.
Glemte å si at vi har hatt en slitsom natt her også..God morgen, jenter! Etter en helt forferdelig natt sov vi helt til 8.30 i dag!!!